Skocz do zawartości

Kolorusek

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kolorusek

  1. Kolorusek

    Dziwne skrzypienie

    Co w tym dziwnego? Sprężyny bardzo często pękają na postoju
  2. Powinnaś jechać do kogoś co zajmuje się tylko klimatyzacją, ale teraz to już po ptakach... Życzę powodzenia w szukaniu dziur na podciśnieniu. Jak będzie wielkości 2zł to znajdziesz. Układ sprawdza się na ciśnieniu, najlepiej hydrogenem. Do tego jest wykrywacz i znajdziesz każdą najmniejszą dziurkę. Podejrzenie na zaworki do nabijania? Jaki problem to sprawdzić? Odpina się manometry i przykłada wykrywacz do hydrogenu lub polać wodą i widać bąbelki. Teraz po wpuszczeniu środka uszczelniającego to możesz zbierać tylko kasę na całkowity remont układu klimatyzacji
  3. Oyster ładny ale w utrzymaniu tragedia
  4. Widzę, że bmw w końcu nauczyło się naprawiać te silniki. Na początku to zmieniali całe Temat bardzo znany, sporo już robiłem tych silników 😂
  5. U mnie był ubytek 1l na 10 000km. Panowie w serwisie stwierdzili, że to normalne 🤣 Została mi jednak przyznana wymiana bo wpuścili kamerkę i wyszło, że jest mokro + chłodnica była od nowości tj 2010r. Akcji po vinie nie miałem. U mnie też krzyknęli chyba 800zł za sprawdzenie, ale jeśli wyjdzie, że chłodnica to nic nie płacę
  6. Są akcje serwisowe do zrobienia 1SACC011056-Chłodnica recyrkulacji spalin 1SACC023714- Czujnik ciśnienia doładowania
  7. Kolorusek

    Nagłe zużycie oleju

    Ile tego oleju to Ci spala?
  8. Ja obstawiam przekładnię, ale no trzeba wejśc pod auto i sprawdzić
  9. Wpiąć się manometrami. Podstawa sprawdzania klimatyzacji to ciśnienia i ilość czynnika. Dopiero można szukać dalej
  10. Jakie ciśnienia pracy na LP i HP? Jakie ciśnienia spoczynkowe? Bez podpięcia stacji albo chociaż manometrów nic nie sprawdzisz
  11. Kolorusek

    Opadanie pneumatyki

    Nieszczelność w układzie, mrozy teraz jeszcze bardziej to potęgują. Co do przebiegu, w bmw z dużo mniejszym przebiegiem widziałem padniętą pneumatykę
  12. Po wielu latach prowadzenia wulkanizacji powiem tyle; pierścienie i dystanse to proszenie się o kłopoty. Przy zakupie zamienników felg jest tyle różnych firm i modeli, że można wybrać coś dla siebie żeby pasowało jak należy.
  13. Jedź do kogoś co zajmuje się klimatyzacją a nie ASO... W ASO to wymieniać potrafią jak im palcem pokażesz Do sprawdzenia drożność odpływów parownika Jak wygląda parownik. Wsadzić endoskop i będzie widać. Jak jest duży grzyb to niczym go nie usuniesz tylko mycie fizyczne po wyjęciu Wloty powietrza. Może coś zdechło i dlatego capi?
  14. Kolorusek

    Wymiana opon

    Jeżeli opona została naprawiona jak należy a nie sznurem albo łatką to jest tak samo bezpieczna jak nowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.