Skocz do zawartości

kimz

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D
  • Lokalizacja
    Ostrów

Osiągnięcia kimz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W jakim module masz te błędy? Zapewne masz wymieniony któryś sterownik w samochodzie i nie zakodowany do serii :8)
  2. Często jest tak że na pierwszy rzut oka nie widać że jest wywalony a jest - wstaw rezystor dla testu i skasuj dtc, jak nie wróci to masz odpowiedź. Jaki masz dokładnie dtc?
  3. Do Fxx masz NCD/CAFD Tool Od sprawdzania żarówek poszukaj kaltueberwachung i warmueberwachung
  4. Service functions > Power train > DDE > Adjustment functions > Injection quantity compensation > ABL :D
  5. Mam 4.20.11 full i lite, jak ktoś potrzebuje PW :lol:
  6. Łap https://mega.nz/#!PIVFzKqR!1n7OYyrnm5Uu2OtBy9r0rpYSp1t9TkiDPVWC7_MBBqM
  7. Gdyby ktoś potrzebował pomocy, programowanie, kodowanie, mapy, konwersje, retrofity, naprawa kluczy FRM itd. seria E/F/G Ostrów wlkp zapraszam :)
  8. kimz

    Retrofit przodu na LED

    Cześć Oriętuję się ktoś jak wygląda temat zmiany halogenów na LEDy?
  9. Przeczytałem już wcześniej Twój temat, akurat w ten sam dzien dowiedziałem się że AHL nie ogarnie tego :P jednak miałem dodatkowe potwierdzenie... Powiedz mi czy działa Ci aktualnie poziomowanie? Próbowałeś podnieść auto podnośnikiem i sprawdzać czy lampy opuszczają się? U mnie jest zero reakcji.. Sprawdzałeś może wartości czujników na wachaczach przez kompa?
  10. Witam, Temat który wysłałeś, w ogóle nie związany z moim problemem, a o potencjometrze zapomniałem dodać że zamontowałem go 'dla testu'. Po zakodowaniu wyżej podanych opcji, regulacja powinna działać manualnie. Problem został rozwiązany, okazało się że FRM AHL(skrętne) nie obsługuję zwykłego poziomowania góra-dół. Dla pewności zamówiliśmy FRM'a w wersji MAX i regulacja ruszyła, jednak nie działa automatycznie. Po włączeniu świateł robi auto test góra dół jednak nie działa poziomowanie za pomocą czujników na wachaczach. Dodam że w parametrach ista pokazuję wartości, 2,50V dla tyłu oraz 4,45V dla przodu które zmieniają się wraz z wychylaniem wachaczy. Jakieś pomysły?
  11. Witam! Auto to X1 E84 z 2013r US. Seryjnie auto miało zwykłe halogeny + spryskiwacze. Lampy zostały zmienione na bi-xenony, zwykłe nie AHL, dołożona jedna masa w kostkach lamp, przekładka pinów przy FRM dla dziennych oraz przesłony, dodane $522 do CAS i FRM oraz przekodowane pustym MAN'em i wszystko ruszyło. Problem nastał przy poziomowaniu, zamontowane czujniki na wachaczah i podłączone pod FRM. ISTA w parametrach widzi czujniki i działają poprawnie ( napięcie od 0.7 - 4.7 V ) w zależności od pozycji czujników. Przewody poziomowania od lamp do FRM były już fabrycznie więc nic nie trzeba było dokładać, jednak poziomowanie nie działa, nie działa też test góra dół po włączeniu świateł, nie działa ręczne sterowanie z poziomu ISTY. Raz na jakiś czas wyrzuca błąd: "009CB6 FRM: Headlight vertinal aim control coil break" Wersja FRM to FRM3 AHL. Dodam że silniczki w lampach są zamontowane a po zamontowaniu włącznika świateł z ręczną regulacją oraz zakodowaniu AUTO_LWR_ENABLE i DYNAM_LWR_ENABLE na nicht_aktiv lampy nie reagują na kręcenie potencjometrem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.