Skocz do zawartości

Boniek89

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2005
  • Lokalizacja
    Tychy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Boniek89

  1. Opiszę jeszcze problem tutaj, zeby nie zakładac nowego tematu Klima niestety nie działa jak powinna. Oblodzone mam rurki i zawór rozprężny ( zakładam, że i parownik zamarza). Po podpięciu Inpy mimo, że rurki oblodzone to temperatura parownika nie pokazuje niskich wartości czasem 7, 11 , 15 stopni. Czujnik temperatury parownika sprawny, z resztą próbowałem na dwóch różnych. Co może być powodem ? Parownik i zawór rozprężny wymieniony rok temu. Jakie powinno byc prawidłowe ciśnienie w układzie ?
  2. Cześć czy przy wymianie czujnika ciśnienia klimatyzacji trzeba najpierw opróżnić układ z czynnika ? Czy da się ten czujnik wyciągnąć bez rozszczelnienia układu ? Mam podejrzenia ze wadliwie działa. W ostatnim czasie zamarzały mi rury od niskiego ciśnienia , dzisiaj chciałem sprawdzić czy w czujniku ciśnienia nie nie posniedzialy styki bo prawdopodobnie nie wyłączało mi sprężarki i parownik zamarzał. Teraz przewody przestały zamarzać ale mam podejrzenia ze czujnik nadal nie działa prawidłowo i chciałbym go wymienić. E90 320d 2005 M47
  3. Cześć, odkopuję temat, bo dzisiaj w E90 przedlift przełożyłem fotele ze zwykłych manuali bez grzania na sportsize manuale bez grzania z pompowanymi boczkami. Proszę o pomoc w podłączeniu pompowania: W tej chwili kostka z fotela wygląda tak: https://zapodaj.net/9aef3efd57bc6.jpg.html https://zapodaj.net/0ae39315c9df1.jpg.html https://zapodaj.net/603e5febf1ef1.jpg.html https://zapodaj.net/b443cd0633811.jpg.html Natomiast kostka z podłogi tak: https://zapodaj.net/14297aadca138.jpg.html https://zapodaj.net/b58cf7244556a.jpg.html https://zapodaj.net/44cb20dcdf01d.jpg.html https://zapodaj.net/e12d096d11e12.jpg.html https://zapodaj.net/6e7db7639f591.jpg.html Pierwsza sprawa: Rozumiem, że muszę poprowadzić plus z zapalniczki , tylko do którego pinu? Druga sprawa: Macie może pomysł po co ktoś złączył 2 piny z opornikiem w kostce z podłogi? Od czego są te dwa kabelki? Z góry dzięki za pomoc
  4. Odkopuję temat, bo i mnie to niestety spotkało. Mam identyczny problem jak kolega wyżej. Możecie mi polecić jakiś solidny warsztat na Śląsku(Tychy/Katowice) , który by ogarnął temat?
  5. Sam sobie odpowiadam ale mam kolejne informacje, może akurat ktoś się z czymś podobnym spotkał. Od momentu, gdy światła wstecznego przestają działac mam też zbyt małe napięcie na klapie bagażnika na światłach dziennych - około 8,9V. Podświetlenie tablicy na przykład 12V, tylko z tą wiązką ze światłami coś nie gra. Sprawdzałem przy peszlu, też napięcie 8~9 V na tych światłach, więc kable w tym miejscu OK. Co moze być więc powodem? Zepsuty moduł?
  6. Update: W Inpie mam błąd FRM: 9CB3 i 9CB4. Nie powinno to mieć teoretycznie związku z czujnikiem światła wstecznego na skrzyni bo wystarczy 15 minut na samym zapłonie, bez uruchamiania silnika i już nie włączają się swiatła cofania ani czujniki. Zarówki wymieniłem. Już mi się skończyły pomysły...
  7. Witam, mam problem jak w temacie. Na zimnym silniku zarówno światła wstecznego jak i czujniki cofania działają prawidłowo. Po rozgrzaniu - jakies 15 minut jazdy - nie działa ani światło ani czujniki. Początkowo myślałem, że może wiązka kabli w peszlu jest gdzieś złamana, ale wszystko wyglądało OK, a po pewnym czasie stwierdziłem że usterka występuje tylko na ciepłym silniku. Jedyne co mi przychodzi na myśl to czujnik światła wstecznego na skrzyni. Co myślicie?
  8. Może nie na 100% , ale tak powiedzmy na 99%. Na inpie odczyt błędu - czujnik ciśnienia w pompie ABS. Kontrolki DSC i ręcznego świecą. Podczas jazdy miałem kilka razy tak, że zaświeciły mi sie te kontrolki i pojawiały się informacje że systemy nie działają, jednak po kilku sekundach wszystko wracało do normy. Ale pewnego razu już nie wróciło ;) To daje mi nadzieję, że regeneracja pompy jest możliwa - jednak potrzebuje do tego kogoś kto się zna
  9. Hej, mam do wymiany (albo do regeneracji ) pompę ABS w mojej e90 320d z 2005. Możecie mi polecić jakiś dobry warsztat na śląsku, który by sie tym zajął?
  10. Odkopuję trochę temat. Będę wymieniał jutro pompę ABS, bo padł jeden z jej czujników. Powiedzcie mi, czy jak wymienię samą pompę, a sterownik zostanie ten sam ( odkręcę go i podłaczę do "nowej" pompy) to kodowanie i kalibracja i tak jest konieczna? Czy jako początkujący powinienem dać radę czy lepiej się w to nie bawić? Ewentualnie proszę o kontakt kogoś ze Śląska ( okolice Tychów) -znającego temat
  11. Porty się zgadzają, inpe wgrywałem jeszcze raz i na 99% jest Ok. W takim razie to musi być kabelek , miałem wrażenie jakby nie do końca piny wchodziły do gniazda. Rozebrałem obudowę wtyczki i wpiąłem samymi pinami - zero rekacji. Macie jakiegoś zaufanego sprzedawcę od tych kabelków? Może ktoś z Was ma na sprzedaż działający kabel? Ewentualnie jest ktoś z Tychów i okolic, do kogo mógłbym podjechać zdiagnozować błędy?
  12. Probowałem chyba wszystkiego, dlatego podejrzewam że problem leży w samym kablu. Miałem też mały problem z instlacją INPY itd mimo że robiłem wg instrukcji - ale to chociaż wykrywałoby mi łaczność . Spróbuję jeszcze raz dzisiaj. JEśli chodzi o konfigurację to z tego co pamiętam tylko sterowniki, tak? Nie pamiętam czy coś tam jeszcze konfigurowałem.
  13. Jaki kabel polecacie do e90 2005 ? Czy jest ktoś ze Śląska ( Tychy/Katowice/Pszczyna) kto pomógłby mi z instalacją? Kupiłem w zeszłym roku kabel z allegro za 50 zł - instalowałem wszystko zgodnie z instrukcjami na forum ale zero łączności z samochodem. Po kilkunastu próbach zwątpiłem. Proszę o info tutaj albo na priv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.