Cześć probowałem troche szukać ale tematu ale bez konkretów. Bmw f36 xdrive 2.0D automat. Jakiś czas temu miałem problem z szarpaniem podczas jazdy szczególnie podczas gwałtownego przyspieszania ze zmiana pasa (wyprzedzanie). Przerobiłem temat nowych opon (akurat byly nowe) i ciśnienia w nich. Wymieniłem olej w skrzynce napędu 4x4 + kalibracja, w warsztacie powiedzieli że rzeczywiscie bylo niby rozkalibrowane. No i powiedzmy sobie temat przycichł. Czasem sie zdarzało ale no nie az tak mocno. Teraz temat wrócił jak po zimie zmieniłem koła. napompowali troche za mocno opony i zapomnialem sprawdzić no i troche znowu poszarpało. I teraz skorygowałem na prawidłowe ciśnienia i poobserwuje jeszcze. Natomiast pojawił się inny problem i nie wiem czy to w jakis sposób jest powiązane. Podczas przłączania z D na R jest wyraźne stukniecie z okolicy prawego tylnego koła z lekkim bujnięciem. Nie ma tego z kolei przy odwrotnym przełączeniu z R na D. Ktoś coś wie co to może być? Tak jakby metaliczny dźwięk. Dodam, że jakieś 10 tyś km temu wymieniałem klocki i tarcze.Pozdrawiam