Skocz do zawartości

S2YBKI

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O S2YBKI

  • Urodziny 30.08.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia S2YBKI

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cena za nocleg mi odpowiada .Co do grilla - jest mi to obojętne, dostosuję się. :)
  2. Możecie podzielić się informacją jak dokładnie nazywa się ten olej? W przyszłym tygodniu mam umówiony serwis i od biedy zdecydowałem się na Castrola 5W30, ale mam jeszcze szansę to zmienić. Motul 8100 X-clean 5W30 C3 LL-04 :?: Do tej pory wybierałem filtry Knecht, macie jakieś sugestie w tej kwestii, czy taka opcja jest najlepsza? :)
  3. Wypełniając formularz zgłoszeniowy nie deklarowałem chęci skorzystania z noclegu. Można to jeszcze odkręcić? :D
  4. Gratuluję wyboru. :cool2: Użytkuję E87 118d od niespełna roku i jestem bardzo zadowolony. To bardzo wdzięczny samochód. Życzę bezawaryjnej eksploatacji (profilaktycznie, bo silnik M57 to bardzo solidna konstrukcja, która przy odpowiednim traktowaniu i obsłudze powinna służyć przez lata). :)
  5. Lokalizacja odpowiada mi zdecydowanie bardziej niż w ubiegłym roku. Nie wyobrażam sobie przegapienia takiej imprezy. :cool2:
  6. Miałem okazję pojeździć kilka chwil F30 335i (niestety, tylko jako pasażer) i nawet przez moment nie zastanowiłem się, czy w aucie jest zainstalowane jakiekolwiek audio. ;) Dźwięk silnika jest rozbrajający. Serdeczne gratulacje, samochód prezentuje się genialnie. Dokładki Performance z pewnością będą podnosiły ciśnienie kierowcom w pojazdach poprzedzających. :D Ogromny plus za kolor, paradoksalnie to prawdziwy powiew świeżości wśród białych i estorilowych trójek. Kolorystyka wnętrza rzeczywiście bez szału, mocno stonowana. Po prostu jest "klasycznie". :) Pozostaje życzyć przyjemnej i bezawaryjnej eksploatacji. :cool2:
  7. W przypadku wersji E87 i E81 (5d/3d) nerki miały ostrą krawędź w m-pakiecie. :) Natomiast jeśli chodzi o silniki Diesla w Jedynkach po 2008 r. - zakup tego motoru co do zasady przypomina rosyjską ruletkę. Z tego, co się orientuję, to sporo problemów generował rozrząd, między innymi ze względu na swoje umiejscowienie. Wymiana jest problematyczna. Poza tym, typowe bolączki wynikające z eksploatacji, tj. DPF, dwumas ze sprzęgłem, wtryski itd. Silnik ma oznaczenie N47, informacji o nim jest dużo, bez problemu znajdziesz co najmniej kilka wywodów i dyskusji na jego temat. :search: Powodzenia w poszukiwaniach! ;)
  8. Otrzymałem dwa dni temu z bmw-check dokładną datę ostatniego szczytu z kluczyka (przy 207 tys. km) - przypada na czerwiec 2014 r. Jest to godne z informacjami zawartymi w tej książce serwisowej, na którą powołuje się sprzedający. Mimo to chciałbym - zgodnie z Twoim zaleceniem - zwrócić się bezpośrednio do serwisu, który dokonywał wpisów. Mam zamiar też zlokalizować jakąś stację diagnostyczną w tych Łomiankach (może preferujecie podróż do Warszawy w celu odwiedzenia ASO?) i sprawdzić auto przed zakupem. :) Tego też postaram się dowiedzieć, dzięki. :D Ja też wychodzę z takiego założenia, ale przyjmuję do wiadomości możliwy margines błędu, dlatego też postaram się sontaktować z serwisem. :) Wstępnie w poniedziałek (01.06.2015 r.) mam zamiar pojechać, obejrzeć i sprawdzić auto. Delaruję zdać szczegółową relację. :) PS: Dziękuję wszystim za zaangażowanie. :)
  9. Skorzystałem z oferty bmw-check, poniżej zamieszczam rozkodowany numer VIN: 30.03.2005 - 1353 km - zmieniarka cd 01.11.2005 - 18 925 km - zmiana kół 20.03.2006 - 27 423 km - programowanie pojazdu, wycieraczki przód i tył, serwis olejowy - olej, filtr oleju 29.08.2006 - 40 605 km - moduł fotela 15.09.2006 - 41 292 km - mikrofiltr, wycieraczki przód i tył 17.01.2007 - 49 576 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, płyn hamulcowy, wycieraczki przód i tył 30.01.2007 - 49 623 km - pompa wspomagania, przewód układu chłodzenia 04.09.2007 - 67 791 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, wycieraczki przód i tył 07.10.2008 - 97 061 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, świece zapłonowe, filtr powietrza 30.12.2008 - 99 999 km - płyn hamulcowy Ostatni zapisany szczyt z kluczyka - 207 535 km Wszystkie akcje serwisowe wykonane, brak akcji aktywnych dla danego pojazdu. Numer podwozia WBAUF51000JS56948 Kod typu UF51 Typ 120I OL (EUR) Typoszereg E E87 () Seria 1 Rodzaj konstrukcji SH Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik N46 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tapicerka LEDER LEASURE/SCHWARZ (LHSW) Data prod. 2004-09-06 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S2CHA LM RAEDER STERNSPEICHE 142/MISCHB. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 142 S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S434A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S468A SKISACK Worek na narty S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC) S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage P7RTA PAKET DYNAMIC + COMFORT Pakiet Dynamic + Comfort S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki Jak widać - ostatni wpis (według historii w ASO) jest z 30.12.2008 r., wówczas w aucie odnotowano przebieg w wysokości 99 999 km. W trakcie rozmowy ze sprzedającym uzyskałem informację, że samochód był serwisowany od początku właściwie do samego końca w tym samym punkcie, co rzekomo udokumentowane jest książką serwisową. Jako że kwestia książek, książeczek serwisowych i "udokumentowanego przebiegu" była wielokrotnie omawiana - nie jest to dla mnie raczej wiarygodne źródło informacji. Zauważyłem też, że jednym z elementów wyposażenia dodatkowego jest sportowa kierownica (S255A SPORT-LEDERLENKRAD) i zastanawiam się, czy ta ukazana na fotografiach odpowiada pierwotnej konfiguracji. :) Z nurtującymi mnie kwestiami zwróciłem się bezpośrednio do sprzedającego. Oto, jaką otrzymałem odpowiedź: "Witam w odpowiedzi na Pana maila informuje: - ze szwajcarskich dokumentów które otrzymałem w momencie zakupu auta ( dowód rejestracyjny, książka serwisowa) wynika ze samochód został wyprodukowany w 2005 roku. Data pierwszej rejestracji to 02.2005. Biorąc pod uwagę wiadomości jakie otrzymał Pan bo zweryfikowania nr VIN podejrzewam ze faktycznie samochód mógł zostać wyprodukowany w 2004 a pierwszy raz zarejestrowany w 2005. - w kwestii serwisowania samochodu to trudno jest mi wytłumaczyć dlaczego serwis nie wprowadził do systemu kolejnych przeglądów, które są wpisane w książkę serwisową ( w tej samej stacji diagnostycznej od 02.2005) i wyglądają następującą po dacie 30.12.2008: 28.08.09 przebieg 118641, 19.11.2009 przebieg 126012, 30.08.2010 przebieg 143076, 10.05.2011 przebieg 154723, 17.07.2012 przebieg 173541, 15.01.2013 przebieg 184942, 05.08.2013 przebieg 193963, 02.06.2014 przebieg 207 533 co by się zgadzało z odczytem z kluczyka. - co do kierownicy to wyszukalem w Google podany przez Pana model i moim zdaniem jest ona taka sama jak w moim samochodzie i z całą pewnością jest wykonana ze skóry i obszyta czego może nie było widać na przesłanym przeze mnie zdjęciu. Jeżeli będzie Pan miał potrzebę to mogę przesłać foto w/w dokumentów i książki serwisowej.'' Co o tym myślicie? Jestem kompletnie zdezorientowany. :mad2: Gorąca prośba o wsparcie. ;)
  10. Tutaj pojawia się moje pytanie - są jakieś propozycje co do tego, jak można to zrobić? :)
  11. Auto przejechało do tej pory - stosownie do opisu aukcji - 217 tys. kilometrów. Zachodzę w głowę, czy stan wnętrza może (patrząc optymistycznie) traktować o takim przebiegu. Nie jest - w mojej ocenie - ekstremalnie wyeksploatowane. Oczywiście mogę wielu istotnych aspektów nie dostrzegać, dlatego też zwróciłem się z prośbą o weryfikację do osób, które miały do czynienia ze znacznie większą liczbą samochodów ode mnie i są w stanie bardziej miarodajnie ocenić to, co przedstawiają fotografie. :)
  12. Dzięki za aprobatę. :) Niemniej, z góry przepraszam za moje wypowiedzi, które ciągną się w nieskończoność. Co do zasady jestem rzeczowy i od płomiennej mowy bardziej trafia do mnie sucha, chłodna analiza, ale w kontekście samochodów - cóż, czuję, że mógłbym dyskutować cały dzień i pół nocy. :) Numer VIN pozyskałem od sprzedającego bez większego problemu, zamieszczę go w zwieńczeniu wypowiedzi wraz ze zdjęciami, żeby to wszystko ułożyć w spójną, logiczną całość. Kierownica obszyta. Auto ze Szwajcarii więc nie licz na bezwypadkowość. Załatw VIN i fotkę pod maską to pewnie znajdzie się coś wiecej Nigdy bym na to nie wpadł... Serdeczne dzięki za zwrócenie uwagi. Utwierdzacie mnie w przekonaniu, że zwrócenie się do Was z prośbą o pomoc może wyjść mi i mojej potencjalnej wybrance jedynie na dobre. Pozyskałem kilka dodakowych zdjęć (między innymi przedstawiających sytuację pod maską). Znajdują się w końcowej części wypowiedzi. W odniesieniu do kwestii wrażeń z jazdy - BMW Serii 1 zbiera ogrom pochlebnych opinii. Wierzę, że jak już zasiądę za sterami, to stworzę z autem spójną całość i będę czuł, że współdziałamy ze sobą na każdej płaszczyźnie. Jak już Jedynka trafi pod mą światłą kuratelę, to zostanie otoczona należytą opieką i uwagą. :) Na jednym z blogów rzuciła mi się kiedyś w oczy i zapadła w pamięć zuchwała deklaracja, zgodnie z którą autor artykułu twierdził, że jest w stanie najechać dowolnym, wyznaczonym kołem na kapsułkę espumisanu - tak precyzyjnie prowadzi się 1er. :) Będe bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi odnośnie zdjęć, które przedstawiam oraz za pomoc w kwestii rozkodowania numeru VIN. Jednocześnie serdecznie dziękuję za uwagę i czas, który poświęciliście dotychczas, utożsamiając sie z moimi rozterkami. :) Numer VIN: WBAUF51000JS56948 Dodatkowe zdjęcia: http://i61.tinypic.com/205ffco.jpg http://i57.tinypic.com/33vht28.jpg http://i61.tinypic.com/2mfxi7q.jpg http://i62.tinypic.com/bhhvrc.jpg http://i57.tinypic.com/dc8qau.jpg http://i61.tinypic.com/300h1m9.jpg http://i58.tinypic.com/99fdx2.jpg http://i60.tinypic.com/2i03rwk.jpg http://i58.tinypic.com/2hn9n3o.jpg Pozdrawiam Michał
  13. Drodzy, chcąc uczynić zadość wymogom formalnym, obowiązującym nowych użytkowników Forum, przywitałem sie w odpowiednim, przeznaczonym do tego temacie. Link znajduje się poniżej: viewtopic.php?f=124&t=127563&p=2048241#p2048241 Przechodząc do meritum: Przygodę z motoryzacją rozpocząłem stosunkowo niedawno, prawo jazdy uzyskałem w zeszłym roku. Do tej pory poruszałem sie wysłużonym Seatem Ibizą z 2002 r. i uznałem, że przyszedł czas, by rozejrzeć się za samochodem, którego prowadzenie będzie sprawiało mi większą frajde. Stąd ukłon w stronę marki przyświecającej temu Forum. Od pewnego czasu starałem się śledzić na bieżąco wypowiedzi umieszczane przez osoby, które są użytkownikami Jedynek i w miarę upływu czasu utwierdzałem się w przekonaniu, że warto zdecydować się na zakup tego auta. Wiem na co sie decyduję, zdaję sobie sprawę z kosztów, które towarzyszą eksploatacji pojazdów marki premium. Przeczytałem też dokładnie historię jakiegoś Pana Józia/Czesia/Bronka i jego BMW e61. Przeanalizowałem wszystkie za i przeciw - decyzja zapadła. Co skłoniło mnie do tego, żeby ujawnić się, przedstawić i zacząć brać nieco bardziej czynny udział w życiu Forum? Otóz znalazłem na popularnym portalu aukcyjnym egzemplarz, który zwrócił moją uwagę. Prosiłbym Was o obiektywną ocenę samochodu (oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że na kanwie kilku zdjęć nie da się w rzetelny sposób ocenić auta, ale chciałbym zaryzykować. Może tak się składa, że ktoś z Was już miał okazję oglądać auto lub zna jego właściciela?). Poniżej zamieszczam link: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-120i-bogata-wersja-szwajcaria-ID6y4dxT.html W dniu wczorajszym nawiązałem kontakt ze sprzedającym i oczekuję na udostępnienie zdjęć wnętrza auta (fotela kierowcy, kierownicy, dźwigni zmiany biegów etc., etc.) Od siebie dodam, że szukam auta w budżecie do 30 tysięcy złotych (w przypadku aut sprzed liftingu) lub do 35 tysięcy złotych (w przypadku poliftów). Oczywiście jest to kwota, którą chcę przeznaczyć docelowo na samą transakcję, co oznacza, że mam w zanadrzu budżet, który powinien pozwolić na dopieszczenie wybranego egzemplarza (oleje/filtry/usterki zawieszenia/pełen pakiet ubezpieczenia/opony). Interesują mnie silniki benzynowe o pojemności 2 litrów (motory 1.6 o mocy w przedziale 115-122 km chciałbym odsunąć na dalszy plan i skupić się na nieco mocniejszych wersjach). Zachęcam do dyskusji i proszę o opinie na temat przedstawionego samochodu. Każda wypowiedź mile widziana. :) PS: Jeżeli post powinien zostać umieszczony w innym dziale - proszę administratora o przeniesienie. Chciałbym uniknąc karcenia i nagan wzrokowych, dopiero uczę się tego Forum (naturalnie, zapoznałem się z Regulaminem przed rejestracją. ;) ).
  14. Witam wszystkich serdecznie! Mam na imię Michał, lat 21. Na co dzień mieszkam i pracuję w Bydgoszczy. Jestem na trzecim roku studiów prawniczych (z aspiracjami do uzyskania promocji na czwarty rok, ale paradoksalnie droga nie jest krótka). Właśnie noszę się z zamiarem kupna pierwszego BMW i wybór padł na najmniejsze - jak mniemam - auto z całej gamy, a mianowicie Serię 1. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.