Skocz do zawartości

p_s88

Zarejestrowani
  • Postów

    354
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i LPG --> e84 xd2.0 177km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia p_s88

  1. Pompowanie boczków i lędźwi jest w pełni autonomiczny i nie jest sterowany przez żaden zewnętrzny sterownik. Ostatnio dokładałem podparcie lędźwiowe i do jego działania potrzebne jest tylko zasilanie. Jeżeli nie działają w dwóch fotelach to szukałabym problemu w zasilaniu
  2. Dokonaliście zakupu?:) Pytanie tak naprawdę bez odpowiedzi. U jednych przetrwają 150 u innych 500tys i jeżdżą:) Na pewno wymiana oleju co 10tys nie zaszkodzi;)
  3. Pierścienie przepuszczają olej? Zrób test na obecność spalin w zbiorniku wyrównawczym
  4. p_s88

    Lampa tył - wymiana

    Podłącz starą i zobacz czy będą się palić paski, jeżeli to to winna lampa. Jeżeli na starej nie zadziała, a ta oo drugiej stronie się pali to może być uszkodzona kostka. Sprawdź multimetrem czy dochodzi napięcie
  5. Jakie masz objawy? Nowy będziesz musiał dopisać do auta i zakodować pod wyposażenie. Nie lepiej oddać do naprawy? Wraca Twój więc tylko wpinasz. Czasami wystarczy też reset nawet przez bimmertool:)
  6. p_s88

    Ekran Android e84

    Pewnie wkradła się literówka i chodziło o idrive? Jeżeli posiadasz orginalny wyświetlacz to polecam android boxa. Zachowujesz wszystko w oryginale, a masz wszystkie funkcje android auto i carplay.
  7. Crossover to tylko ogólnie przyjęta nazwa na rodzaj nadwozia. Nic nie wnosi. Tak samo jak kombi to Turing/wagon. Gdy to auto wchodziło na rynek taka nazwa nawet nie funkcjonowała:)
  8. Cześć. Szybkie pytanie o kalibrację vtg. Jak ja poprawnie przeprowadzić? Od wymiany oleju w skrzyni rozdzielczej przejechałem jakieś 40tys i chciałbym powtórzyć wymianę. Poprzednio mechanik nie przeprowadził kalibracji a widzę że w opcjach jest taka możliwość? Ktoś ma większą wiedzę i mógłby się podzielić:)
  9. Zobacz czy przy prędkości 60-70km/h jadąc że stałą prędkością ( najlepiej na tempomacie) zaczną falować obroty. Jezeki tak to obstawiał bym konwerter. Regenerowany to koszt koło 1000-1500zl, ale dochodzi koszt ściągnięcia skrzyni i faktycznie od razu wymiany oleju z filtrami.
  10. p_s88

    9E37 PDC

    Włącz przyciskiem PDC. Pośliń palec i przyłóż do czujnika, np. przedniego środkowego. Jeżeli usłyszysz cykanie, to znaczy że czujnik działa. Przełóż go na miejsce które wskazuje kod błędu (przedni lewy). Jeżeli zacznie cykac to znaczy że padł czujnik. Natomiast jeżeli przestanie cykac to szukaj problemu w wiązce
  11. Zgadzam się z tym, ale są a różne sytuacje i nie zawsze jest pod ręką mechanik. Do tych lepszych trzeba czekać kilka tygodni. To tylko dorywcze rozwiązanie
  12. I formacja o rodzaju płynu powinna być umieszczona na korku od zbiorniczka. Ewentualnie zielony chf, czerwony atf. Możesz spróbować zastosować preparat liquid moly do układu wspomagania, ale przed tym wymień płyn na świeży.
  13. Zacząłbym od wyważenia opon i w drugiej kolejności przejrzał elementy układu kierowniczego i zawieszenie czy nie ma luzów
  14. Sprawdzałeś wyważenie lol? Trochę więcej danych o aucie? Jaki silnik? Jaka skrzynia? Napęd na tył czy xdrive?
  15. p_s88

    Po zakupie xDrive23d

    Cześć. Nie słyszałem jeszcze o prewencyjnej wymianie panewek w n47. Na pewno wymień olej w skrzyni biegów, skrzynce rozdzielczej xdrive, tylnim dyferencjale. Nie zaszkodzi wymiana płynu hamulcowego, plynu od wspomagania i paska wieloklinowego. Filtr powietrza, filtr paliwa i kabinowy. Moim zdaniem to takie mimimum po zakupie. Jak będziesz zrzucał skrzynie do rozrządu to zobacz wcześniej czy nie masz objawów kończącego się konwertera. Najbardziej charakterystyczny objaw to delikatne falowanie obrotów jadąc na tempomacie 60-70km/h. Koszt regenerowanej części to jakieś 1000-1500zl więc niewiele więcej co sam demontaż skrzyni w dobrym warsztacie. Dodatkowo polecam od siebie wlać do paliwa archoil ar9200v2. Na pewno nie zaszkodzi:) Warto też wykupić sobie aplikację Naszego forumowicza Bimmer-tool i jakiś przyzwoity skaner obd. Będziesz miał na bieżąco podgląd w parametru m.in DPF czy korekty wtryskiwaczy. Według mnie X1 jako najniższy z gamy jest strasznie słabo wyciszony. Od siebie polecam wykleić drzwi, bagażnik i otwory serwisowe pomiędzy kabiną a silnikiem. Różnica jest słyszalna a przy okazji audio zyskuje trochę tonów:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.