Skocz do zawartości

p_s88

Zarejestrowani
  • Postów

    368
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana p_s88 w dniu 4 Kwietnia

Użytkownicy przyznają p_s88 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i LPG --> e84 xd2.0 177km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia p_s88

  1. p_s88

    Klima

    Jak wciskasz auto to nie musi się zwiększać jeżeli żądaną temperatura jest odpowiednia. Włącz funkcje max i zobacz czy zacznie chłodzić
  2. Ubytek powietrza w E90 jest wykrywany na podstawie czujnika ABS. Koło bez powietrza zmienia średnicę i pokazuje komunikat o kontroli ogumienia
  3. p_s88

    awaria parktronic

    Skoro była wymienia deska to myślę że mogła być poważniejsza stłuczka, a czujniki i wiązka to groszowe sprawy. Włącz pdc, namocz palec i przystaw do czujnika. Jeżeli zacznie tykać to jest sprawny. Sprawdź wszystkie, ponieważ jeden niedziałający powoduje dezaktywacje całego systemu. I nie koniecznie musi to być wina samego czujnika, a np przerwanej gdzieś wiązki. I zmień mechanika skoro od razu nie kasuje błędów;)
  4. Przewody głośnikowe nie zasilają, ale przesyłają sygnał, więc nie zasilisz nimi wzmacniacza. Rozbierania nie ma dużo, ponieważ wystarczy jak w większości bmw pociągnąć sygnał z głośników pod fortelami. Do zasilenia wzmacniacza potrzebujesz solidnego miedzianego przewodu z bezpiecznikiem, który jest zdecydowanie droższy i dodatkowo ma dużo większą średnice, przez co jest trudniejszy do ukrycia. Zdecydowanie łatwiej i bezpieczniej jest przeciągnąć przewody głośnikowe, a wzmacniacz zlokalizować w bagażniku blisko akumulatora.
  5. Sprawdź w pierwszej kolejności akumulator i ładowanie. Jeżeli to nie tylko pasy
  6. 9ewnienpo wymianie szyby nie wymienili czujnika na nowy tylko przykleili stary. Przez to może Ci wariować klima w trybie auto
  7. p_s88

    Purchle na kokpicie

    Bez druciarsywa to kupić i wymienić deskę. Przy okazji zajrzeć do parownika czy nie wymaga wymiany
  8. Może to po prostu klocki przywarły do tarczy? Ewentualnie poduszki i łożyska amortyzatora?
  9. Pisałem już w kilku postach, ale warto zrobić kilka rzeczy żeby jazda byla przyjemniejsza:) To najniższy model x i konstrukcyjnie to bmw 3 E91, czyli dosyć leciwa, ale przez to sprawdzona konstrukcja. Wiele części jest zamiennych. Według mnie to dosyć głośne auto i ma tragiczne audio. Niewielkim kosztem można wygkuszyć drzwi, nadkola i bagażnik. I obowiązkowo wymienić audio. W podstawowym nie ma nawet tweeterow. Ten silnik łatwo też podkręcić;)
  10. Nie jestem ekspertem, ale pamiętam, że jak szukałem auta to wszystkie X1 z idrivem jakie oglądałem miały opcje świateł dziennych. Moim zdaniem e84 od samego początku miało dziene. Co prawda to bliźniacze auto do E91, ale jeżeli światła występowały z ringami (z xenonem) to wyłącznie z drl na żarówkach h8, a po liftingu na ledach. W E90 pierwotnie ringi były na 10watowych żarówkach, które nie nadawały się na światła dzienne. Jeżeli nie miało xenonow to za dzienne robiły światła mijania. Roznica pomiędzy pre-lci a lci to taka że tylnie światła mijania pierwotnie były na żarówkach a później wyłącznie na paskach LED. Ustawa o światłach dziennych weszła w życie 7 lutego 2011 roku i pytanie jak uznawany jest lifting auta. Jeżeli musi przejść ponownie homologację, to drl musiały być na pokładzie a kolega ma auto z 2013r. Podsumowując: jeżeli chcesz, to oddając auto komuś kto zna się na kodowaniu może Ci ustawić światła tak jak pisałeś kilka postów wyżej:)
  11. Trzeba użyć wiecej siły i powinno wyskoczyć z zatrzasków:)
  12. Muszą być światła do jazdy dziennej. Nie pamiętam od kiedy, ale jest to prawnie wymagane. Pewnie tak jak wyżej pisali koledzy, dzięki temu światła zapalą się automatycznie po uruchomieniu samochodu i zgasną po wyłaczeniu zapłonu i otwarciu drzwi. Co to zakodowania świateł przeciwmgielnych i wyłączeniu tylnich to żadna abstrakcja. Poszukaj w okolicy kogoś kto się tym zajmuje, to 10 minut pracy. Ewentualnie możesz kupić kostkę obd i program bimmercode i zrobić to samemu:) Poza tym warto ściągnąć sobie aplikacje bimmertool. To aplikacja stworzona przez jednego z forumowiczów. Za niewielkie pieniądze masz możliwość m.in. odczytania błędów, ewentualnie ich skasowania. Zobaczenia stanu DPF czy wymuszenie jego regeneracji, zapisanie nowego akumulara po wymianie oraz wiele innych fuknji:)
  13. Cześć. Wynika to z błędnego tłumaczenia. Przełącznik wrażeń to przycisk Eco poniżej panelu klimatyzacji. Lekki pakiet - to podświetlene klamki Bierna ochrona to osłona pod silnikiem Regeneracja siły hamowania - przy hamowaniu doładowuje akumulator Jak pierwsze wrażenia?:)
  14. Miałem ostatnio to samo:) Czujnik znajduje się za obudową lusterka. Miałem wymienianą przednią szybę i po czasie się odkleił. Zobacz zanim zanim kupisz nowy.
  15. Pompowanie boczków i lędźwi jest w pełni autonomiczny i nie jest sterowany przez żaden zewnętrzny sterownik. Ostatnio dokładałem podparcie lędźwiowe i do jego działania potrzebne jest tylko zasilanie. Jeżeli nie działają w dwóch fotelach to szukałabym problemu w zasilaniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.