arieso
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
F20 118d 2015 lift
F11 518d 2017 -
Lokalizacja
Garwolin
-
Zawód
inzynier budowy
Osiągnięcia arieso
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Witam, czy ktoś się orientuje w jakiej pozycji klapa obejściowa sterowana przez gruszkę podciśnieniową (w rurze łączącej dwie turbiny) powinna być po odpaleniu? mam problem ze słabym dołem i zwiększonym zużyciem paliwa na niskich obrotach. Gruszka podciśnieniowa nie rusza się po odpaleniu na postoju łącznie ze zwiększaniem obrotów czy to prawidłowe zachowanie?
-
Witam Mam na ukończeniu BMW F11 z 2017 r. samochód po dzwonie i wystrzeliły poduszki, jednakże nie wywalił napinacz kierowcy (dla mnie dziwne) Po podłączeniu isty nie da się wykasować błędu zbyt duża rezystancja. Sprawdziłem całą wiązkę od fotela do ACSM (opór układu z napicznaczem w kostce ACSM 3.0 Ohm. Czyzby sterownik walnięty ? (ponadto jest błąd i przerwa światłowodu w zderzaku) PS zrobiłem mały eksperyment i odłączyłem napinacz i spiąłem piny żeby sprawdzic czy wyskoczy błąd i wyskoczył zbyt mała rezystancja. Wniosek rozpoznaje zmianę rezystancji ale nie widzi prawidłowej. Jest w ISta możliwość podejrzenia oporności napinacza? Jakie macie rady flashowac esysem czy od razu wymieniac??
-
Szkoda, że nie jestem z okolic Kraśnika choć pochodzę spod Garwolina tu gdzie F11 po dzwonie jeszcze stoi. Z BMW to są moje początki wcześniej tylko VAG ale jak już kupiłem dla siebie BMW to musze skończyć. Mam kabel enet (zastanawiam sie nad ICOM) posiadam e-sys 3.30.0 i Token Master`s Launcher PRO V 2.8.1.155. Nie wiem czy dobrze robię tj.: expertmode>> Coding>> read>> save VO>>FA Active>> rubryka SVT Actual>> Read (ECU) i zapisuje / w rubryce KIS/SVT Target/ Construction progress zaznaczam opcję Construction Progress/>> i zaznaczam opcję calculate i znowu zapisuje w wierszu poniżej czy teraz wystarczy na EPS wcisnąć przycisk Code? czy to procedura podobna do flashowania jak w poniższym filmie? https://www.youtube.com/watch?v=62ThbDLL1x8 Z góry dzięki za informację
-
Brałem kilka cafd (Direct Cafd for swe) dla różnych ilevel I za każdym razem to samo. czyżby EPS nie do tego modelu ?
-
Mam EPS z europejskiej wersji i nie chce mi przyjąć kodowania z SVT esys wywala błąd: Caf's suchen Tal wird generiert Abarbeitung wird gestartet Read SVT before TAL execution started. Read SVT before TAL execution finished. TAL execution started. ExecutionID=2019/08/31-16:35:05.772[] prepareTALExecution started [PROGRESS] [] prepareTALExecution finished [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding started [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding finished [PROGRESS] [EPS - 30] prepareECUforCoding started [PROGRESS] [EPS - 30] prepareECUforCoding finished [PROGRESS] [EPS - 30] authenticateECUforCoding started [PROGRESS] [EPS - 30] authenticateECUforCoding finished [PROGRESS] [EPS - 30 - cafd_00000e75-005_005_001] Transaction type: cdDeploy; Message: TA started [TRANSACTION] MCDDiagService [DIAGSERVICE] [] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: EPS_30_ETHERNET severity: ERROR [THROWABLE] [EPS - 30 - cafd_00000e75-005_005_001] Transaction type: cdDeploy; Message: TA finished [TRANSACTION] [EPS - 30] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN] [EPS - 30] - [Exception - EPS - 30] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: EPS_30_ETHERNET severity: ERROR [EPS - 30] finalizeECUCoding started [PROGRESS] [EPS - 30] finalizeECUCoding finished [PROGRESS] [] There was an error, please check the log files. [WARN] [] - [Exception - EPS - 30] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: EPS_30_ETHERNET severity: ERROR [] finalizeVehicleCoding started [PROGRESS] [] finalizeVehicleCoding finished [PROGRESS] [] finalizeTALExecution started [PROGRESS] [] finalizeTALExecution finished [PROGRESS] TAL execution finished [TAL_EXECUTION_FINISHED] TAL-Execution finished with status: "FinishedWithError". [C207] TAL execution finished. Duration: "4s". [C206] Read SVT after TAL execution started. Read SVT after TAL execution finished. Abarbeitung beendet Jakieś pomysly ? EPS jest z 2013 r. Ista wywala że jest niezakodowany do tego auta nie wiem czy EPS nie jest z F01 PS nie próbowałem flashowania
-
Wyjąłem silniczek wspomagania i podłączyłem jak kręcę w lewą stronę to silniczek kręci przeciwnie niż powinien. Podobno jest zmiana biegunów na silniczku. Eps od Anglika przyjął kodowanie w ista zero błędów. Zrobię eksperyment i do starego silniczka przeloze sam sterownik z obudową i dam znac.
-
Witam mam BMW 518d z 2017 r. z uszkodzonym EPS (uszkodzona została sama elektronika więc wymieniłem tylko silnik z elektroniką). Po włożeniu silniczka o identycznych numerach z anglika i po kodowaniu ESYS po odpaleniu silnika kierownica stoi w miejscu natomiast jakikolwiek ruch kierownica szaleje dostaje drgań lewo prawo. W ISTA błąd położenia krańcowego, kalibracja nie wchodzi w grę bo nie da się obrócić kierownicy po odpaleniu blokuje sie i dostaje drgań. Moje pytanie jest takie czy do anglika jest inny EPS niż na Europę czy wystarczy flash sterownika?
-
[F20] 118d zmiana licznika na 6WA- esys
arieso odpowiedział(a) na arieso temat w Diagnoza komputerowa
Temat do zamkniecia -
[F20] 118d zmiana licznika na 6WA- esys
arieso odpowiedział(a) na arieso temat w Diagnoza komputerowa
Powiem tak licznik wcale nie był tani z czyszczeniem. Jutro oddaje licznik do wpisania vinu już swojemu elektronikowi. -
Witam kupiłem licznik do f20 wyczyszczony bez nr VIN etc. Dodałem do FA wyposażenie 6WA przeprowadziłem kodowanie navi. Po zainstalowaniu licznika w aucie pojawia się przebieg same 9999999 z kropką czerwoną i dużo błędów. (Podłączyłem brakujący światłowód. Wybieram opcję Detect CAF for SWE i nie mam u siebie CAFD nowszego niż F020-15-03. po wybraniu starszego niż mam w aucie próbuję kodować Kombi (wg zaleceń sprzedawcy licznika). Po czym wyskakuje błąd z poniższą informacją: Caf's suchen Tal wird generiert Abarbeitung wird gestartet Read SVT before TAL execution started. Read SVT before TAL execution finished. TAL execution started. ExecutionID=2019/04/13-15:24:30.993 [] prepareTALExecution started [PROGRESS] [] prepareTALExecution finished [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding started [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding finished [PROGRESS] [KOMBI - 60] prepareECUforCoding started [PROGRESS] [KOMBI - 60] prepareECUforCoding finished [PROGRESS] [KOMBI - 60] authenticateECUforCoding started [PROGRESS] [KOMBI - 60] authenticateECUforCoding finished [PROGRESS] [KOMBI - 60 - cafd_000009c8-006_002_106] Transaction type: cdDeploy; Message: TA started [TRANSACTION] [KOMBI - 60 - cafd_000009c8-006_002_106] Transaction type: cdDeploy; Message: TA finished [TRANSACTION] [KOMBI - 60] finalizeECUCoding started [PROGRESS] MCDDiagService [DIAGSERVICE] [KOMBI - 60] finalizeECUCoding error [PROGRESS] [] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_CPS returned a negative response with response code generalProgrammingFailure; LinkName: KOMBI_60_ETHERNET severity: ERROR [THROWABLE] [KOMBI - 60] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN] [KOMBI - 60] - [Exception - KOMBI - 60] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_CPS returned a negative response with response code generalProgrammingFailure; LinkName: KOMBI_60_ETHERNET severity: ERROR [] finalizeVehicleCoding started [PROGRESS] [] finalizeVehicleCoding finished [PROGRESS] [] finalizeTALExecution started [PROGRESS] [] finalizeTALExecution finished [PROGRESS] TAL execution finished [TAL_EXECUTION_FINISHED] TAL-Execution finished with status: "FinishedWithError". [C207] TAL execution finished. Duration: "5s". [C206] Read SVT after TAL execution started. Read SVT after TAL execution finished. Abarbeitung beendet Czy licznik jest wyczyszczony dobrze?? podobno po przeprowadzeniu kodowania powinien zassać z auta VIN oraz przebieg?
-
nie ruszałem FEM też SLD do aktywacji?? czy inny wiersz?
-
Witam w F20 LCI dołożyłem kierownice multifunkcyjną. przyciski od radia działają natomiast w tempomacie działa funkcja lim pod przyciskiem set. Wprowadziłem kod wyposażenia 544 i zmieniłem kodowanie: KOMBI SLD_ENABLE na ACTIV natomiast w ICMQ miałem już w C_SLD_Funktion ACTIV i ustawione C_Umschaltung_ACC_DCC > zugelassen Jakieś rady ?? Kodowanie przy użycie esys
-
Mam BMW z 2002r 530d i od pewnego czasu jak pies pogryzł kluczyk nie chce sie odpalić czy ktoś wie jak wyłączyć w nim immobiliser? żeby dało się odpalić tym kluczykiem a mam tylko jeden :(
-
podczas sprawdzania samochodu E39 525d 2002r. programem Carsoft 6.1 SP4 wyskoczyły mi błędy ktoś może orientuje się co ozn.? dme/dde 3505 Gluhanlage-unterbrechung oder kurzschluss nach masse instrument cluster CE aubentemperaturfuhler dsc/abs 106 not defined 41 Lenkrad winkel sensor 81 einlassventil: vorne links ZKE/ZVM F49 2 daten austausch vom Tur modul fahrer- Tur nach GM gestort F149 1 Basis modul defekt (ev. sicherung) F94 AIRCO 4 Heizgeratefuhler rechts
-
Mam zakodowane oryginalne radio :/
arieso odpowiedział(a) na crocodildandy temat w Sprzęt audio i video
nie wiem co jest z radiem oryginalne bmw business rds mid z przyciskiem tel a mianowicie po wlączeniu zapłonu radio podświetla się i można grzebać w ustawieniach wabasto jak i komputera pokladowego, a nie da sie włączyć radia przycisk power nie dziala jest to radio kasetowe a nr to6512-8 377 006 be 3351y 5093789 index;E 6751.L może mi ktoś pomoże co te pozostałe nr oznaczają tel mam w podlokietniku a samochod mial wyjety akumulator z gory dzieki