Skocz do zawartości

arieso

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 118d 2015 lift
    F11 518d 2017
  • Lokalizacja
    Garwolin
  • Zawód
    inzynier budowy

Osiągnięcia arieso

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy ktoś się orientuje w jakiej pozycji klapa obejściowa sterowana przez gruszkę podciśnieniową (w rurze łączącej dwie turbiny) powinna być po odpaleniu? mam problem ze słabym dołem i zwiększonym zużyciem paliwa na niskich obrotach. Gruszka podciśnieniowa nie rusza się po odpaleniu na postoju łącznie ze zwiększaniem obrotów czy to prawidłowe zachowanie?
  2. Witam Mam na ukończeniu BMW F11 z 2017 r. samochód po dzwonie i wystrzeliły poduszki, jednakże nie wywalił napinacz kierowcy (dla mnie dziwne) Po podłączeniu isty nie da się wykasować błędu zbyt duża rezystancja. Sprawdziłem całą wiązkę od fotela do ACSM (opór układu z napicznaczem w kostce ACSM 3.0 Ohm. Czyzby sterownik walnięty ? (ponadto jest błąd i przerwa światłowodu w zderzaku) PS zrobiłem mały eksperyment i odłączyłem napinacz i spiąłem piny żeby sprawdzic czy wyskoczy błąd i wyskoczył zbyt mała rezystancja. Wniosek rozpoznaje zmianę rezystancji ale nie widzi prawidłowej. Jest w ISta możliwość podejrzenia oporności napinacza? Jakie macie rady flashowac esysem czy od razu wymieniac??
  3. Szkoda, że nie jestem z okolic Kraśnika choć pochodzę spod Garwolina tu gdzie F11 po dzwonie jeszcze stoi. Z BMW to są moje początki wcześniej tylko VAG ale jak już kupiłem dla siebie BMW to musze skończyć. Mam kabel enet (zastanawiam sie nad ICOM) posiadam e-sys 3.30.0 i Token Master`s Launcher PRO V 2.8.1.155. Nie wiem czy dobrze robię tj.: expertmode>> Coding>> read>> save VO>>FA Active>> rubryka SVT Actual>> Read (ECU) i zapisuje / w rubryce KIS/SVT Target/ Construction progress zaznaczam opcję Construction Progress/>> i zaznaczam opcję calculate i znowu zapisuje w wierszu poniżej czy teraz wystarczy na EPS wcisnąć przycisk Code? czy to procedura podobna do flashowania jak w poniższym filmie? https://www.youtube.com/watch?v=62ThbDLL1x8 Z góry dzięki za informację
  4. Brałem kilka cafd (Direct Cafd for swe) dla różnych ilevel I za każdym razem to samo. czyżby EPS nie do tego modelu ?
  5. Mam EPS z europejskiej wersji i nie chce mi przyjąć kodowania z SVT esys wywala błąd: Caf's suchen Tal wird generiert Abarbeitung wird gestartet Read SVT before TAL execution started. Read SVT before TAL execution finished. TAL execution started. ExecutionID=2019/08/31-16:35:05.772[] prepareTALExecution started [PROGRESS] [] prepareTALExecution finished [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding started [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding finished [PROGRESS] [EPS - 30] prepareECUforCoding started [PROGRESS] [EPS - 30] prepareECUforCoding finished [PROGRESS] [EPS - 30] authenticateECUforCoding started [PROGRESS] [EPS - 30] authenticateECUforCoding finished [PROGRESS] [EPS - 30 - cafd_00000e75-005_005_001] Transaction type: cdDeploy; Message: TA started [TRANSACTION] MCDDiagService [DIAGSERVICE] [] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: EPS_30_ETHERNET severity: ERROR [THROWABLE] [EPS - 30 - cafd_00000e75-005_005_001] Transaction type: cdDeploy; Message: TA finished [TRANSACTION] [EPS - 30] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN] [EPS - 30] - [Exception - EPS - 30] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: EPS_30_ETHERNET severity: ERROR [EPS - 30] finalizeECUCoding started [PROGRESS] [EPS - 30] finalizeECUCoding finished [PROGRESS] [] There was an error, please check the log files. [WARN] [] - [Exception - EPS - 30] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: EPS_30_ETHERNET severity: ERROR [] finalizeVehicleCoding started [PROGRESS] [] finalizeVehicleCoding finished [PROGRESS] [] finalizeTALExecution started [PROGRESS] [] finalizeTALExecution finished [PROGRESS] TAL execution finished [TAL_EXECUTION_FINISHED] TAL-Execution finished with status: "FinishedWithError". [C207] TAL execution finished. Duration: "4s". [C206] Read SVT after TAL execution started. Read SVT after TAL execution finished. Abarbeitung beendet Jakieś pomysly ? EPS jest z 2013 r. Ista wywala że jest niezakodowany do tego auta nie wiem czy EPS nie jest z F01 PS nie próbowałem flashowania
  6. Wyjąłem silniczek wspomagania i podłączyłem jak kręcę w lewą stronę to silniczek kręci przeciwnie niż powinien. Podobno jest zmiana biegunów na silniczku. Eps od Anglika przyjął kodowanie w ista zero błędów. Zrobię eksperyment i do starego silniczka przeloze sam sterownik z obudową i dam znac.
  7. Witam mam BMW 518d z 2017 r. z uszkodzonym EPS (uszkodzona została sama elektronika więc wymieniłem tylko silnik z elektroniką). Po włożeniu silniczka o identycznych numerach z anglika i po kodowaniu ESYS po odpaleniu silnika kierownica stoi w miejscu natomiast jakikolwiek ruch kierownica szaleje dostaje drgań lewo prawo. W ISTA błąd położenia krańcowego, kalibracja nie wchodzi w grę bo nie da się obrócić kierownicy po odpaleniu blokuje sie i dostaje drgań. Moje pytanie jest takie czy do anglika jest inny EPS niż na Europę czy wystarczy flash sterownika?
  8. Powiem tak licznik wcale nie był tani z czyszczeniem. Jutro oddaje licznik do wpisania vinu już swojemu elektronikowi.
  9. Witam kupiłem licznik do f20 wyczyszczony bez nr VIN etc. Dodałem do FA wyposażenie 6WA przeprowadziłem kodowanie navi. Po zainstalowaniu licznika w aucie pojawia się przebieg same 9999999 z kropką czerwoną i dużo błędów. (Podłączyłem brakujący światłowód. Wybieram opcję Detect CAF for SWE i nie mam u siebie CAFD nowszego niż F020-15-03. po wybraniu starszego niż mam w aucie próbuję kodować Kombi (wg zaleceń sprzedawcy licznika). Po czym wyskakuje błąd z poniższą informacją: Caf's suchen Tal wird generiert Abarbeitung wird gestartet Read SVT before TAL execution started. Read SVT before TAL execution finished. TAL execution started. ExecutionID=2019/04/13-15:24:30.993 [] prepareTALExecution started [PROGRESS] [] prepareTALExecution finished [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding started [PROGRESS] [] prepareVehicleForCoding finished [PROGRESS] [KOMBI - 60] prepareECUforCoding started [PROGRESS] [KOMBI - 60] prepareECUforCoding finished [PROGRESS] [KOMBI - 60] authenticateECUforCoding started [PROGRESS] [KOMBI - 60] authenticateECUforCoding finished [PROGRESS] [KOMBI - 60 - cafd_000009c8-006_002_106] Transaction type: cdDeploy; Message: TA started [TRANSACTION] [KOMBI - 60 - cafd_000009c8-006_002_106] Transaction type: cdDeploy; Message: TA finished [TRANSACTION] [KOMBI - 60] finalizeECUCoding started [PROGRESS] MCDDiagService [DIAGSERVICE] [KOMBI - 60] finalizeECUCoding error [PROGRESS] [] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_CPS returned a negative response with response code generalProgrammingFailure; LinkName: KOMBI_60_ETHERNET severity: ERROR [THROWABLE] [KOMBI - 60] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN] [KOMBI - 60] - [Exception - KOMBI - 60] job failed with negative response error: code: service returned global negative response description: Service WDBI_CPS returned a negative response with response code generalProgrammingFailure; LinkName: KOMBI_60_ETHERNET severity: ERROR [] finalizeVehicleCoding started [PROGRESS] [] finalizeVehicleCoding finished [PROGRESS] [] finalizeTALExecution started [PROGRESS] [] finalizeTALExecution finished [PROGRESS] TAL execution finished [TAL_EXECUTION_FINISHED] TAL-Execution finished with status: "FinishedWithError". [C207] TAL execution finished. Duration: "5s". [C206] Read SVT after TAL execution started. Read SVT after TAL execution finished. Abarbeitung beendet Czy licznik jest wyczyszczony dobrze?? podobno po przeprowadzeniu kodowania powinien zassać z auta VIN oraz przebieg?
  10. nie ruszałem FEM też SLD do aktywacji?? czy inny wiersz?
  11. Witam w F20 LCI dołożyłem kierownice multifunkcyjną. przyciski od radia działają natomiast w tempomacie działa funkcja lim pod przyciskiem set. Wprowadziłem kod wyposażenia 544 i zmieniłem kodowanie: KOMBI SLD_ENABLE na ACTIV natomiast w ICMQ miałem już w C_SLD_Funktion ACTIV i ustawione C_Umschaltung_ACC_DCC > zugelassen Jakieś rady ?? Kodowanie przy użycie esys
  12. Mam BMW z 2002r 530d i od pewnego czasu jak pies pogryzł kluczyk nie chce sie odpalić czy ktoś wie jak wyłączyć w nim immobiliser? żeby dało się odpalić tym kluczykiem a mam tylko jeden :(
  13. arieso

    błąd Carsoft

    podczas sprawdzania samochodu E39 525d 2002r. programem Carsoft 6.1 SP4 wyskoczyły mi błędy ktoś może orientuje się co ozn.? dme/dde 3505 Gluhanlage-unterbrechung oder kurzschluss nach masse instrument cluster CE aubentemperaturfuhler dsc/abs 106 not defined 41 Lenkrad winkel sensor 81 einlassventil: vorne links ZKE/ZVM F49 2 daten austausch vom Tur modul fahrer- Tur nach GM gestort F149 1 Basis modul defekt (ev. sicherung) F94 AIRCO 4 Heizgeratefuhler rechts
  14. nie wiem co jest z radiem oryginalne bmw business rds mid z przyciskiem tel a mianowicie po wlączeniu zapłonu radio podświetla się i można grzebać w ustawieniach wabasto jak i komputera pokladowego, a nie da sie włączyć radia przycisk power nie dziala jest to radio kasetowe a nr to6512-8 377 006 be 3351y 5093789 index;E 6751.L może mi ktoś pomoże co te pozostałe nr oznaczają tel mam w podlokietniku a samochod mial wyjety akumulator z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.