Skocz do zawartości

pavvel

Zarejestrowani
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ---

Osiągnięcia pavvel

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. To przejściowe. Czekam na wydech od MG
  2. Ok, czyli 101mm to na styk. Hmm chce duże lify, ale nie chce też przesadzić. Znajde gdzieś Twoje na forum?
  3. Siema, Nie mam fizycznie dostępu do auta. Jaką maksymalnie wsadzę końcówkę przy dyfuzorze od M-performance? Ma możliwosc ktoś sprawdzić? Byłbym baaardzo wdzięczny. Mam wydech od 440i i koncowki wylotowych rur mają średnice 60mm i teraz zagadka. Chce być Janusze i kupić te https://www.aliexpress.com/item/32864880016.html?spm=2114.search0104.3.1.669a15f1rB30Sb&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_3_10065_10068_10843_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_453_10084_454_10083_10103_10618_10304_10307_10820_10301_10821_537_536%2Csearchweb201603_55%2CppcSwitch_0&algo_expid=a47869fa-bb93-4423-a763-d44ffc06e85b-0&algo_pvid=a47869fa-bb93-4423-a763-d44ffc06e85b&transAbTest=ae803_3 Kupić 60mm czy 63mm no i 89mm czy 101mm :mrgreen:
  4. Orientuje się ktoś jakie max koncowki wejdą do dyfuzoru od M-performance? Druga sprawa, wydech ma koncowki 60mm, jakie nakladki? 60mm czy 63mm kupic?
  5. Mowiac krotko, co najlepiej i najfajniej zakodowac ;)
  6. Myślę nad nastepującym rozwiązaniem downpipe - czytałem ze RM Motors są całkiem niezle, ale moze ktoś poleci coś innego w dobrej cenie wywalić srodkowy tłumik i zastapić jak nierdzewką - grosze ostatnia pucha z przepustnica na przelot - przy zamknietej glosniej niz seria, bo jednak mamy przelot do tego miejsca, ale przy otwartej to już bum bum.
  7. No, ale niestety jednak tryb Sport wymusza pewne rzeczy, których nie chce mieć - utwardzone zawieszenie, twardsza kierownica, pedał gazu reagujący szybciej, wyższe obroty. To fajne dodatki, ale od czasu do czasu, a nie codziennie na dojazdy po mieście, w korkach, do pracy. Natomiast wydech chciałbym mieć otwarty równiez w trybie comfort. Tylko właśnie, jednocześnie chciałbym mieć możliwość wyciszania go sporadycznie - wjazd do garazu podziemnego, poranne wyjazdy z domu, trasa. Na wszystkie inne okoliczności interesuje mnie głosność. To jest w tym cały sęk, że nie można przeprogramować, aby powiedzmy klapa byla zamknieta tylko w ECO.
  8. Problem polega na tym, że chcialbym mieć głośno, ale nie kosztem całego trybu jezdnego. Jednoczesnie chciałbym mieć cicho, chociaż na jednym trybie. Tryb sport wymusza ode mnie od razu skrzynie w trybie sport, wyzsze obroty, sztywnosc kierownicy itd, a nie chce jezdzic tylko na takim trybie. Gdybym chcial zawsze miec glosno, to zrobilbym po prostu 3" przelot. :D
  9. Panowie, nie rozumiem jednej rzeczy, gdzie jest ta klapka/przepustnica? Przeciez ona jest na samym koncu, to jakim cudem robi taka roznice u chlopakow co poroibli wydechy.
  10. Czyli ogólnie rzecz biorąc, nie ma możliwości przekodowania, aby klapka się otwierała przy Comfort? Kolejna sprawa, mperformance jest za cichy. :P
  11. Witam, Klamka zapadła. Samochód sprzedany z 4 ringami, czas wsiąść do BMW z ringami w lampach :D. Najprawdopodobniej będzie to BMW 430i Coupe. Miało być F30 320i, a będzie chyba grubiej :D Jako, że uwielbiam mieć wszystko zaplanowane na ostatni guzik, to kwestią taką jest układ wydechowy w aucie. Temat wałkowany nieraz, ale ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź. Zainteresowałem się trochę tematem, ale nie do końca jest to dla mnie wszystko jasne - nie miałem nigdy BMW, stąd te braki w wiedzy. Pisałem do MG oraz RCP i są pewne rozbieżności. A więc od poczaku Chcialbym bardzo głosny wydech. Kropka. Chciałbym, abym mógł go zamknąć i czasem jak boli mnie łeb posłuchać muzyki. Kropka i koniec. Z tego, co się interesuje, BMW oferuje 4 tryby jazdy - ECO, Comfort, Sport oraz Sport +. Na podstawie oryginalnej przepustnicy, jest otwierana w trybie Sport. Nie do końca mi ta sprawa pasuje, wolałbym, aby był to patent z rodzaju pilot od przepustnicy lub manualne jej sterowanie z poziomu kabiny kierowcy niezależnie od trybu jazdy. Ponieważ nie widzę sensu otwartej tylko na Sporcie, to znaczy widzę sens, ale nie w moim użytkowaniu. Lubię jeździć na głośnym wydechu, ale niekoniecznie mam ochotę też wtedy mieć biegi na poziomie 4 tysięcy obrotów (jak mniemam, w sporcie skrzynia jest w S - a moze to moj pierwszy brak wiedzy w BMW). Chciałbym sobie pojezdzic czasem lajtowo, a i tak słyszeć strzały, tance i hulance z tylnego zderzaka. Także ogólnie, sama fabryczna przepustnica jest bardzo dobra, bo koszt czegoś takiego to blisko 1000zł w zakładach z wydechami, także to odchodzi, kwestia jak to zrobić, przeprogramowac, aby manualnie ją sterować? Lub może ustawić, że jest zamknięta tylko w trybie ECO? Mam nadzieję, że napisałem w miarę zrozumiale. Proszę o rady i zapraszam do dyskusji.
  12. Wez z USA, same biale i niebieskie
  13. No i wszystko jasne, bo wlasnie cala sprawa się ma pomiedzy 1 a 2. Nie potrafilem znalezc zaleznosci, czemu tam sa, a czemu tam nie ma.
  14. Panowie, jak wygląda kwestia zegarów. Myslalem, że odkryłem już, ale jednak nie. Jedne zegary są takie "zwykle" ze spalaniem chwilowym, a inne są z tym EfficientyDynamics. Myslalem, że od 2015 roku są z ED, ale widziałem tez modele z 2014 z tym. Lift chyba nie ma tutaj nic wspolnego?
  15. Jak to w końcu jest z tym 428i. Każdy straszy, że fatalny silnik, nie ma co się w to pchać, jedynie 430i zaczął być warty uwagi i tak dalej, i tak dalej. Auto chcę ściągnąć z USA i się obawiam tego silnika. Jaki rocznik jest lepszy, jaki przebieg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.