Skocz do zawartości

magmichal05

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było 2x E36 318i i E34 525i

Osiągnięcia magmichal05

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Udało się? Mam podobną sytuację lampa poziomuje zero błędu lecz lewy xenon świeci max w lewo i nie porusza się przy skręcie.
  2. Czyli nie da się z tym nic zrobić ? Muszę wymienić kabel tak ?
  3. Witam serdecznie Jestem posiadaczem BMW e38 740i. Zakupiłem interfejs na tej aukcji: http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-e36-e46-e31-e38-adapter-20pin-i5105719063.html?snapshot=MjAxNy0wNC0xMFQwNzoyMTowMS42MTNaO2J1eWVyO2EyNjc0ZjEzN2VlMDE0MDE4ZjM4NTQ4M2VmY2E0ZDYzMjFkNjUyZjA5OGVhYWE1NTcyMzQ4YmJiMjA5MWU1OTc%3D Mam problem z poprawnym działaniem a mianowicie wszystkie stery zrobione prawidłowo. INPA dobrze zrobiona. Port ustawiony na COM1 opóźnienie na 1ms transfery na 1024 Na początku nie działało mi totalnie nic. W tej chwili doszedłem do miejsca gdzie przy podłączonym interfejsie do kompa wyświetla mi battery ON lecz ignition dalej jest na OFF. Podczas próby odczytania czegokolwiek otrzymuję taki komunikat: IFH-0003 DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED. Poniżej pliki .ini Ediabas.ini https://drive.google.com/file/d/0B1DGewUm5Z9jQlNyaVZCOUs1ZTg/view?usp=sharing Inpa.ini https://drive.google.com/file/d/0B1DGewUm5Z9jbUxCNHQwZnRJbzQ/view?usp=sharing obd.ini https://drive.google.com/file/d/0B1DGewUm5Z9jc3FWNXo0dEw2XzQ/view?usp=sharing XedicC.ini https://drive.google.com/file/d/0B1DGewUm5Z9jY3JQMTl6ZzhyTU0/view?usp=sharing Proszę o pomoc.
  4. Tak tak wiem dzięki :) ale z tym zapytaniem pisałem do kolegi samael16 bo nie wiem za co tan ban ma być w jego mniemaniu. Dzięki kolego, potrzebowałem właśnie opinii kogoś kto się zna bo sam do końca nie byłem pewien. Pozdrawiam
  5. A jak z awaryjnością tych samochodów? Turbiny wtryski i inne duperele ? Na co trzeba uważać ?
  6. Generalnie i tak nie planuję wiązać się na lata z nią bo chciałbym właśnie jednak benzynę w BMW tylko właśnie martwiła mnie kwestia tych małych przebiegów dom praca dom. Kilka osób mi mówiło że diesla trzeba porządnie rozgrzać bo inaczej się spierniczy.
  7. viewtopic.php?f=69&t=117886 Witam serdecznie Jestem posiadaczem Forda Mondeo MK3 1.8 benzyna i mam możliwość zamiany na BMW E46 320d 1999r. Auto jest własnością mojego ojca który wymienił w niej wszystko co było niesprawne tak że stan auta bez zastrzeżeń. Prosiłbym o poruszenie tego tematu na forum. czy warto? czy się opłaca? Generalnie nie robię wielu kilometrów dziennie i boje się że auto zajadę dlatego pisze do was z prośbą o opinie innych posiadaczy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.