Skocz do zawartości

invictus79

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F07 530D 2012 258km

Osiągnięcia invictus79

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak sprawdzić poprawność działania czujnika DPF ciśnienia wstecznego oraz wymiana.
  2. Film przedstawia jak zdiagnozować uszkodzoną tuleję wahacza przedniego oraz jej wymianę bez ściągania wahacza. Uszkodzona tuleja objawia się czasami biciem kierownicy przy hamowaniu jak przy uszkodzonych tarczach hamulcowych, które są niepotrzebnie wymieniane. Szarpaki na badaniach technicznych nie wychwytują uszkodzenia tulei.
  3. Wymieniał może ktoś z Was olej w tej skrzyni dynamicznie starym sposobem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=122945 odpinając przewód z chłodniczki? Jakieś 10 lat temu wymieniałem tym sposobem w e46 ale była to skrzynia GM, ostatnio miałem bmw w manualu i nie było potrzeby. Wróciłem do automatu i trzeba znowu się przymierzyć do wymiany.
  4. Jakim programem można podnieść soft oraz zmienić te dwie opcje żeby zabezpieczyć samochód przed kradzieżą. Albo chociaż jak sprawdzić w jakiej pozycji są te opcje.
  5. Witam, czy ten reset występuje również w DDE 6.0 bo nigdzie nie mogę znaleźś. W zakładce IMA ADJUSTMENT mam tylko opcje do kodowania.
  6. Info dla potomnych. Łącznik wymieniony wymiary 60mm/150mm, nie ma żadnych drgań. Przy okazji wywalony dpf.
  7. Mam do wymiany elastyczny łącznik wydechu. W E46 320D z tego co czytałem trzeba wstawić dwa łączniki gdyż zamienniki są twardsze i przenoszą drgania. A jak to się ma w E60 520D wymieniał może ktoś ten łącznik wystarczy w miejsce starego wstawić na wymiar zamiennik czy trzeba zastosować dwa łączniki. Jeżeli dwa to w którym miejscu ten drugi gdyż zaraz za łącznikiem jest DPF. Znalazłem fajną opcję gotowca na ebay http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-520d-2-0TD-E60-E61-exhaust-flexi-flex-repair-pipe-for-dpf-cat-M47N2-eng-/111161289096 szkoda, że nie można kupić tego w Polsce.
  8. Ja odpuściłem używkę, gdyż też nie wiadomo co się trafi. Za regenerację zapłaciłem 150 zł, wymienili łożyska i szczotki. Komutator był jeszcze w porządku, jedynie go przetoczyli. Próbowałem sam to zrobic ale nie dałem rady ze ściągnięciem łożyska. Najlepsze jest to, że łożyska były made in poland :)
  9. Potwierdzam, winą był alternator a dokładnie łożyska, po wymianie nastała cisza. Przy okazji zostały wymienione szczotki
  10. witam, czy u ciebie świst ten robi się głośniejszy wraz z obrotami? bo jeżeli tak to mam ten sam problem, który jest dośc denerwujący. Ja dopiero będę próbował się tym zając w wolne majowe, także fajnie byłoby jakby ktoś podpowiedział kto miał ten problem czy to kwestia łożyska czy jakiejś innej części w którą można byłoby się zaopatrzyc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.