Skocz do zawartości

Czapeiro

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D

Osiągnięcia Czapeiro

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie. Ktoś może podpowiedzieć, który moduł jest odpowiedzialny za klemę piro dodatnią i informacje na zielonym tle o braku płyty z nawigacją w napędzie? Pozdrawiam
  2. No i niestety Panowie, ale skończyło się na zakupie kolektora z wzmocnionym mocowaniem klapek ~420zł. Wszystko działa jak należy. Przez te wymontowane poprzednio klapki nawet dpf mi się zapchał. Dziwne tylko, że u wszystkich działa, a u mnie nie podziałało - być może trzeba było coś kodować. Problem z głowy. Żadnych błędów, klapa gasząca też śmiga już jak powinna.
  3. Czyli po prostu mam pecha, że coś się przy okazji rozwaliło :D? Posprawdzam jeszcze raz wszystkie uszczelki i rury czy gdzieś się jakaś dziurka nie zrobiła
  4. Problem nierozwiązany... Wszystko na nowo sprawdzone i elegancko podpięte. Zrobiłem reset przepływomierza zgodnie z tym postem -> https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=216467 Bez poprawy. Martwi mnie też temperatura powietrza - Inpa pokazuje !73.95C LUFTMASSE na jałowych obrotach jest praktycznie idealne z wymaganym. Po dodaniu gazu do około 3tyś obr pokazuje: LUFTMASSE IST -> !701.88 (a wymagana 344.50) Jednak do wymiany przepływka? Nie mam z kim podmienić i zobaczyć czy działa. Po odpięciu przepływomierza - brak poprawy. Dziwi mnie to wszystko, że po usunięciu klapek takie problemy są... Oczywiście doszedł błąd: INCREASED EMISSIONS ale zakładam, że to też wina przepływki. Ktoś mi coś doradzi? Potwierdzenie błędów wrzucam z INPY jako załączniki:
  5. Przepustnica czy jak kto woli klapa gasząca jest sprawna. Miałem wcześniej uszkodzoną(nie pracowała i ciągle był błąd adaptacji) i wymieniłem na renegerowaną(adaptacja odbyła się sama, nie wyrzuca błędu klapy "przepustnicy"). Odkręciłem jeszcze raz kolektor żeby wszystko posprawdzać na spokojnie. Żaden przewód nie został przyciśnięty. Wszystko złożone i podpięte. Możliwe, że jednak nawaliła ta przepływka jak na złość? Dziwne, że to wszystko się zaczęło dziać po wyrzuceniu klapek. Przepływomierza nie mam niestety na podmiankę aby go sprawdzić :(
  6. Nie będę się kłócił o nazewnictwo. Komputer pokazuje błąd przepustnicy, a w sklepie bmw jest ta część też nazwana przepustnicą więc po co mam mówić inaczej niż jest :) Prosiłbym, że jeśli nie masz odpowiedzi na moje pytanie to omiń ten temat i nie przeszkadzaj. Dziękuję.
  7. Jest panie kochany. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7804384-przepustnica Wydaje mi się, że wszystko dobrze podłączyłem. Nie trzeba zaślepiać żadnych przewodów? Wyciągnąłem tylko cięgno gruszki, usunąłem klapki i zaślepiłem zestawem do tego odpowiednim. Oczywiście nowe uszczelki itp. Posprawdzam dziś jeszcze raz przewody, ale mechanik dalej się upiera, że po prostu walnęła przepływka.
  8. W sumie to sama sie zaadaptowala. Włączyłem zapłon na 2 minuty, Slyszalem jak przepustnica pracuje, jak przestała to wylaczylem zaplon, skasowalem błędy i już. Czy ktoś zna odp. Na mój problem? Wymieniać przeplywke? Mogła się popsuc po wyrzuceniu klapek i wymianie przepustnicy?
  9. Gruszka została. Wyciągnięte tylko cięgno sterujące klapkami. Reszta przewodów oryginalna. Żadnego przewodu nie zaślepiałem.
  10. Witam Silnik M47 163km. Po wyrzuceniu klapek z kolektora, wywalało błąd przepustnicy. Zastąpiona używką po regeneracji, zaadaptowana i już komputer nie wyrzuca jej błędu. Teraz niestety auto nie ma mocy - błąd "Czujnik przepływu masy powietrza", czasem pojawiają się z nim dwa dodatkowe coś o monitorowaniu ruchu powietrza w dolocie(rura). Co może być przyczyną? Na niskich obrotach komputer pokazuje żądane doładowanie ok 10x niższe niż rzeczywiste. Na postoju doładowanie pokazuje ponad 10 bar. Czy to wina przepływki? Mechanik tak twierdzi, ale czy to możliwe, że po zaślepieniu i wyrzuceniu klapek pojawiają się takie problemy? Wszystkie przewody i rurki podpięte prawidłowo.
  11. komputer pokazuje, że przepustnica :P a dokładnie ta część -> https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7804384-przepustnica 3 błędy(nie pamiętam kodów): Aktywacja przepustnicy, przepustnica, przepustnica. Co prawda błąd: aktywacja przepustnicy miałem już od dawien dawna, ale teraz doszły te 2 kolejne. Mechanior mówi, że walnięta bo być może jak ściągałem kolektor z egrem(i go czyściłem) i przepustnicą to doszło do jej uszkodzenia.
  12. Dziś auto odpalało i od razu gasło... Przez noc się obraziła :D powód - uszkodzona przepustnica. Co do mocy to nie miałem już jak dziś sprawdzić - może to też jej wina. Wymienię i dam znać :)
  13. Dzięki za rady. Jutro sprawdzę na nowo wszystkie połączenia i podepnę pod kompa. Dam znać co było :)
  14. Witam Klapki usunięte, gruszka zostawiona(cięgno usunięte), nowe zaślepki aluminiowe i wszystkie uszczelki. Czyszczony również przy okazji EGR. Wszystko robione na odłączonym akumulatorze. Przewody podpięte jak należy i auto nie ma mocy :/ podczas jazdy słyszę jakby dmuchanie powietrza pod maską(coś w tym stylu) Ktoś ma jakiś pomysł lub spotkał się z czymś podobnym?
  15. A czy dla osoby pośrodku nie jest przypadkiem tamten po prawej stronie kanapy? Ten ktory jest blizej zapiecia dla pasazera na prawej stronie kanapy? Może to coś do fotelików?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.