Skocz do zawartości

cahir

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia cahir

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Wiecie może kto w okolicach Poznania przekoduje mi w e60 akumulator NCS-em z 90ah na 85?
  2. Sorry, że dopiero teraz odpisuje ale odpisze, może komuś przyda się ta infrmacja. Przyczyną falujących obrotów był alternator. Dawał jakiś dziwny opór i to różny w zależności od tego jak był rozgrzany. Stąd obroty na luzie wariowały. Po wymianie alternatora problem znikł jak ręką odjął. Przy okazji ta nierówna praca alternatora spowodowała uszkodzenia akumulatora. Też trzeba było wymienić.
  3. U mnie w e60 530i M54 dzisiaj pojawił się podobny problem. Tylko na zimnym silniku falują obroty. I to mocno aż momentami gaśnie silnik. Gdy tak falują co jakiś moment słychać takie głośne zassanie powietrza gdzieś z pod osłony silnika w okolicach odmy. Po rozgrzaniu wszystko jest ok. Czy możliwe, że to jakieś dziurawe węże?
  4. Nie ma szans. Trzeba wymienić moduł blutooth. Ten łączy się tylko z telefonem w podłokietniku mimo że widzi inne. Dziwne to ale tak jest.
  5. Tylko S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Telefon samochodowy Professional To znaczy, że innego telefonu nie podłącze? Mimo, że mój telefon widzi auto a w liście telefonów w idrive pojawia się mój telefon?
  6. To ja też odgrzeje kotleta bo mam ten sam efekt. Słuchawka w podłokietniku. Idrive wyszukuje moją komórkę. Jest na liście. Moja komórka widzi BMW. Wszystko nicy ok ale połączenie nie funkcjonuje. Jest z tego jakieś wyjście?
  7. Nie no, zanim wyłoże tyle kasy na pewno dokładniej to auto sprawdzę tylko do końca nie wiem jak. Mam duże wątpliwości. Nigdy nie jeździłem autem ze skrzynią smg stąd moja prośba o pomoc i Waszą opinie, za które jestem wdzięczny. Dodatkowo fakt, że to auto zostało sprowadzone w nieznanym stanie. No i komentarze w necie o komisie moje wątpliwości tylko zwiększają. A obecnie na liczniku auto ma 169 tys
  8. 09.03.2004 - 6 791 km - diagnostyka elektroniczna 01.06.2004 - 12 401 km - zmieniarka CD, czujnik ACC, sterownik CAS, moduł Telematics 05.07.2005 - 33 102 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, programowania auta, sprawdzenie funkcji telefonu 21.02.2006 - 47 301 km - płyn hamulcowy, mikrofiltr 28.09.2006 - 56 371 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, filtr powietrza 17.08.2007 - 67 679 km - pompa skrzyni SMG, opony letnie Dunlop x2 03.05.2014 - 159 570 km - diagnoza i programowanie, wahaczy tylny poprzeczny lewy 13.06.2014 - 163 577 km - poprawienie mocowania klemy plus akumulatora 27.06.2014 - 164 000 km - sprawdzenie działania skrzyni SMG, czujnik położenia biegów 10.07.2014 - 165 297 km - diagnoza elektryczna Wszystkie akcje serwisowe wykonane, brak aktywnych Podpowiecie mi jak mogę dowiedzieć się czegoś więcej co działo się z tą skrzynią?
  9. To całkiem możliwe, bo to auto podobno było kupione niedawno w Niemczech właśnie z jakiegoś serwisu. Jechałem nią kawałek po placu i działała ok, ale powyżej 3 biegu na placu nie rozpędzałem się :)
  10. Witam, Przymierzam się do zakupu mojej pierwszej e60. Proszę o opinie na temat tego modelu: http://otomoto.pl/bmw-530-e60-m-pakiet-skora-xenon-serwis-navi-full-C35539634.html VIN: WBANA710X0B002673 Bardzo byłbym wdzięczny za sprawdzenie historii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.