Skocz do zawartości

Matys

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Matys

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Hej, a może wiecie jak to jest w nowszych M20B25 w których czujnik położenia jest z przodu silnika przy kole pasowym. Gdzie znajduje się ten drugi?
  2. Matys

    Skrzynia M20B20 w M20B27

    Dzięki za odpowiedzi, jest to strara eta ale będzie jeździć, mam nadzieję, a motronicu 1.3 tak jak mnie zainspirowałeś sławo :cool2: pierwszy czujnik jest na przdnim kole pasowym od M20B25 a czujnik odniesienia cóż.... podobno może być też na przewodzie zapłonowym do drugiego cylindra. Przyznam się że nie wiem, gdzie znajduje się czujnik odniesienia w M20B25? Zastanawiałem się też nad mniejszym czujnikiem który miałem zamontowany na przednim kole oryginalnie w ecie, czy da się go wykożystać, ale niesądzę, bo czytał on położenie z zupełnie innego koła. Przy okazji pochwalę sie: mam nadzieje dokończyć do maja moją czerwoną strzałę 327i w MT1 na BBS RM, ale zastanawiam się jeszcze nad baranami i szperą, ale te drogie dodatki zostawiam na koniec, bo ważniejsze są przecież dobre hamulce i wygląd, Pozdrawiam
  3. Matys

    Skrzynia M20B20 w M20B27

    Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na pytanie: Czy skrzynia z M20B20 Getrag 240 podejdzie do silnika M20B27? Niewierzę, że nikt z forum nie wie?! :worried: Pozdrawiam
  4. Matys

    Skrzynia M20B20 w M20B27

    Witam, Jak właśnie się doczytałem (już po zakupie skrzyni) w M20B20 były montowane 2 rodzaje skrzyń: Getrag 260 do VIII 1987 mieszcząca 1,7l oleju (taka jak w 323i) oraz Getrag 240 mieszcząca 1,15l oleju (od IX 1987). Ja tą nowszą i mniejszą staram sie dopasowac ją do mojej ETY, ale narazie niechce mi sie zmieścic, wydaje się że kołniez jest za płytki. Może zmiana koła zamachowego na mniejsze by pomogła?! (mam od 325i)? Czy ktoś próbował montowac skrzynię od 320i (Getrag 240) do 325i, 325e lub 324td? Zastanawiam się też czy skrzynie w M20B20 były słabsze od M20B25!? Proszę o pomoc :!: , bo niewiem czy musze zmieni skrzynię, a narazie szykuje wszystko na sucho przed swapem, Pozdrowienia
  5. Ja w zeszłym roku to przerabiałem i po zmianie amorków na te od nowszej wersji oraz poduszki z łożyskiem zawieszenie podniosło mi się o ok. 5cm a i tak było seryjnie wysoko. Samochód wygląda troche jak starujący samolot, wiec musze cos z tym zrobić. Najchętniej zamieniłbym sie z kimś na amortyzatory, bo zakładnie do tego sportowych sprężyn mi sie niebardzo widzi. Pozdrawiam p.s. może ktoś odkupi ode mnie amortyzatory Bilstein'a na przód do wersji po 94? z pewnością sie dogamy jeżeli chodzi o cene, przejechaly ok 5tys km.
  6. Już prawie święta, szukamy ostatnich prezentów i .. wydawało mi się że znalazłem coś idealnego dla miłośników BMW e36.. poradnik WKŁ "Sam naprawiam samochód BMW seri 3 (1989-2000). Niestety to dopiero zapowiedź ale już się nie mogę doczekać, sami spójżcie, a myślałem, że nigdy nie przetłumaczą tego poradnika. http://www.wkl.com.pl/oferta.php?kd=1&dzial=1&id=391 Pozdrawiam i Wesołych Świąt, dużo przytanych prezentów i pociechy z waszych Beemek. Mateusz
  7. Czy jest możliwe, w tej instalacji, że gazownik źle coś podłączył i dlatego gorzej działa na bęzynie? Może tak się dziać, gdy przed kolektorem dostaje się lewe powietrze, aler czy jest możliwe, że np. pomylił się w podłączeniu lub inne? Mówię tu o nierównej pracy na wolnych obrotach, bo jak się już jedzie, to wydaje się że wszystko gra. Pozdrawiam Mateusz
  8. Ja też specjalnie nie jestem zadowolony z Prinsa. Niewiem czyja to wina, ale po założeniu instalacji obroty zaczęły od razu nierówno chodzić, zwłaszcza, co dziwne, na bęzynie. Wymiana świec nic nie dała, podobno musze sprawdzić cewki. Przed założeniem gazu też czasami silnik nie pracował równo, ale teraz jest ze 3 razy gorzej. Ponieważ, jak samochód już ruszył to naprawde było nieźle, zdążyłem już przejechać jakieś 5tys. Ostatnio jak mocno przyspieszam to słyszę serię cichych strzałów, "jak z karabinu" ni to spod maski, też nie z tłumika. Jak znajdę chwilę to muszę podjechać do gazowników, bo to jest naprawdę wkurzające, bo mocno osłabia samochód, a pewnie i może spowodować po dłuższym czasie jakieś problemy. Problem jest też w tym, że panowie gazownicy są teraz baaardzo zajęci :doh: Ogólnie to mam nadzieje się w końcu wszystko będzie OK, być może to dobra instalacja ale ja jak zwykle mam pecha i u mnie nie jest tak jak miało być. Pozdrawiam
  9. _KAi_ czy możesz zrobić zdjęcie jak to wygląga i jak poprowadzone są przewody do wtrysków. Ja jestem już umówiony na montaż i gazownik powidział, że tak musi być "na wierzchu". Umówiłem się na założenie w EGP koło Ostrobramskiej. Byłbym Ci bardzo wdzięczny za te fotki, udowodniłbym im, że jak się chce to można. Mateusz ______________________________________________________ LPG_Bo to nie tylko chodzi o to, żeby było taniej, ale o ochronę środowiska ;)
  10. Witam, Zastanawiam się nad wyborem zakładu w którym założe instalację wtrysku sekwencyjnego gazu do e36 2.5l. Znalazłem dość tani zakład w Otwocku http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53102151 Czy ktoś z Was zna ten zakład? A może zakładał tu instalację? Pozdrawiam Mateusz
  11. Dołączam się do pytania: Czy w e36 2.5 da się ukryć listwę wtryskową gazu? Czy musi ona "lezeć" na silniku?
  12. Koniec! Środowisko mnie odrzuciło, chyba sprzedam BMW :mad2: Temat uważam za zamknięty, ankietę również. Wątek można usunąc! Mateusz
  13. Racja, nie zauważyłem, Jak przeglądam forum, to zwracam uwagę głównie na tematy rozpoczynające się [e36]... Dopisek do Ankiety: Przypominam, że pytanie nie brzmi "Kto jest za przerabianiem BMW na gaz" tylko raczej tyczy się obserwatorów i uczetników wątku "o instalacjach gazowych" Pozdrawiam Mateusz
  14. Mam pytanie do Panów Moderatorów: Czy nie dało by się z tego wątku utworzyć nowego forum jak "Polecane warsztaty" czy "Zrób to sam". Zwarzywszy na ilość postów, ciężko jest tu utrzymać wątek a problemów z gazem jak widać jest naprawdę dużo. Myślę, że zrobił się tu niezły bałagan. No a znalezienie intersujących informacji zajmuje duużo czasu. Pozdrawiam. Mateusz
  15. Witam, miałem ten problem i trochę poszperałem w necie i na forum. Chciałbym przedstawić moją teoretyczną bądź praktyczną diagnozę problemów: 1) szyba podnosi się lub opuszcza za jednym naciśnięciem o 2-3cm, diagnoza 1: Magnetyczny pierścionek, który jest na wale silnika podnoszenia szyb przesunął się w stronę wirnika: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=238468&highlight=alarm (sprawdzone!) diagnoza 2: padł moduł komfortu http://members.roadfly.com/petah/e36comfortrelay.htm 2) szyba opuszcza się lecz niepodnosi, lub w ogóle nie działa: pękł plastikowy element w mechaniźmie przy silniku: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?s=&threadid=190119 3) szyba opuszcza się podczas jazdy: i tu proszę innych forumowiczów o wpisywanie. Wydaje mi się, że może być za to odpowiedzialny każdy poprzedni punkt. Proszę o opinię i poprawki, jeżeli się mylę Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.