Skocz do zawartości

Revai

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia Revai

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, W moim E87 N46 120i 150KM (220 tys.) kończy mi się dwumas i zabieram się za jego wymianę. Możliwości są dwie: - albo komplet sprzęgło + dwumas LUKa ~ 2500zł - albo komplet sprzęgło + dwumas VALEO ~ 2000zł Jakie są Wasze opinie na temat kit'ów od VALEO? Zakładalibyście? Gdzieś czytałem ,że kupując Sachsa lub LUKa często w pudełku i tak są części od VALEO, prawda? Dodatkowo dla poprawy pracy skrzyni wleję nowy olej, sprawdzę poduszki pod silnikiem, skrzynią i jeśli będą już w kiepskim stanie to też wymienię. Z góry dzięki za pomoc ;)
  2. Niestety nie mam jak nagrać, jestem aktualnie tydzień z dala od auta. Wewnątrz czujnik rozrządu czujnik jest na jakimś wale? Możliwe żeby jeden błąd generował inne?
  3. Witam! Mam problem z moim BMW 120i z 2004r. 180 tys. Do rzeczy: Jadąc na trasie zauważyłem dziwne dźwięki z okolicy centralnej części silnika. Powstawał w okolicach 3 tys. obrotów i przypominał rzęcholenie starego transita. Na postoju dodając gazu dźwięk wracał przy dodaniu i puszczeniu gazu w okolicach 3 tys obrotów. Mechanik powiedział , że to normalne bo napinacz olejowy w momencie puszczenia gazu dostaje mniejsze ciśnienie i łańcuszek się luzuje. Stwierdziłem ,że w najbliższym czasie zdejmę pokrywę i zobaczę w jakim stanie jest rozrząd. Najpierw jednak wymieniłem olej. Po wymianie oleju na Castrol (wcześniej też był lany), zgaszeniu i odpaleniu auta pojawił się na desce check. Dziś byłem odczytać błędy, wyskoczyło: - błąd silnika valvtronic - błąd z wałków rozrządu - błąd z czujnika wewnątrz rozrządu (?) ( Niestety nie spisałem kodów) Po usunięciu błędów został tylko ten z wewnątrz rozrządu. Teraz pytanie co może być powodem tylu błędów? Tego hałasu? Czy to faktycznie normalne? Mechanik mówił , żeby zacząć od sprawdzenia ciśnienia oleju a jeśli to nie będzie powodem to lecieć wszystko po kolei. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Auto ma moc, nie szarpie, równo pracuje. Aktualnie je uziemiłem żeby sobie nie narobić większych kłopotów. Pozdrawiam i liczę na pomoc.
  4. Witam! Sprowadziłem sobie ostatnio E87 120i. Dziś chciałem sobie sprawdzić jak działa alarm i dość mocno się zdziwiłem. Wchodząc do auta (otwierając kluczykiem przy wcześniej zamkniętym aucie z pilota) nic się nie stało, żadnego alarmu, dźwięku, nic. Pomyślałem ,że może ktoś zdezaktywował alarm, ale po sprawdzeniu po nr VIN auto nie miało alarmu w standardzie (zdziwiło mnie to bo pod lusterkiem mam charakterystyczną obudowę z diodą). Pytanie do Was. Jak w dobry sposób zabezpieczyć swoje auto przed kradzieżą? Nie ukrywam ,że często bywam w dużym mieście i wolałbym być bardziej zabezpieczony. Jakiś dodatkowy wyłącznik zapłonu? Pozdrawiam
  5. Witam! Sprzedałem ostatnio swoje e46 2.0D i poszukuję teraz jakieś fajnej "1". Mam problem z doborem silnika. Aktualnie mieszkam w dość dużym mieście a na weekendy zjeżdżam do domu jakieś 100 km. Cykl pracy silnika byłby mieszany, miasto - trasa. Jaki silniczek wybrać? Słyszałem ,że najlepsze z benzyna/diesel były 118d/i (przed lift)- to prawda? Jakie są bolączki tych silników ? Wpadło mi w ręce coś takiego - co o tym myślicie? Przy tym przebiegu co najszybciej się pojawi z usterek? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239569495&scopeId=C&isSearchRequest=true&grossPrice=true&sortOption.sortBy=creationTime&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortOrder=DESCENDING&maxPrice=5500&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=73%2C2%2C3%2C4%2C59%2C61%2C5%2C58%2C87&makeModelVariant1.modelGroupId=20&pageNumber=1&fnai=prev
  6. Witam! BMW E46 320D 150KM. Otóż mam pewien problem. Na wolnych obrotach silnik strasznie drży, jak dodam troszeczkę gazu do około 1000 obrotów to wibracja się uspokaja. Dodam ,że wibracje te czuć w kabinie (dźwignia zmiany, fotele, kierownica). Trochę rzeczy już wymieniłem: dwumas, koło pasowe, rolki, napinacze, paski. Podpora wału jest cała. Elastyczny łącznik tłumika cały. Silnik pracuje równiutko, nie dymi, nie traci mocy. Pytanie - czy winne będą poduszki? Niby wyglądają ok ,ale słyszałem ,że dopóki się ich nie zdejmie to nie idzie zauważyć różnicy. Co o tym myślicie? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.