Skocz do zawartości

alwarro1

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0 163 km

Osiągnięcia alwarro1

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Jak miałem walnięty EGR , wywaliło 5 błędów nie związanych z nim , a wszystko było dobre
  2. alwarro1

    Rozrzad B47

    Przyłączę się do pytania , co z tym rozrządem do B47 ?? na pewno jest inny , bo nie pasuje od N47 , tylko czy coś poprawili ??? wiem , że auta z tym rozrządem nie są jeszcze wiekowe , ale czy ktoś , komuś strzelił taki rozrząd ?? miał ktoś w ogóle doświadczenie z tym nowszym silnikiem i dużym przebiegiem ?
  3. Czyszczenie nic nie da, kup nowy , na alledrogo oryginał 350 zł
  4. Zakupiłem nowy EGR , sam EGR bez chłodnicy , chłodnica jest ok , trafił mi się nowy oryginał na allegro za śmieszne 350 zł , założyłem , błędy ustąpiły , auto nie szarpie , wymiana 20 minut .
  5. Rozebrałem EGR , nie był zbyt brudny , wyczyściłem , złożyłem i jest raczej to samo. Ale nastąpił postęp ponieważ podłączyłem lepszy komputer i wyszły 3 błędy : 244800 - Informacje filtra cząstek stałych w silniku diesel limited przebieg pozostały 255C00- Zawór EGR , położenie zaworu sterującego zbyt daleko otwarta/kontrola ujemna odchylenia 255B00- zawór EGR , położenie zaworu sterującego zbyt mocno zamknięty/kontrola dodatnia odchylenia Po czyszczeniu EGR skasowałem błędy EGR zobaczę czy wrócą , natomiast błąd DPF kasuje i wraca od razu , i teraz pytanie czy głównym problemem nie jest DPF ?? ogólnie jak czytam DPF raczej nie jest często sprawą w bmw , mało kto ma problem z nim . Wyczytałem , że sterownik jest tak zaprogramowany ,że jak zbliża się 250 tys to tak się dzieje i trzeba zrobić reset DPF aby komputer widział ,że jest wymieniony . Tylko czy tak ma każdy kto ma przebieg ponad 200 tys km ?? dodam jeszcze raz że 2 miesiące temu i 15 tys km wstecz , auto wydmuchało 153 PS na hamowni , nie chce mi się wierzyć aby z zapchanym DPFem było więcej niż seria . Jakie rady ??? miał ktoś coś podobnego ??
  6. Dzwoniłem do serwisu , akcja serwisowa jest tylko raz , więcej mi nie sprawdzą za darmo . A diagnostyka kosztuje jedyne 1180 brutto , zawór EGR nowy 950 zł oryginał, nie wiem czy się nie skuszę na niego , najpierw jeszcze go wyjmę i obejrze
  7. Nie DPF jest ok , jak robiłem chipa w serii wydmuchało 153 PS , więc silnik , dpf jest ok ,samochód kupiłem 3 letni nalatane było ponad 200 tys , więc same trasy , DPF czyściutki zapewne , jakby był przypchany to nie było by pełnej mocy , błędów nie ma żadnych , EGR to mogę sam rozebrać to nie jest problem , tylko czy jest sens , czy to nie jest bardziej elektryczna usterka , auto szarpie , dławi się , ale tylko co jakiś czas , potrafi być 2 dni dobrze , a następnym razem przy jeździe bardzo spokojnej , teren zabudowany czyli 40-60 km/h nieraz szarpnie 3-4 razy na odcinku 20 km , jest to tak irytujące że mam ochotę sprzedać ten samochód , prawda jest taka że jednak większość jeździ się właśnie po mieście lub na trasach krótkich i wtedy to się dzieje , na autostradzie jechałem 700 km było pusto , tempomat 150 km/h i przez 200 km nic zero czegokolwiek ...
  8. Tylko teraz pytanie czy jest to ktoś w jakiś sposób stwierdzić ?? i czy np podejdzie to pod akcję serwisową ,czy serwis jeszcze raz w ogóle sprawdza to jak już raz byłem . Czy po prostu pozbyć się go , czyli wyłączyć i zaślepić ?
  9. Na kompie 0 błędów , byłem na akcji serwisowej z egr , powiedzieli że jest ok , tylko było to 10 tys km temu , a co tam robili, jak go sprawdzili nie wiem ...
  10. Potrzebuję pomocy , auto 318D 150 PS koniec 2015 po lifcie automat , po chipie na 175 PS , olej w skrzyni wymieniony 10 tys km temu , aktualny przebieg 225 tys . od jakiegoś czasu auto zaczęło się dławić . szarpać , a dokładnie w niskim zakresie obrotów między 1 tys a 2 tys , szczególnie podczas przyspieszania praktycznie na każdym biegu , jest pod dodaniu gazu lekkie szarpnięcie , tak jakby brakowało paliwa , trwa 1 sekundę może 1.5 i potem jest dobrze , jak da się dużo gazu zero problemu ,auto przyspiesza do 230 km/h idzie bez problemu , na tempomacie przy prędkości 140 km/h jedzie ok , ale co jakiś czas prędkość spada o 1 km i znowu dobija do 140 km/h , na początku myślałem że to może skrzynia ale nie dzieje się to podczas zmiany biegów , tylko podczas dodawania gazu , co to może być ?? czy ktoś miał taki problem ?? nie ma znaczenia czy silnik zimny , czy ciepły
  11. Super , dzięki za info ,przekodowanie to trudna sprawa ?? jaki trzeba mieć program ?
  12. To w sumie nic szczególnego , a jest jakaś możliwość w taki razie zamykania klapy z pilota lub przycisku w środku auta ?
  13. F31 2015 rok , mam jeden przycisk w tylnej klapie , elektrycznie się otwiera , z pilota , przycisku na klapie i przycisku w aucie koło rączki od klapy przedniej . Moje pytanie jest takie , widziałem , że bywają 2 przyciski , od czego jest ten drugi ?? do czego służy ?? i czy da się łatwo doposażyć w ten przycisk ?? Za co on odpowiada ?? czy da się jakoś zrobić aby klapa zamykała się z pilota ?
  14. F31 2015 rok , pytanie czy da się wyłączyć opuszczanie prawego lusterka bocznego podczas cofania ?? jest to irytujące nic nie widać przez to..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.