Skocz do zawartości

PiotrGT

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia PiotrGT

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jestem ciekaw jak sobie E90 radzi z tym silnikiem 1.6 benzyna.... skoro 150km to mało.
  2. Witajcie, Poszukuje pasjonatów sportowych samochodów/motoryzacji dla projektu szkolnego. Osob(a/y) pomogą mi przygotować kilka krótkich tekstów (ok. 500-słów) o wybranych samochodach z każdej marki. Praca zostanie wynagrodzona finansowo. Czy zainteresowałaby kogoś taka inicjatywa? Proszę o dać znać w tym wątku lub napisać do mnie prywatną wiadomość. Dziękuje :)
  3. Chce kupić auto od pierwszego właściciela (bezpośrednio od niego a nie od komisu) który kupił auto w polskim salonie bmw. Myślę ze kwota ok 45-50 tys za to 7 letnie Coupe jest uczciwa. Auta traca 50% swojej wartosci w przeciagu 4 lat no i to ma blisko 8 wiec 70%. 7 lat i 10-15 tys km rocznie jest realne wiec przebieg w okolicach 100,000km. Wszystko z statystycznego punktu widzenia jest chyba ok... troche gorzej z rzeczywistością ale myślę że to auto jakiego szukam jest do odnalezienia...
  4. Przecież jadąc do serwisu można sprawdzić autentyczność wpisów w systemie - nie? Czy to również można podmienić?
  5. Było auto w Radomie, taki golas + automat z 100,000km. Cena 48900. Był telefon kontaktowy do właściciela. Ale już nie ma ogłoszenia. To prawda, jest mało takich ofert ale są więc coś na pewno się znajdzie. W Niemczech do pierwszego właściciela spokojnie można znaleźć ale nie chce mi się taki kawał jechać bo wiem że w Polsce od czasu do czasu też dobre auta się trafiają i wole poczekać. Zanim zacznę jeździć po Polsce to wolę kilka egzemplarzy w Warszawie obejrzyć abym nabrał wyczucia (zobaczyć jak silnik pracuje, i jak się autem jeździ)
  6. Co myślicie o cenie? Według was jaka cena jest uczciwa/atrakcyjna dla takiego auta? Rok 2008 (niechce z 2007) - E92 Coupe - Silnik 2.0 (dowolne paliwo) przebieg ok 100,000km - 1 właściciel - kupiona z polskiego salonu - bez wypadkowy - No i bez bajerów, taki golas w manualnu, materiał
  7. Wygląda na to ze auto zostało sprzedane: http://otomoto.pl/C35365561.html?output=web
  8. Ja się rozglądam za E92 w granicach 45-50tys PLN przebieg ok 100,000km. Wersja podstawowa (manual, materiałowe wykończenie, bez bajerów - GPS itd.) Co myślicie o tych? W Sobote planuje je obejrzyć - w Warszaweie mieszkam jestem więc mam blisko :) http://otomoto.pl/bmw-320-e90-204km-salon-pl-100-bezwypadek-1-wl-C34952844.html diesel http://otomoto.pl/bmw-320-e90-bezwypadkowy-salon-pl-serwisowany-C35324828.html benzyna
  9. Kiedy była ta akcja? rozumiem że kupując które kolwiek N43 to już jest zrobione? Głupie pytanie ale z tego co czytałem to niektórzy ludzie nadal jeżdżą na starym software? Czy są jakieś sposoby poza fabryczne by to naprawić albo części innie niż marki BMW które rozwiążą te problem raz na zawsze?
  10. Jak Ci się sprawowało auto po upgrade? Czy coś się psuło, badź było wymieniane? Czy uważacie że jakby BMW miało już ten właściwy sofware od samego początku/premiery to silnik N43 miał dobrą opienie?
  11. Będę wdzięczny za więcej szczegółów - nr do tej Pani :)
  12. W przypadku przeglądu to masz na myśli autoryzowany serwis? 200pln wydaje mi się mało - myślałem że to kwota bliższa 1000pln w przypadku marki premium. Co taki serwis/przegląd jest w stanie wykryć? Czy jest szansa że manewry/zabiegi sprytnego handlarza mogą zostać nie wykryte? W przypadku eksperta - ile zapłacić takiej osobie za tego rodzaju zlecenie/ekspertyzę?
  13. Z tego co czytałem na innym serwisie "niekończąca się kampania techniczna na napinacze łańcucha rozrządu (silnik słynący z przestawiania się faz rozrządu wskutek zbyt słabego napięcia łańcucha". Czy można jakieś inne rozwiązanie (nie BMW) zastosować by się pozbyć tego problemu raz na zawsze? A w przypadku robocizny? Jakie to będą różnice cenowe w przypadku"lokalnego eksperta" (1-2 osobowa działalność - szopka taka) a "autoryzowanym ekspertem"?
  14. Będę wdzięczny jak to bardziej rozwiniesz bo nie wiem co masz na myśli :) W ogóle jest taki plan by odwiedzić lokalnego mechanika który może nie jest z autoryzowanego serwisu (może i lepiej bo podobno tam tylko części zamieniają i nie koniecznie pojadają bogatą wiedzę fachową) i dowiedzieć się ile kosztują naprawy oraz części nie koniecznie nowe mogą być regenerowane bądź używane.
  15. Piodi znalazłem w Polsce 2 egzemplarze które mogą być warte uwagi: viewtopic.php?f=70&t=267438#p2001008 W Niemczech spokojnie można w tym przedziale cenowym coś znaleźć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.