Skocz do zawartości

DarioS92

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 46

Osiągnięcia DarioS92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To rozumiem, że o cenę mam nie pytać :lol: Ale to zawsze przy hurcie cena jest inna niż detaliczna, to normalka. Opłaca się co tydzień? Nie lepiej oddać w piątek i mieć z głowy? Nie wiem jak tam warsztat stoi z ilością mechaników. I z samymi narzędziami, bo to czasem ludzie mają trochę sprzętu. Ale to już przypadki extremalne :) Więc gdzie montujesz. Czemu tak długo i tak drogo?
  2. Jak chodzi tobie o rozszerzenie to nie mam pojęcia. Nie zastanawiałem się nad tym nigdy więc nie mam nic do powiedzenia. Porozmawiaj z mechanikiem. Bo nie wiem czy to sprawdzałeś to u producenta czy w warsztacie. Nic nie wiem na ten temat. A co do tego pisemnego, to raczej i tak dostajesz fakturę. I masz gwarancję na 2 lata. Więc nie wiem po co tobie jeszcze ta pisemna.
  3. Zastanów się nad systemem Viall LP fi. Jest on instalacją holenderską na wysokim poziomie. I przyswajalna jest w większość marek/silników. Dobrze pracuje z turbo i euro5. Dzięki dobrej mieszance. Z tego co wiem wtryskiwany gaz jest w fazie ciekłej do kolektora ssącego silnika. Dzięki czemu mamy precyzyjne dawkowanie mieszanki. Efekt chłodzący rozchodzącego się ciekłego gazu w kolektorze skutkuje lepszym nasyceniem cylindrów. A także większą mocą silnika. Warto także zainteresować się brc. A konkretniej modelem sequent p&d. W tym modelu mamy łatwą przyswajalność gazu z samochodem. Dzięki czemu podczas "interwencji" w warsztacie możemy z łatwością odczytać daneo usterce. Dzięki najnowszej technologi możemy odpalać na zimnym silniku, lecz ta opcja została ograniczona do 5 razy na miesiąc. Zapewne spowodowane to jest wynikającymi obciążeniami. Sama instalacja jest doskonałym rozwiązaniem jeśli chcesz aby samochód pracował na gazie przy pełnym obciążeniu. Może także pracować na zimnym silniku. Co do kosztów napisz mi ile średnio miesięcznie pokonuje jeden samochód. Średnio ponieważ jeden może jeździć 1200 a inny 300 km. Dzięki temu podam Panu przybliżony zwrot instalacji. I jej opłacalność w następnych latach.
  4. Może coś zmieniałeś, może nie. Bawiłeś się nią? Próbowałeś zajrzeć do instrukcji. Nie mogłem nigdzie znaleźć jak zmienia się rozdzielczość. Przypadkiem mogła zostać uszkodzona i stąd ten czarny pasek. Zajrzyj tutaj może pomogło by zainstalowanie nowego softa. viewtopic.php?f=91&t=203242
  5. Ps. zawsze lepiej wysłać samochodzik do warsztatu, bo wtedy to pzu pokrywa wszystkie koszty naprawy/
  6. Wszystko zależy od tego kto ten gaz założy ^^ I jaką instalację sobie włożysz. Pamięta ,że warto sprawdzić mechanika. Bo u parciarza to niewarto robić.
  7. Skocz do mechanika. Zostaw mu go na kilka dni i on tobie powie co jest.
  8. DarioS92

    Zakup wahaczy - BMW E46

    Wszędzie są oszuści i naciągacze. ^^ Znam jeden sklep w kótrym jak już wejdziesz to z czymś wyjdziesz. Takich mają sprzedawców.
  9. Jeśli mata jest połączona z materiałem. To może byłoby łatwiej z nowego przełożyć do starego.
  10. DarioS92

    330d na sterydach...

    Moim zdanie będzie MOC :evil: :twisted:
  11. Z ciekawości sprawdziłem jak wygląda taki zlot. Zapowiada się bardzo fajna zabawa. Może wpadne tylko nie wiem jak z czasem będzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.