Skocz do zawartości

FF2004

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535d

Osiągnięcia FF2004

  1. Ja miałem wyciek oleju z małej turbiny i skonczyło się na wymianie CHRA od Melleta.
  2. Ja zrobiłem zbieżność przy włączonym silniku.
  3. U mnie pomogło wyszorowanie DPFa. Przegoń kilka razy silnik od odcinki i zobacz, czy falowanie dalej występuje.
  4. kiedyś trafiłem na promocję w Niemczech i kupiłem nowy magiel za około 900Eur ->https://www.autodoc.de/search?keyword=32106777494 Tylko musiałem po niego pojechać do Berlina, bo mieli zakaz do wysyłania poza Niemcy. Swój stary już normalnie odesłałem kurierem.
  5. Można wymienić samą małą, jest na górze. U mnie mechanik wymienił ją w 2 godziny.
  6. FF2004

    535d 272 vs 286

    535d z 2007 LCI ma rozrząd z przodu - https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3462-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-dolny/i50114/kL/sN/r2007/m06 activesteering się naprawia
  7. Model skrzyni to GA6HP26Z, model konwertera to F85. Dokładną pod-wersję swojej skrzyni znajdziesz na jej tabliczne znamionej z boku skrzyni. Zanurkuj pod auto i zrób zdjęcie tej tabliczki i szukaj skrzyni o takiej samej tabliczce. Konwerter jest taki sama w przedliftowych 530d i 535d: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7557757-przekladnia-hydrokinetyczna/vCR64410
  8. na wyłączonym silniku ustawiali chyba z 10 razy i zawsze po włączeniu silnika kierownica była krzywo. Dopiero jak ustawili przy włączonym silniku, to była prosto.
  9. Sam to już przerobiłem 2 razy u siebie w E61 z ActiveSteering zbieżność należy wykonywać przy włączonym silniku....a warsztaty tego nie lubią i nie chcą zrozumieć.
  10. a ActiveSterring w ogóle działa, świeci się jakiś błąd z nim związany?
  11. https://www.autodoc.de/bosch/7918253
  12. 4000zł kosztuje nowy magiel z AS....
  13. Samochód podniesiony nie drży, bo nie ma naprężęń w napędzie/zawieszeniu. Prędzej zweryfikować to na hamowni.
  14. U mnie aktywny magiel ogarnął Krzysiek z RK Moto w Sękocinie
  15. Wrzucę swoją historię: - miałem wibracje pomiędzy 110 a 140km/h - nowe opony, felgi prostowane, wał sprawdzony, zawieszenie całe przejrzane, co tylko miało śledy zużycia wymienione, tarcze sprawdzone pod kątem skrzywienia....nic nie pomogło - koło pasowe sztywne, zero luzu - wymiana dwóch poduszek silnika...niewielka poprawa - magiel oddany na sprawdzenie...niewielki luz, ale zbyt mały aby coś zrobić. Podobno wiele magli po regeneracji wychodzi z większym luzem. - zakup i montaż nowego magla (ActiveSteering) - cud, eureka....da się w końcu normalnie jeździć tym samochodem, zero wibracji. BMW E61 535d 2005
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.