Skocz do zawartości

Alexjej

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wwa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Alexjej

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. mieszalniki - po pierwsze mozna dorobic a po drugie jakie mieszalniki maja auta typu np seicento czy tico? kolektor - z tym nie ma problemu, przepusnice od 2002 Tii na przyklad (M10 to to samo co M30) lub jak sie uda kupic caly kolektor od Mki (e24 lub E34) - w co watpie... gdybam i szukam rozwiazan, wiec na razie mam same pomysly... i oczekuje krytyki tudziez podpowiedzi sensownych rozwiazan. Jak kogos to interesuje to wieczorem przesle link do strony z autem zasilanym LPG w podobny sposob jak ja chce zrobic.... dzieki za info....
  2. Witam, przy ostatnich cenach paliwa dostaje zajawki na temat LPG..... Mam taki projekt i ciekawi mnie zdanie kogos kto ma doswiadczenie z LPG. Otóz: Mam silnik 3,5l z E32 na motronicu i chcialbym: 1. splanowac glowice tak zeby ze stopnia 1:9 otrzymac 1:11,5 2. zmienic Motronic na najprostrzy Jetronic z ruchomym aparatem zapl bez sondy L. 3. zalozyc osobna przepustnice na kazdy cyl (jak w M3) A teraz LPG: 1. chcialbym zalozyc najprostrza instalacje srubowa 2. 1 parownik na 3 cyl (2 parowniki w sumie) 3. Malutki miser na kazdy cylinder Pytania: 1. czy tak zaprojektowany system i przy tak splanowanej glowicy spowoduje wzrost mocy auta na LPG w porownaniu do etyliny? 2. czy to sie da wyregulowac? 3. czy bedzie odpalac na LPG (np zima) - chce calkiem zrezygnowac z etyliny (zbyt wielki stopien sprezania)... za wszelkie konstruktywne info bardzo dziekuje....
  3. mnie tez to ciekawi mam taki sam silnik. tyle ze........ oryginalnie M30B35 ma 211 z kat i 220 bez kat ale...to sie tyczy nowego silnika, taki co ma 200tys ma rozciagniety lancuch, znagarowane zawory i bog wie ile ma, trzeba by zmierzyc na hamowni. co zrobiles ze masz tyle KM?
  4. 100% ten ktory jedzie z ulicy z pierwszenstwem. Pojazd wyjezdzajacy z podporzadkowanej MUSI ustapic kazdemu pojazdowi jadacemu z drogi z pierwszenstwem....
  5. no to ja Was oswiece :idea: klime nabija sie takim gazem jaki napisany jest na sprezarce! nie mozna sobie nabic takim czy takim bo jest najtanszy. Zastosowanie gazu innego niz zalecany konczy sie zatarciem sprezarki. Za 50zl....to ja bym z lozka nie wstal a co dopiero wykonal jakas prace i jeszcze dal gaz (ktory przeciez za darmo nie jest)... Ludzie, czy Wy nie myslicie? Macie auta co pala 20/100 paliwa a wierzycie ze ktos nabije klime za 50zl :P :?: 200-300zl to normalna cena za nabicie ze sprawdzeniem, o ile caly uklad jest ok... cena zalezy od ilosci gazu, a jak latwo skumac w E32 jest go niemalo bo auto jest niemale :D przy nabijaniu warto doplacic 10-20zl za barwnik UV. pozdrawiam Alexjej
  6. gdzie kupic klocki FERRODO do E21 w Warszawie :?: dzieki za ew. info....
  7. Alexjej

    Automat w E38

    Sorry, ale chyba cos "niuchneles bialego".... :lol: ja sobie tego nie wyobrazam, chyba nigdy nie jechales 2,5 (nawet na prawym fotelu).... a moze masz ryczacy wydech i wydaje ci sie ze szybko jedziesz... :wink: Czytajac takie "cos" to przypomina mi sie forum na stronie "Tuning.pl" - tam wlasciciele CC i SC wypisuja takie brednie... No, chyba ze to 325 mialo taki motorynek jak Twoj a wlasciciel....po prostu zmienil znaczek :lol:
  8. Alexjej

    Automat w E38

    ja powiem tyle ze zadbany automat to podstawa, luskusowego auta nie wyobrazam sobie w manualu (chyba ze seria M). naprawa skrzyni za 17tys to objaw kompletnego laictwa i braku jakiejkolwiek wiedzy, nie wiem czy nowa skrzynia nie bylaby tansza..... Podstawa to auto naprawde serwisowane i nie od "dziecka" (nie mowie tu o wieku) - palenie gum na automacie konczy sie zepsuciem go.... Nastepna sprawa to przebieg, automat po 200tys nadaje sie praktycznie to remontu, cos za cos, pozostaje zakup dobrej skrzyni za jakies gora 2-3 tys zl...... ale naprawa za 17 to dla mnie chore....
  9. Alexjej

    E34 vs E39

    Witam, bardzo interesuje mnie zdanie osob ktore jezdzily dlugo E34 (najlepiej turingiem benzynowym) a teraz maja E39 (jakis mlody rocznik np po 98r)...... Jak E39 sprawuje sie w porownaniu z E34? Slyszalem opinie ze jakosc jest kiepska i "sypia" sie szybko zawieszenia etc...... Chodzi mi po glowie E39 w Touringu.....wytluklem sie juz 3ka i zastanawiam sie nad zmiana. Jednakze zakup E39 wiaze sie z dwukrotnoscia sumy jaka trzeba zaplacic za E34 z 94 na przyklad (mowie o aucie bezwyp przywiezionym z Niemiec)..... Szukac E39 czy kupic E34 za polowe kasy? (nie rozwazam walorow wiuzualnych - oba mi sie podobaja, ladnie odbajerowane E34 jest fajniejsze niz kiepskie E39).......
  10. Dzieki Yeratel! Nie wiem o czym mowisz, czekam na fotke. Mam nadzieje ze to bedzie to, poniewaz osprzet silnka masz troche inny ze wzgl na aparat zaplonowy sterowany podcisnieniem... Ja mam silnik z E32 91r..... w dodatku byl na EMLu. .... czekam na fotke pozdrawiam A.
  11. ja u siebie w E21 wywalilem EML. Bedziesz potrzebowal: - wiazki silnika bez EMLa, - przepustnicy manualnej - innej rury gumowej przepustnica-przeplywomierz - silnika krokowego wolnych obrotow - rurki gumowej laczacej silnik krokowy z kolekt. ss. - rurki gumowej razem z kolankiem laczacej dekiel zaworowy z rura ssaca Oraz, o ile sie nie myle musisz przerobic pedal gazu na linkowy (u mnie nie bylo tego problemu bo to E21 i ma linke z natury :-P) mam nadzieje ze pomoglem :)
  12. chyba musze podjechac..... ale zdjelem tylna belke i ciezko wyjechac z garazu :lol: pozdrawiam A.
  13. czy ktos moze zna odpowiedz na moj post? http://www.forum.tuning.pl/viewtopic.php?t=24493 z gory dziekuje....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.