Skocz do zawartości

szachartur

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 E90

Osiągnięcia szachartur

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odpowiadam sobie może sie komuś przyda . Problemem był poliftowy frm .
  2. Witam widze że sobie dobrze radzicie z acc. Mam pytanie ponieważ utknąlem w martwym punkcie z moim retrofitem acc Auto jest z miedzy liftu 07.12 ma fabrycznie kafas2 i nbt i 6wb. Graty kupilem poliftowe bo etk tak wskazywała dsc xdrive acc icm v5.3 frr. Przewody uzupełnione wszystko zakodowane po przejechaniu 150km na acc wszystko zieline brak błędów. Acc dziala perfekcyjnie Ale fcw nie daje sie uruchomić . Po nacisnieciu fcw pojawia sie na nbt strona z ustawieniem wczesnie srednio późno i gasnie i tak mryga dopóki nie nacisne ponownie fcw. Jak zdążę to nawet moge zmienić to ustawienie na tej stronie i pamieta je. E przycisk fcw sie nie zaswieca. I fcw nie dziala. Zanim zrobilem acc wczesniej zrobilem sobie ldw i fcw z samego kafas dzialalo perfekcyjnie w kafas2 mam wszystkie fsc. Do vo dodalem 5ad i 5df nie moge dodać 5at próbowałem ale generuje to mase błędów i acc nie dziala wtedy. Poza tym znalazlem f10 z tej samej miedzyliftowej daty co ma takie fa. Daty na 07.13 też nie moge zmienic bo generuje to jescze wiecej błędów. Fsc usuwalem i dodawalem po kodowaniu zadnych zmian . Najciekawsze jest to ze przywróciłem na próbę poprzednie graty i wrocilem kodowanie i zadnych zmian . Najważniejsze fcw zdechlo jescze zanim zmienilem graty i dodalem 5df . Stalo sie to po tym jak 2 dni wczesniej robilem retrofit adaptive led 552 wtedy dodalem do vo 552 i 5ac i usunalem 522 i 524 przekodowslem mi. Kafas2 i icm i zdechlo fcw wiec przywrocilem kodowanie ale już nie wstało. Pomyslalem ze fsc wywaliło i robilem dalej acc jak już skonczylem zajolem sie fcw i lipa nawet bledu zadnego nie generuje do zaczepienia sie.
  3. Panowie f11 po pierwszym lifcie prod. Od 07.12 do 07.13 jest fabrycznie kafas2 dołożyłem kierownice z wibratorem i dopisalem 5as przekodowalem nowym fa wszystko oprócz frm bo dla niego 5as nie istnieje . Fcw i ldw dziala perfekcyjnie zmienilem min predkosc na 40km/h pieszych nie sprawdzałem. Pytanie jakie graty kupić żeby zrobić 5at oczywiście agregat dsc , icm , panel acc , radar ale czy po 07.13 czy muszą być po 07.12 a przed 07.13 ? Bo np icm przed 07,12 jest fizycznie calkiem inny . Z ciekawostek mam fabrycznie 6wb , kafas2 zamontowany centralnie a nie obok czujnika desczu. Auto przed liftem.
  4. Witam nie chce zakladza nowego tematu wiec zapytam tu. Moze ktos wie ktory parametr zmienić w gm5 e46 przed lift zeby pilot otwieral i zamykal przy właczonym zaplonie. Zrobilo sie zimno rano zapalam go z aplikacji smart ale jak ide do niego to musze śturać kluczem w zamku bo pilot nie dziala jak zaplon właczony. Bo gasić go zeby otworzyć pilotem i znowu palic bez sensu.
  5. Nie zawor odkreca sie po sciagnieciu miski chyba ze jest zablokowany kawałkiem prowadnicy to cala pompa w doł.
  6. szachartur

    Doposażenie X5

    A ty kolego FUXX masz rdc ?
  7. szachartur

    Doposażenie X5

    Bardzo rzadkie wiekszośi wydaje sie ze ich xks ma rdc ale są w błedzie bo e70 w standardzie posiada tylko wskaznik przebicia opony który realizowany jest przez abs . Komunikat o przebiciu opony i menu do zatwierdzania nowego cisnienia jest w nawigacji . Abs porownuje predkosci kół i na tej podstawie wykrywa ktore kolo ma mniejsza srednice .A modele wyposażone w rdc mają przed liftem 4 czujniki radiowe w kołach i 4 anteny w nadkolach i 1 moduł główny na podwoziu po lifcie 4 czujniki w kołach a anteny upchali w moduł głowny . Na nawigacji czy ccc czy cic czy nbt przez ruską przejściówke mozna zobaczyć ciśnienia we wszystkich oponach i temperarure każdej opony . Nawet w gogle ciezko znaleźć takie zdjecie tak zadkie to było wyposazenie .
  8. szachartur

    Doposażenie X5

    Jak bys chcial to mam do sprzedania graty potrzebne do wyposażenia w rdc monitoring cisnienia w kołach bardzo rzadkie wyposazenie w e70. A jak bedziesz szukal auta to poznac je po zdjeciach wnetrza czy sa golasy czy nie po przycisku sport kolo tego plastikowego lewarka do biegow . Jak nie ma przycisku to zamykaj ogloszenie bo bez tego e70 to zwykle taczki .
  9. szachartur

    Doposażenie X5

    Ogulnie patrz na systemy podwozia reszte sobie doposażysz z wyjątkiem climatronika 4 strefowego tego nie dołożysz
  10. szachartur

    Doposażenie X5

    Jesli moge ci doradzic to odpuść sobie zakup modelu bez active stering dynamic drive damper control i pneumata te systemy podwozia są niezbedne zeby ten kiosk sie fajnie prowadzil na 20stkach chyba ze jest po lifcie to kierownica w standardzie już lekko chodzi . Bo po lifcie jest calkiem inne wspomaganie poprawili ta wade fabryczną ciezko chodzacej kierownicy nie dotyczy modeli ze stanow tam dalej szlo stare wspomaganie.
  11. szachartur

    Doposażenie X5

    Podgrzweanie kierownicy jest najprostsze wymieniasz tylko kierownice i tasme jeden kabel musisz przyciągnąć ze skrzynki jbbf z zasilaniem i dopisac a później kalibracja czujnika konta skretu . Poszukaj sobie odrazu takiej kiery co jest podgrzewana i ma lopadki . A i do łopatek dwa kabelki pod maske od samej tasmy w kierownicy chyba ze masz x6 to one juz tam są
  12. szachartur

    Doposażenie X5

    Active stering już nie jest takie proste bo tu potrzebne ci bedzie noea listwa kierownicza ok sterownik as do lewego blotnika razem z blachą mocującą i wiązką .węże hydrauliczne i pompa wspomagania i tu jest problem bo wezy jest 3 rodzaje i pomp tez zależy czy masz dynamic drive lub damper control lub nie masz nic lub czy masz oba te systemy . Później trzeba dopisac fa do cas i przekodowac najlepiej całe auto chyba ze masz bardzo pokombinowane poliftowane to musisz plewic po kolei .Na koniec ista + przyrzad do geometrii i procedura ustawienia kierownicy na wprost . Dopiero wtedy zgaśnie komunikat o awarii as i zacznie działać. Gruba robota .
  13. szachartur

    Doposażenie X5

    Fotele wentylowane to zalazy jakie masz bo jesli zwykłe lub sport to do prawego fotela trzeba podciągnąc dwa cany i jedno zasilanie + dopisac fa do cas i przekodować ihk jbbf ccc frm i cas . Panel ihk do wymiany bo brakuje na nim przycisków do wentylacji . Jeśli posisadasz komforty to tylko panel do wymiany i kodowanie jak wyzej . 1 dzien powinien ci wystarczyc .Ladne wentyle po lifcie ze sterownikami kompletne + boczki drzwi ja dałem 5tys swoje sporty sprzedalem za 2 przy okazji wymienilem wnetrze na taki kolor co mi pasowal .
  14. szachartur

    Doposażenie X5

    Automatyczna klapa 4 godz roboty ,graty uzywane jakies 1500 zl nawet ie musisz dopisywac i bedzie dzialac tylko jak dopiszesz to w ccc pojawi sie nowe menu do regulacji jak wysoko klapa sie ma podniesc .I jak nie dopiszesz to jak auto uśnie to sie nie otworzy najpierw bedziesz musial drzwi otworzyć a potem klape .
  15. szachartur

    Doposażenie X5

    U mnie KAFAS wywala konkretny błąd że dde nie wysyła informacji o przyspieszeniu wzdłużnym. W akcie desperacji flashowałem dde do najnowszej wersji i dalej to samo. Jeszcze zaraz po montażu miałem drugi błąd że kamera nie zkalibrowana, ale zrobiłem procedurę istą kazała mi stanąć przed autem i pomachać do kamery po czym procedura zakończyła się pomyślnie i błąd został tylko jeden.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.