Skocz do zawartości

rami

Zarejestrowani
  • Postów

    121
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 330i

Osiągnięcia rami

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ktoś wie czemu serwisy teraz zalecają 0w30? Mój serwis leje 5w30 ale w innych słyszałem ze teraz zalecana jest norma 12FE 0w30 ktoś podpowie który będzie lepszy? I przy okazji może ktoś miał silnik 2.0 192km jak w mini i BMW X1 i wie co tam łac czy spokojnie 5w30 czy jak niby zaleca serwis teraz 0w30 12FE Dzięki
  2. Nie wiem czy ktoś odpisał ale akcja serwisowa jest na drążki kierownicze gdzie zalecają jak najszybsza wymianę ponieważ mogą sie zerwać. Przy okazji dostałem info ze jeżeli klocki z tylu kończą sie wcześniej niż po 25tkm to zaciski kwalifikują sie do wymiany :cool2: Ktoś coś więcej na ten temat wie, albo jest po? Ja mam 20k przebiegu będę jechał niedługo na serwis. Mam pytanko odnośnie klocków i czujników, w x3 f25 posiadałem a tu nie ma najwyraźniej. Mam do zrobieni 5k km w wakacje, a mam wrażenie ze klocki będą do wymiany
  3. Mi się wydaje, że to kwestia jednak wody. Bo u mnie zawsze wywala błędy po myciu. Więc przynajmniej u mnie czekam na nowe lusterko i zobaczymy co dalej. Po za tym że nie działa lewe lustro to do tego wyrzuca błędy o uszkodzeniu asystentów wspomagania kierowcy.
  4. ja mam 9 i na razie nic. Za to trzeszczy deska nad zegarami, i nie musi być dziur. po prostu drga. Dowiedziałem się że ten typ tak ma :mad2: Ale czekam na lusterko na wymianę i będę dalej to reklamował
  5. Będziesz zadowolony, auto ma 400nm od samego dołu, wiec nie zawsze musi być redukcja, a skrzynia działa płynnie. Ja jeździłem dieslami, mam touarega w dieslu i nie ma żadnego dyskomfortu. Gdyby do m340 była dopłata 20 tys to tez bym dopłacił, ale mimo tego ze u mnie wyszło pod 280 z konfiguracja to 340i i tak było kolejne 40 kilka tys. Aczkolwiek następny już wezmę 340 albo alpine b3, aczkolwiek zobaczymy czy za 4/5 lat te silniki będą dostępne
  6. W Polsce różnica ponad 60 tys. jakbym miał różnicy 15tys to bym się nie zastanawiał osobiście, tym bardziej że robię 35/40kk rocznie. No ale ponad 60 koła plus dodatki droższe robi swoje Edit Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem słaby, bo jam 30i rwd i auto na autostradzie do 200 przyspiesza płynnie, przy wyprzedzaniu na zwykłej drodze mocy nawet bym powiedział więcej niż potrzeba, więc powiedzenie "nie jedzie" jest dość względne
  7. może nie masz adaptacyjnego tylko regulowane po prostu? dziwna sytuacja
  8. Ja nie wiem jak to robisz. Ja też jeżdżę po Bdg i w około i średnio 10,5 od nowości i jestem zadowolony z tego spalania. I głównie comfort.
  9. a masz sportową skrzynię biegów? Ja co prawda nie próbowałem jeszcze mam 330i, natomiast przy zamawianiu była mowa coś że w sportowej skrzyni to jest, a nie tylko łopatki
  10. Świecie-Gdańsk. Przekoczenie 150 to już dziwne zachowania, aż zatęskniłem za b7 która nigdy nie miała takich problemów. To już Touaregiem na autostradzie można jechać 180-200 spokojnie i nic absolutnie nie dzieje się z autem. Na początku myślałem ze to nie będzie duży problem, zobaczę jak wrzucę letnie koła, jeśli będzie to samo, to upada kwestia opon, czy rzekomego uszkodzenia felgi. Na pewno będę walczył z tym.
  11. W srode lecialem leciałem do Gdańska i szczerze przyznam ze porażka, non stop walka z samochodem, pełna koncentracja i ciagle ruchy kierownica. Powoli przestaje się robic to zabawne w następnym tygodniu jadę znowu do serwisu, no przecież tak nie może być. A jeszcze mam teraz informacje o usterkach systemów wspomagania kierowcy ale to chyba od lusterka. Auto 3 miesiące....
  12. No i nie masz racji, bo tu akurat na myśli miałem auto którym jeździ moja mama. Wzięliśmy jej Touarega, za 300 koła plus. Gdyby etron był bez vatu wyszedłby za tyle samo albo i taniej. Więc nie wiem co byśmy wybrali tym bardziej, że w tym roku wchodzi fotowoltaika. Więc koszty byłyby mniejsze użytkowania auta, które 80% spędza w małej miejscowości. Co innego mój przykład gdzie mieszkam na nowym osiedlu, a w hali garażowej nie ma infrastruktury do ładowania, dodatkowo robiąc po 35-40 tys. rocznie. Siebie w tym nie widzę. Edit wyklikałem etrona ze wszystkim chyba bez udziwnień typu kamery zamiast lusterek za 470 tys. Po rabacie cena pewnie w granicach 400-420. Odejmij vat, to masz delikatnie powyżej 300 tys. W tym momencie to na prawdę byłaby ciekawa opcja :)
  13. Jakby w Polsce w etron był bez vatu to tez bym kupił. To nic dziwnego ze jest taka sprzedaż w Norwegii skoro masz tani prąd do tego auto klasy podobnej dużo tańsze, bo etron i q7/x5 to podobny poziom cenowy to co się dziwić
  14. W mojej trzeszczy deska i się dowiedziałem ze ten typ tak ma bo mistrz serwisu się przejechał jakimś ich i ma tak samo. Wiec ten typ tak ma Jeszcze trochę i zacznę pisać do Bmw Polska, ciekawe co odpiszą, bo auto wrażliwe na podmuchy ten typ tak ma, trzeszcząca deska tez ten typ tak ma. Ciekawe co dalej. Poza tym jestem mega zadowolony
  15. Bawi mnie ten wzrost akcji na tesli, w życiu bym tam złotówki nie postawił, przy tej zmienności która tam się odbywa. Z bitcoinem było podobnie chyba z rok temu albo półtora. Podobnie było z bańka technologiczna. Nie mam nic do tesli ale to co się dzieje na jej akcjach to nie jest nic zdrowego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.