Skocz do zawartości

q100sz

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 316 turning E90 320d

Osiągnięcia q100sz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. q100sz

    Wyciek oleju 318i

    Zanim co kolwiek to umyj dokładnie!
  2. q100sz

    Wyciek oleju 318i

    Umyj dokładnie benzyna extrakcyjna,(rozpylaczem) ona szybko wysycha zrób pare km , i zobacz dokładnie z kad leci. Kolega miał podobny wyciek i leciało z tylnego uszczelniacza wału
  3. q100sz

    Hamulce, twardy pedał....

    Pompa podciśnieniowa jak masz diesla a jak benzyna to podciśnienie idzie z kolektora ssącego, sprawdzi szczelność przewodu podciśnieniowego do serva, jego drożności i zawór kierunkowy na przewodzie czy się nie zacina ew, jakieś wd40 w niego.
  4. Pokrętłami reguluje sie cały środek lampy, natomiast soczewka jest poziomowana dynamicznie w czasie jazdy, na nierównościach itp, czujnik poziomu zwykle jest przykrecony do drążka stabilizatora. Ale jeżeli chcesz ją przestawić wyregulować to komputerem.
  5. Post 5+ Bardzo dobry. Ale zamek da się rozebrać bezproblemowo, umnie przestał działać silniczek napędzający rygiel. Rozebralem zamek zdemontowalem silniczek, napsikalem w niego odrdzewiacza poczekalem aż wyschnie, podlaczylem pod zasilacz 12v ruszylem slimak palcami i silnik ruszył zostawilem włączony na 5 min mocno się zagrzał, następnie napsikalem w niego preparatem do stykow. Poskladalem wszystko do kupy i już tak chodzi elegancko 30dni. I podejrzewam że jeszcze pochodzi.
  6. czujniki wszystkie ok;/ ostatnio zrobilem trase 100km abs nie palil, teraz przez 7 dni codziennie raz po przejechaniu 2m a raz po 2km ;/ nie wiem o co biega.
  7. Tak jak na foto: http://www.super-bmw.pl/11151703484-zawor-regulacji-cisnienia-odma-bmw-e36-e38-e39-z3-pl.html Nie mam zaworu nr 2. przewód nr 6 jest zaślepiony Przewód nr 1 idzie do rury przed przepustnicą, W co Wchodzi 3 ? łączy to sie jakoś krokowym? Jutro zrobię foty jak to wygląda na Laifie :(
  8. Teraz bym potrzebował schemat podlaczenia odmy separatora bo umnie wszystko na krótko i pozaslepiane, może dlatego kopci na niebiesko
  9. Już wiem co jest spierdzielone. Nie mam wogule separatora oleju. Tzn odma z pokrywy zaworów idzie prosto do przewodu gumowego przed przepustnicą. :duh: a na dole z separatora powinien isci przewód do rurki wychodzącej obok bagnetu z miski.
  10. Mam BMW już 2 tyg i jestem pewien że łyka oliwę, i podkapca na niebiesko. Początkowo myslalem że to plyn, ale widocznie był za powietrzny, bo poziom płynu się ustabilizowała i stoi. Czytałem trochę na ten temat i wywnioskowalem że to pierscienie, aczkolwiek wymienienie najpierw uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy. Ale jest jeszcze 1 rzecz która mnie martwi i nie wiem jak to powinno być. Obok bagnetu wychodzi metalową rurka na której jest gumowy przewód uciety i zaślepiony. Co to jest gdzie to powinno być podłączone HEelp
  11. Nie byłem pewien co do płynu bo auto mam od 5 dni :D zaczyna się świetnie.
  12. Generalnie auto ma moc odpala cielpy zimny wszystko z nim ok temperature trzyma, niema wycieków Jedyne objawy to delikatnie ubywa plynu, i jak sie mocno rozgrzeje to przy ruszaniu zostawia bialy dym, albo jak wchodze w zakret wbije 3 przy 40kmh i wcisne gaz do konca(pod obciazeniem) to tez zakopci Jak sie nagrzeje to przewody sa twarde, dopiero jakies 5/10min po zgaszeniu robia sie miekkie W aucie jest sekwencja. Na co stawiacie ? glowica? czy uszczelka pod nią ?
  13. Dzisiaj zrobiłem trase 60km jechałem max 80km/h wjechałem do miasta zatrzymałem się na światłach jak ruszyłem to 2 samochody zamną całe w dymie.... i płynu chyba jednak troche ubywa Na bank głowica do zdjęcia, Jest tu gdzieś na forum instrukcja rozpięcia rozrządu ? planuje za tydzień ja zdjąć zawieść do planowania i sprawdzenia płaszcza wodnego
  14. Dzięki, tak właśnie mi się wydawało bo kontrolka zapala się po przekroczeniu 20km/h Sprawdzę oporności na czujniku i sprawdze tą bieżnie
  15. Najciekawsze jest to ze tylko podczas delikatnego wciskania gazu sie to pojawia. tzn jade dynamicznie miedzy 4/5tys obr. zatrzymuje się na czerwonym ruszam ze swiateł i raz sie pojawi ten dymek raz nie, takto moge go krecic do 6tys i nic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.