Skocz do zawartości

damianRC

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 330d +

Osiągnięcia damianRC

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki :cool2: wentylator padł całkowicie czy miałeś jakieś objawy ?
  2. Bardzo fajne e90, różnica po wymianie wahaczy na pewno odczuwalna. :cool2: Dużo jest roboty z wymianą dmuchawy wentylatora?
  3. 3.0d + automat to bardzo fajne połączenie. Ja auto odpuścił bym ze względu na wyposażenie i brak xenonu. Ogólnie musisz pamiętać, że kupując e90 z m57n2 to auto będzie skarbonką. Układ napędowy, przeniesienia napędu, wtryskiwacze itd mogą wymagać serwisu by auto zaczęło fajnie jeździć :)
  4. Lci wygląda dużo, dużo świeżej i lepiej niż przedlift :cool2: W sumie mi sie podoba nawet z lampami przedliftowymi, napewno auto odżyło. Poza tym fajna konfiguracja, fajnie wyposażenie + 3.0PB + automat :cool2: Jakie masz średnie spalanie lpg?
  5. Bardzo fajne e90 :cool2: Jak oceniasz hamowanie po zmianie zacisków ?
  6. Bardzo zadbany egzemplarz :cool2: Miło się ogląda !
  7. Cześć Mam następujący problem z moim e90 330d RWD. Mianowicie przy prędkości ok 120-130kmh zaczynają się drgania zagłówka w fotelu pasażera. Powyżej 150 juz nie ma żadnych drgań , tak samo jak i poniżej 120. Napiszę co już zostało sprawdzone/ wymienione: - po zmianie kół na letnie drgania są mniej wyczuwalne ale nadal są, - oba łączniki wału + podpora + tuleja centrująca wymienione ok 15 tys km temu - koło pasowe wymienione ok 20 tys km temu wraz z paskami i wszystkimi rolkami, - koła wyważone w kilku miejscach na zwykłej wyważarce, - opony i hamulce są nowe, poduszki silnika i skrzyni też wymienione ok 15 tys km temu Co planuję wymienić: - wszystkie tuleje wózka , - przeguby wewnętrzne/ zewnętrzne ? - ewentualnie sprawdzić koła na wyważarce typu hunter z testem drogowym Ktoś spotkał sie z podobnym problemem? Jak pisałem wyżej jadąc więcej niż 150 nie ma żadnych drgań. Dzięki
  8. W tym budżecie wg mie najlepszym wyborem było by e60 3.0d 218ps. Żeliwny blok, zwykłe wtryski jeszcze nie piezo. Te wersje też chyba nie mają dpf. Myślę, że w tym budżecie znajdzie się coś godnego uwagi.
  9. Jak kupisz zdrowe 3.0d - to jest to świetny napęd na trasy. ALE... Ale przy takich przebiegach jak deklarujesz - 135.000km / rok i do tej pory jeździsz Hondą Accord 2007 czyli generacją VII w silniku 2.2 i-CTDi 140KM - to jesteś przyzwyczajony do absurdalnie niskich rzeczywistych kosztów eksploatacji. Tego nie da CI żadne BMW - więc proponuję Ci JEDNAK przesiadkę na Accord VIII generacji w silniku 2.2 i-DTEC 180KM czy 2.2 i-DTEC 150KM z remapem na 180KM. Nie znam motoru 2.2cdti ale rzeczywiście jest taki pancerny i tani w eksploatacji w porównaniu do m57n2?
  10. Moim zdaniem jeśli ogarniesz wszystkie bolączki 3.0d to na takie przeloty to bajka, tym bardziej jeśli dużo autostrad.
  11. Gratulacje :cool2: Na korekty wtryskiwaczy nawet nie patrz w Inpie bo nie są kompletnie obiektywne. Masz tam już wtryski piezo więc przy okazji serwisu radziłbym sprawdzić ich stan na specjalnej maszynie. Jak coś to Bosch eps 200 to nie maszyna do sprawdzania tych wtrysków.
  12. Ogólnie znaleźć coś zadbanego ciężko, ale myślę, że w tej cenie coś znajdziesz. Auta te mają swoje lata i większość z nich będzie wymagała pewnych napraw. Najważniejsze aby egzemplarz był bez większych przygód. W tym budżecie raczej skupił bym się na m57n2 25d o mocy 197ps.
  13. Odpuść. Szkoda na 8-10k e to już nie mało. Poza tym przebieg się nie zgadza. Cena 25k to napewno nie promocja. Nie dawno była na bimmer autos taka 530d z 218ps z 2003r z przelotem 220k za 22-23tys zł więc da sie kupić e60 przed liftem w tym budżecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.