Skocz do zawartości

misza123

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f10 520d

Osiągnięcia misza123

  1. witam, od pewnego czasu co jakiś czas śmierdziało mi spalenizną w kabinie. ostatnio nawet zauważyłem dym spod maski, który wydobywał się z komory silnika przy podszybiu. pojechałem do ASO okazało się, że pokrywa zaworów do wymiany, a olej kapie bezpośrednio na DPF, który przy wypalaniu osiąga takie temperatury, ze wypala na nim zgromadzony olej. nawet nie to jest moim problemem, bo wiem, ze usterkę musze naprawić. problemem jest to, że chciałbym to zrobić kompleksowo z rozrządem, dolotem etc. (przebieg 200k). chciałbym to zrobić u Fąfarów, jeżeli będzie dobra cena. natomiast do przejechania mam ok 500km w jedna stronę. Trochę się boję, czy na tak długiej trasie nie spali mi się auto 🙂 dpf sie pewnie załączy kilka razy na wypalanie i znowu będzie dymić. czy są jakieś "sztuczki", żeby DPF się nie włączal na trasie, albo, żeby kontrolować jego włączanie i np. zatrzymywać się do "ostygnięcia"?
  2. Warmińsko Mazurskie i okolice? ktoś coś? n47 120 tys przebiegu narazie szukam opcji niedaleko Olsztyna
  3. witam, już drugi raz w ciągu 2 miesięcy mam przerwany (przetarty/przecięty przez inną część) czujnik hamulca klocków. do przerwania dochodzi w tym samym miejscu - jakies 5 cm od klocków. czy to może o czymś konkretnym świadczyć (raz na miesiąc to chyba przesada)?
  4. obawiam sie, ze moze nie byc inaczej. jak stluklem lampe to "spadła" mi osłona od luterka - i chyba wtedy było dojście. tu grzebanie z dostępem przez lusterko - jakoś sie boje, że wyrwę całe z wnętrznościami
  5. Witam, mam pękniętą lampę od kierunkowskazu w lusterku (część:63137308535) , chciałbym go sam wymienić ale niestety nie mogę w internetach znaleźć jakiś filmów "howto". ktoś z forumowiczów wymieniał może? jak sie do tego zabrać? proste/trudne?
  6. NBT i CIC - nic mi nie mowi :) jezeli chodzi o nowe oprogramowanie i sterowniki - to co mam powiedzieć, żeby zabrzmieć profesjonalnie :)??? jaka jest najnowsza wersja? i co dokladnie powiedzieć, żeby update'owali??
  7. czyli jak rozumiem map na 2015 jeszcze nie ma. a kiedy można się spodziewać? czy przy wgrywaniu map gdzie indziej niż w ASO - tracę gwarancje na elektronikę? jaka jest najbardziej aktualna wersja map do f10 z navi pro (jakies oznaczenie?)?? czy przy zakupie auta z PS zwrócić jeszcze na coś uwagę - prosić, żeby coś uaktualniali???
  8. kolejne pytanie: przy założeniu, kupuje auto z PS, a data I rejestracji to 10.2013 to czy powinno sie juz aktualizować mapy? - jak wyglada aktualizacja map auta na gwarancji?
  9. temat uwazam za zakończony. zobaczymy na czym ostateczne stanie ;) ale mam kolejny i stawiam, że ten dział jest odpowiedni, żeby go poruszyć. usiłuje znaleźć info na forum, ale nieudolnie. czym różni się kierownica w f10 mpower od zwykłej - poza kształtem (3 ramionka) i dopłatą. czy jest mniejsza/większa w obwodzie?, czy jest grubsza/chudsza? od standardowej czy ma inne możliwości sterowania z poziomu kierownicy/czy wszystkie "guziki" te same? czy też jedyna różnica to układ ramion i logo "m"
  10. suma summarum, we czw. jade do WWA oglądać 5tkę ale tą z poprzedniego linka. zobaczymy co będzie. jeżeli możemy pociągnąć tą dyskusję to proszę (nie jestem znawcą samochodów jeżeli chodzi o mechanikę, nie kupuje samochodów co rok i najzwyczajniej nie znam się na tym - dlatego każdy komentarz kolegów z forum uznaje za bardzo pomocny (w szczególności te krytyczne)). Piszesz ,że nie znasz sie na autach , więc rozumiem ,że nie jedziesz sam na oględziny tylko bierzesz ze sobą jakiegoś speca od BMW ?? oczywiscie, że jade sam :) nikt sie nie zna ze znajomych/kolegów. także pewnie po obejżeniu ale przed zakupem do ASO trzeba będzie zawitać ogólnie ciesze się za każdy głos krytyki i każdy który studzi zapał osoby, która przesiada się z auta klasy kompakt do premium, zawsze wtedy człowiek racjonalniej myśli. a jeżeli chodzi o różnice między ASO a innymi - 10 czy 20 tys robi różnice bo z kolei od tej ceny odjąć ze 30k i mamy A6 z audi select, a jak dołożymy jeszcze 20k to mamy skromne mieszkanko:). tak po prostu wyznaczyłem sobie kwotę, której nie chce przekraczać i jestem ciekawy opinii użytkowników, którzy mają za sobą zakup auta tej klasy (nierzadko więcej niż jeden)
  11. tak jak kolega mowi. z jednej strony sam czuje sie lepiej jak ide do ASO kupić samchód, niż jak ide do bliżej nieokreślonego Pana Mietka, czy jakiejkolwiek innej firmy niż ASO (czuje sie jakbym kupował nówkę:) i tak naprawde pytanie, które pozostaje to ile jesteśmy w stanie dopłacić, żeby kupić TEN sam samochód a ASO, a nie w komisie, czy innej firmie. Nie chce wybielać komisantów, czy innych firm sprzedających samochody, ale moim skromnym zdaniem (nie mam tu żadnego doświadczenia), mówienie że w ASO pewne rzeczy są niedopuszczalne to też uważam za wyolbrzymienie. suma summarum, we czw. jade do WWA oglądać 5tkę ale tą z poprzedniego linka. zobaczymy co będzie. jeżeli możemy pociągnąć tą dyskusję to proszę (nie jestem znawcą samochodów jeżeli chodzi o mechanikę, nie kupuje samochodów co rok i najzwyczajniej nie znam się na tym - dlatego każdy komentarz kolegów z forum uznaje za bardzo pomocny (w szczególności te krytyczne)).
  12. z jednej strony tak sobie myśle, że jeżeli auto demo z ASO jest na jazdy testowe, gdzie na krótkim odcinku pokazuje się klientowi "jakiego ma buta" a potem się auto odstawia i czeka, aż ktoś kolejny w taki sam sposób przejedzie 10 min odcinek, to w sumie nie wiem czy z takiej wypożyczalni nie lepszy. tak ciężko mi w sumie powiedzieć, co gorsze co lepsze. bo dlaczego od razu zakladmy, ze w ASO auto nie moze byc "katowane". reasumując - dalej mam zagwozdke gdzie kupic :)
  13. bardzo dziekuje za pomoc, jednak widze, ze forumowicze sa w stanie udzielic konkretnych informacji, za co wielkie dzieki. jeszcze podpytam o taka aukcje: http://eurorent.otomoto.pl/bmw-520-xdrive-sixt-rabat-25-453-zl-C35328746.html czy ktos zna firme? teoretycznie miesci sie co do 10 zl w przedziale cenowym :) no i rejestracja 2014 (zawsze to nie 2013), ma pakiet serwisowy takze mozna przedluzyc gwarancje bez problemu. ogólnie musze jak najszybciej pogonić swojego citroena (pierwszy wlasciciel niski przebieg etc...) i szybko kupowac nowe auto
  14. glowny czynnik to cena :) tak jak pisalem w poprzednich postach. jeżeli chodzi o klekota to wybierałem z uwagi na fakt, że jest ich więcej na rynku (jak jest więcej znaczy, że się więcej sprzedaje i jest większy ruch w interesie a to przeważnie oznacza niższe ceny) jedyna alternatywa z benzy to 520. jednostka mocniejsza - 528 - to juz spalanie, którego nie chce. jeżeli chodzi o klekot vs benza - to absolutnie nie jestem osoba, ktora robi po 100 tys rocznie, wiec tak - w przypadku zakupu nowego diesel by sie nie zwrocil. tyle ze na allegro bardzo malo 520i w dobrych cenach a i na forum czytalem, ze silnik w f10 nie jest az tak popularny a reszta jak pisalem - wersja poliftowa, fotele albo normalne albo komfort w skorze (te sportowe z M, albo ogolnie fotele "sport" odpadaja - lubie kanapy:) skrzynia automat (niewyobrazam sobie w takim aucie manuala), i NaviPro (bez tego wyglada to jakos mega dziwnie). Premium select dobre rozwiazanie tylko tak jak piszecie ASO zawsze zedrze troche kasy. w chwili obecnej sprawdzam w inchcape i Bavaria (wszystko WWA). no i zakup na vat23%, marza odpada
  15. aha :) no niestety. obawiam sie zatem ze jezeli glownym wyznacznikeim u mnie bedzie cena to czeka mnie audi a6 :/ ok. 20k pln taniej w stosunku do premium selection
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.