Skocz do zawartości

Mareczeq

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E28 518i 1986r.

Osiągnięcia Mareczeq

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mareczeq

    BMW E28 Nie Odpala

    Wymieniłem aparat zapłonowy (cały) na nowy i odpalił, tylko gasł po kilku sekundach, dosłownie. Więc kąt wyprzedzenia zapłonu 3ba ustawić. Dzięki za informację i pomoc! Teraz zamontuję nową pompę bo być może za małe ciśnienie daje. P.S Dzięki wielkie za info z pompami z allegro. Oczywiście nie chciałem brać tych tanich szitów za 60 zł tylko liczę na troszku droższe (150zł +) ale skoro nawet one są do kitu to szarpnę się na oryginalną. Tak, to jest silnik M10 na wtrysku 105 km. A właśnie, kochani ostatnie pytanie bo nie bardzo mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Czy ten silnik 1.8i jest na wtrysku mechanicznym czy elektronicznym?
  2. Mareczeq

    BMW E28 Nie Odpala

    Witam! Posiadam swój nowy nabytek i jest to moje pierwsze BMW Niestety nie mogę go odpalić. Poprzedni właściciel mówił, że ono jeździło tylko stało 4 miesiące i doopa ;/ Po krótce Paliwo do listwy wtryskowej dochodzi (ale nie wiem pod jakim ciśnieniem) Świece dają iskrę Po psikaniu dyzodorantem w dolot nie odpalał. Czasami pyrkał ale zapłonu nie było. Moje pytanie brzmi czy aparat zapłonowy i kąt wyprzedenia zapłony jest niewłaściwy? Dodam, że jak zdjąłem kopułkę cewki (to z 5 ramionami) to palec zapłony miał luz ok 1,5 cm w każdą stronę (czy to normalne w tych samochodach)? i drugie pytanie, Jak ustawić zapłon? W sensie jaka jest kolejność na świecach czy jest to 1-3-4-2 odwrotnie od wskazówek zegara licząc od pierwszego "cylindra"? P.S Chętnie przytulę SAM NAPRAWIAM BMW E28 Pozdrawiam Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.