Skocz do zawartości

musztarda

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    118(20)d

Osiągnięcia musztarda

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Widziałem dzisiaj tę X3 - chyba najdroższa e83 na otomoto z polskim pochodzeniem: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-pierwszy-wlasciciel-garazowany-z-polskiego-salonu-ID6EIXW0.html Nie polecam się fatygować, dopóki sprzedający nie poprawi ogłoszenia i zweryfikuje wartości tego egzemplarza. Ten rzekomy bardzo dobry stan techniczny, nie mam pojęcia czego dotyczy. Blacha wygląda jakby przebiegu było 2 razy więcej i to bardziej gdzieś w okolicach Sahary. Poobijana i porysowana z każdej strony. Na pytania co tu lub tam się stało, otrzymywałem jedną odpowiedź: a nie wiem.. Pod maską mokra plama, a żeby odpalić trzeba było wezwać taxi z kablami :duh: Nie byłbym specjalnie zdziwiony, gdyby nie treść ogłoszenia, cena, rozmowa telefoniczna przed przyjazdem. Zakładałem, że warto przejechać paręset km.. głupi ja.. tutaj sam sobie jestem winny. :mad2:
  2. Nerki i wykończenie w środku też, tylko odwrotnie zamiast srebra jest czerń. Taa z tym maksem, to pan przesadził trochę :lol: ale te BBS to może i ori - wynika, że można je wziąć za dodatkowe 6k. Dzięki za komentarz! :cool2:
  3. Dziękuję bardzo Kolegom, zwłaszcza majstrowi miczek.mk W ogóle ciekawy trop z tym ASO.
  4. Hej, co sądzicie o tej F25: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-bmw-f25-x3-2-0d-xdrive190km-lifting-polski-salon-2wlasciciel-ID6EGc1L.html Wiem, że ma pewną historię. Czy Waszym zdaniem to jest poważna szkoda czy raczej bez wpływu na konstrukcję? Historia na gov.pl wygląda chyba ok. Historia z pamiątką Czy można prosić o rozkodowanie VIN? Dzięki z góry!
  5. ja o 17 pisałem. nie ważyłem ich, ale czułem różnicę przy pakowaniu jednych i drugich. ale wobec dalszego wątku, to dokładnie, u kierowców niż opon ważniejsza jest masa własna :mrgreen:
  6. Moje RoF zimówki GY są na bank cięższe od nowych letnich GY XL Zimówki vs letnie to pewnie niezbyt dobre porównanie, ale kurde ten wzmocniony oplot w RoF musi przecież więcej ważyć.. nie jest to jakaś masakryczna różnica, ale jest.
  7. Zrobilem w tym roku wloskie alpy w goodyear ultragrip rof i naprawde moglem naciskac na podjazdach i ciasnych nawrotach. Trzymalem sie mocnego tempa wloskiego volvo all wheel drive na szlaku do madonny i byla radosc ze hej:-) Ale wlasnie rof i jego zalety jezdne, mnie zastanawia na ile to jest zasluga znacznie wiekszej wagi opon?
  8. No ja właśnie myślałem nawet o mniejszym komforcie, niższym profilu ale bez RoF. Teraz jeżdżę na flat zimówkach i fakt nierówności bolą, ale daje rade. Na trasie jest git. Tak właśnie myślałem, żeby jeśli iść już w 50kę, to właśnie XL i W bez RoF'a, żeby jednak czuć trochę sportu pod tyłkiem.
  9. nie no właśnie ufam słupkowi i Wam bardziej niż sobie dlatego masa wątpliwości: zawieszenie, elektronika etc.. czyli rozumim radzisz, by odpuścić sobie takie eksperementy?
  10. Cześć, 2 pytania do kolegów i koleżanek: 1. Miał już ktoś okazję jeździć na tych oponach? http://www.hankooktire.com/global/passenger-cars-tires/hankook-ventus-v12-evo2-k120.html 2. Czy jeździł może ktoś na 205/45R17 założonych na 7j/17? Pytam bo raz, że 205/50R/17 są przeważnie dużo droższe w zakupie i dwa, że na lato profil niższy byłby chyba nieco ciekawszy. Wiem, że bmw zaleca przy tej feldze 50, mam też to biało na czarnym na słupku no ale.. :)
  11. To co, mogę spokojnie zakładać letnie gumy na nie? Ciepło się robi, czas na slicki :D
  12. Zapomniałem dodać uzusadnienia. Chodziło o to, że tak jak wspomniano wyżej akcja nie dotyczy efektów dźwiękowych tylko problemów z rozciąganiem łańcucha. Skoro u mnie go nie stwierdzono (ja mam bardzo niski przebieg jak na rocznik 70pare tys) wymiana napinaczy załatwia sprawę i lepiej dla nich, żeby to była prawda :evil: Mały offtop.. Ostatnio zrobiłem 2,5tys km - wyjazd w alpy. Nic niepokojącego się nie działo. Tak jak pisałem wcześniej u mnie po wymianie napinaczy jest tak: zimny nie słychać, przejazd około 4-5km z obrotami poniżej 3tys wysiadka i słychać, potem już kolejny kilometr i nie słychać. Dla testu zrobiłem wczoraj coś innego. Niemal dokładnie 2km poniżej 2tys - nie słychać nic, potem 3km ale obroty już 3-4tys - też nie słychać nic. Więc jest na to sposób :norty: Generalnie przestałem się tym denerwować i zakładam że sam dźwięk nie jest ściśle powiązany z wydłużeniem - bo go nie stwierdzono, tylko jak piszecie wyżej ze ślizgami.
  13. hehe no ja też zgłupiałem, ale na stronach bmw znajdziesz je tylko w sekcji winter wheels. stąd zwątpienie - czy to tylko bmw sobie stylówkę zrobiło czy ma to jakieś techniczne podłoże. ps. śliczna ta Twoja 116ka :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.