Skocz do zawartości

TechoArtur

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2002 sedan

Osiągnięcia TechoArtur

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Pogrzebałem trochę przy szyberdachu i zauważyłem, że ruszając lewą stroną szyberdachu linka która odpowiada za tą część ani drgnie a w przypadku strony prawej (działającej) ruszając szyberdachem linka również się porusza. Czy ktoś wie co to może być?
  2. Witam! Mam taki problem iż przy próbie otworzenia szyberdachu rusza się tylko prawa strona (strona pasażera) a lewa ani drgnie przy czym nie trwa to za długo i potem słychać "zgrzyty". :( Czytałem w jakimś temacie, że pękają/wyrabiają się prowadniczki jednak po zdjęciu szkła szyberdachu nic niepokojącego nie zauważyłem. :? Na tym filmiku widać działanie oraz wygląd części szyberdachu: (prawa strona- działająca to ta z listkiem a ta bez listka to lewa- niedziałająca)Jeśli ktoś byłby w stanie mi powiedzieć co jest do naprawy/wymiany to byłbym bardzo wdzięczny.
  3. Tak ale mam też taki, objaw, że jak silnik ma ok 40-50 st to po przełączeniu na LPG zaczyna się sam z siebie dławić. Siedzisz na fotelu nie dotykasz pedału gazu a silnik sam z siebie się przydławia spadając chwilami do 500obr. Kolejna sprawa jest taka, że z gazownikiem próbowaliśmy ustawiać LPG tak, żeby zanim się silnik rozgrzeje (bo na rozgrzanym chodzi ok) dawka gazu była odpowiednio mocno zubożana (gazownik też podejrzewał, że silnik się przelewa gazem), jednak nic to nie dało i silnik dalej przy dodawaniu gazu na zimnym najpierw "pierdnie" (przydławi się) a dopiero potem wchodzi na obroty- jak na filmiku.
  4. Za pierwszym razem na postoju ale było były te objawy co podałem wyżej, wiec kolejnym razem pojeździłem z gazownikiem jakieś 10km i ... Z tymi "pierdnięciami" na zimnym i tak nic się nie zmieniło :?
  5. Witam! Mam taki problem iż na zimnym silniku podczas pracy na LPG w momencie dodawania gazu jest takie jakby "pierdniecie" i dopiero po tym silnik się wkręca na obroty. Oprócz tego jak silnik pracuje na wolnych obrotach i na LPG często zdarza się tak, że po prostu sam z siebie tak minimalnie się dławi. Dodam, że takie objawy występują tylko na LPG i tylko na zimnym silniku. Wszystko widać na filmie: Byłem już wielokrotnie u gazownika na regulacji jednak objawy pozostają te same. Świece praktycznie nowe, wtryskiwacze przetestowane i są w dobrej kondycji- dawkują bardzo podobnie oraz nie leją. Reduktor i wszystkie przewody były wymieniane, więc też nie to. Silnik na benzynie pracuje idealnie, więc ewidentnie wina gazu. Podzespoły to: reduktor Zavoli, wtryski czerwone Hana, sterownik Stag 4, a silnik to N42B20 z Valvetronikiem Prosiłbym o pomoc, gdyż ręce mi opadają, bo ani ja ani gazownik nie mamy już pomysłów co może być nie tak. :( :cry2: :cry:
  6. Znalazłem taki schemat: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/e46/index.htm (w lewym dolnym rogu w miejscu search należy wpisać: "subwoofer box (as of 2001_03)" kliknąć enter i wtedy pojawi się schemat) Ze schematu sporo wywnioskowałem jednak nie wiem co oznaczają skróty: RT, GN, WS, SW, BR, BL
  7. Witam, dołożyłem do swojego E46 subwooferki z zestawu HK i chciałbym je podłączyć do zwykłego radia (Alpine) jednak tu pojawia się problem, bo z radia mam po dwa kabelki na głośnik czyli łącznie 4 a na wejściu do wzmacniacza subwooferów jest miejsce na 14 pinów i teraz nie wiem jak to połączyć żeby działało :evil: :duh: :mad2: Pomoże ktoś? :roll:
  8. Rozebrałem wszystko i już widzę co i jak, dzięki ;)
  9. Witam, jestem nowy na forum, więc witam wszystkich serdecznie :D :8) Szukałem na forum jednak jedyne co znalazłem to kilka tematów o zdejmowaniu całych boczków z drzwi a nie tak jak u mnie części. (jeśli tak to można nazwać) Tak dokładnie mój problem jest taki iż poprzedni właściciel coś grzebał w drzwiach i boczna tapicerka nie trzyma się tak sztywno jak powinna. :cry: A wygląda to tak jak na zdjęciach: http://imageshack.com/a/img538/5866/brVovw.jpg http://imageshack.com/a/img537/9767/RWPbuW.jpg http://imageshack.com/a/img913/671/8a4NWV.jpg Chciałbym to naprawić stąd moje pytanie jak mógłbym to zrobić? Czy to jest połamane i trzeba jakoś kleić, czy po prostu ułamane są jakieś "zaczepy/zawiasy" i mogę je dokupić i zrobić wszystko tak jak było fabrycznie? Pytam, bo z realoem.com nie mogę zbytnio nic wywnioskować...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.