Skocz do zawartości

kriss54

Zarejestrowani
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E38 740D z 2000r
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia kriss54

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Zastanawiałem sie, czy w e38 740d są też dwa czujniki wałka rozrządu.Mi komp pokazał błąd tego czujnika, tylko bez określenia strony.Wymieniłem ten po stronie kierowcy ale to nic nie dało.Jeżeli sa dwa, to różnią się miedzy sobą? Pozdrawiam.W wykazie części do mojego modelu występuje tylko jeden. Pozdrawiam.
  2. kriss54

    e 38

    Witam. Próbowałem wgrac Pl do mojej b-mki nowy soft pl i ciągle wypluwa mi płytę . E 38 2000r navi 16 x 9 mk 3 . Soft 3- 1/50. Pozdrawiam.
  3. kriss54

    hydrauliczna tylnia klapa

    Wlej olej do pompy.Oczywiście do odpowiedniego stanu - są znaki.Kilka razy otwórz klapę i w przypadku niskiego poziomu -dolej znów olej.
  4. kriss54

    Elektryczny szyber dach

    Miałem to samo.Podjechałem do serwisu BMW w Krakowie i ustawili na komputerze.Od tej pory wszystko OK.
  5. Pompę musisz zamontować nie nad akumlatorem, tylko w sadzić w tą wnękę,między tylni prawy błotnik a wzmocnienie tego błotnika tak że będzie prawie niewidoczna.Jest to trochę skomplikowane , ale da się zrobić.Sruby przykręcasz od strony wnętrza bagażnika.
  6. Jeżdżę 740D już ponad rok.Miałem problemy z przewpływkami. Ale to moja wina.Mój prebieg to 230 .000km.Wczoraj zaliczylm trasę Szczecin i z powrotem do Kielc. Średnie zużycie-7,6 l/100km.Mogę tym silnikiem zrobić 600 tys. km. bez glównej naprawy.Kolego, bzdury wypisujesz!!!.Nie spotkalem się do tej pory z awarią turbiny.Praca silnika jest nie do odróżnienia od pracy iskrzaka. Tylko laik może takie wnioski wysnuwać.Może nie było Ci dane słyszeć 740D? Ale każdy ma swoje preferencje. Pozdrawiam. .
  7. Płyn nie jest biały.To jest płyn hydrauliczny,o ile pamiętam to ATF. Dolać do stanu oznaczonego na zbiorniczku i musi hulać.
  8. kriss54

    Problem z czujnikami PDC

    Żeby PDC działało prawidłowo,wszystkie czujniki muszą być sprawne.Wystarczy,że jeden nie działa i całe PDC nie działa.
  9. kriss54

    740d - sterownik turbiny

    Witam. Spróbuj popytac pod linkiem.Podobno fachowo zajmują się turbinami.Rozmawiałem z nimi i odniosłem dobre wrażenie. Link :http://www.kordelasinski.pl/kontakt.htm
  10. kriss54

    Odmykanie klapy bagażnika!

    Powinna sie sama podnieść do góry.Jeżeli się tylko podnosi ale nie do końca, masz za mało płyny w pompie.Temat był wałkowany na forum.
  11. Podjedż na KTS-a i wszystko będzie jasne.Ja stwawiam w 99% na przepływkę .Niech sprawdzą rzeczywiste masy powietrza na jednej i drugiej.Ostatnio też moja bmk-a szrpała i brakowało jej mocy.Wymiana przepływomierza ją uzdrowiło.
  12. Diagnoza 50 pln.Więc nie tak drogo.
  13. I ta moja diagnoza spaliła na panewce.Turbiny OK. Okazało się ,że to awaria przepływomierza.Jeden pokazywał w teście rzeczywistej masie powietrza 500 a drugi 1500!!!. Komputer odczytał błąd silnika i przestawił go w tryb awaryjny.Wyłączył obie turbosprężarki. Na KTS-e wyszedł : błąd główny-niesprawny przepływomierz. Dziś go wymieniłem i jest wszystko OK. Pozdrawiam.
  14. Diagnoze postawiłem na 100% Jestem inż mechanikiem i mam wieloletnie doświadczenia.Chociaż wiedzy nigdy nie za wiele. Stąd moje pytanie o demontaz turbiny. Wiem że zawsze jest jakiś specjalny sposób na każdy demontaż.Tego nigdy nie robiłem,więc pytam. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.