Skocz do zawartości

vashtar

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 335i

Osiągnięcia vashtar

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Co sądzicie o tym BMW 550i? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-f10-550i-2011-12r-ID6ygU2n.html#0d0c89749c Ma ktoś możliwość sprawdzenia tego auta na podstawie nr VIN: WBAFR91010C765782
  2. Fajne ceny :) Kupiłem już oryginał i widzę, że przepłaciłem.
  3. Udało mi się odnaleźć sondę, którą wskazuje komputer. (Bank 1 Sensor 2) jest to sonda oznaczona nr części 11 78 7 545 074. Pomocny okazał się rysunek z oznaczonymi dokładnie sondami. http://www.oembimmerparts.com/BMW_3_Series_O2_Sensor_Oxygen_Sensor_OEM_p/11787558055-73-74-74e9x.htm
  4. Niestety nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Muszę podjechać do mechanika i mam nadzieję, że on będzie w stanie wskazać uszkodzoną sondę.
  5. W moim aucie są cztery sondy lambda, bo są dwa układy dolotowe/wydechowe. Dwie z nich to są sondy lambda regulacyjne, a dwie z nich to monitory/diagnostyczne. Przy błędzie jaki wyświetla mi się w komputerze jedna z sond monitorów/diagnostycznych jest uszkodzona, ale nie wiem która. Są dwie możliwości czy jest to sonda diagnostyczna oznaczona 11 78 7 545 074 czy 11 78 7 545 075 lub jedna z nich jest dłuższa L= 560MM, a jedna krótsza L= 490MM. Czy ktoś jest w stanie prawidłowo wskazać sondę, której dotyczy błąd?
  6. Dziękuję za odpowiedź, ale nie o to mi chodziło. Wiem że jest to sonda diagnostyczna/monitor. Sonda której dotyczy problem jest jedną z dwóch sond diagnostycznych/monitorów w moim samochodzie. I teraz pytanie czy jest to sonda oznaczona 11 78 7 545 074 czy 11 78 7 545 075 ?? Nie chcę wymieniać obu sond/diagnostycznych monitorów bo to jest duży koszt.
  7. Witam, Mam BMW E92 335i i program podłączony pod komputer przez OBD-II pokazuje mi błąd P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2). Prawdopodobnie uszkodzona jest grzałka monitora sondy lambda, tylko która to sonda, bo jedna jest krótsza L= 490MM, a druga dłuższa L= 560MM. Znalazłem link, gdzie narysowane są te sondy ale nie wiem która to Bank 1. Poniżej link: http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E90/USA/335i-N54/may2008/browse/exhaust_system/lambda_probe_fixings/ Czy ktoś może mi pomóc odnaleźć prawidłowy monitor sondy, który muszę wymienić?
  8. Oglądałem to auto. Wygląda na dobrze naprawione. W zasadzie nic nie widać "z zewnątrz" co było z nim nie tak. Wszystko dobrze spasowane, nie ma żadnych zamienników wstawionych, wszystko na oryginałach. Z ciekawości podjechałem do znajomego mechanika tym autem i powiedział, że faktycznie bardzo dobrze zrobione. Uszkodzony było lekko prawy przód, wymienione oba światła (już na europejskie ksenony skrętne), przednia atrapa, zderzak, chłodnica, poduszki. Silnik nietknięty ani zawieszenie. Poza tym nic więcej nie dopatrzył się pomimo dociekliwego oglądania na podnośniku po odkręceniu wszystkich osłon i z góry. W zasadzie bardzo dobre auto, biorąc pod uwagę, że niewiele jeździ aut, które nie miały żadnej przygody. To przynajmniej jest bardzo dobrze naprawione.
  9. Witam, co dokładnie oznacza powyższy raport? Co można z niego wywnioskować? Że został zarejestrowany udział w zdarzeniu drogowym w USA, oraz że było uszkodzone i wyeksportowane do Niemiec to widzę ale coś poza tym? Ktoś widział może zdjęcia z uszkodzeń jakie ta E92 miała w USA? Warto się zainteresować tym egzemplarzem czy raczej odpuścić? Jak sądzicie? Jak widac w Maju 2011 dzwon potem ubezpieczalnia zrobila swoje i poszedl na aukcje gdzie zostal sprzedany i wyjechal do niemcowni we Wrzesniu 2011 Zalezy jak to poskladane. Wez ja na dobry rentgen do dobrego zaufanego warszatu niech Ci powiedza co bylo Dzięki za informacje. Tak zrobię jak radzisz. Pozdrawiam
  10. Witam, co dokładnie oznacza powyższy raport? Co można z niego wywnioskować? Że został zarejestrowany udział w zdarzeniu drogowym w USA, oraz że było uszkodzone i wyeksportowane do Niemiec to widzę ale coś poza tym? Ktoś widział może zdjęcia z uszkodzeń jakie ta E92 miała w USA? Warto się zainteresować tym egzemplarzem czy raczej odpuścić? Jak sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.