Skocz do zawartości

bartekbp

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e91 320d, e91 lci 325d
    Jest e39 540iA

Osiągnięcia bartekbp

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Korozja jest na pewno. Na zdjęciach widać na prawym błotniku, ale znając e39 prelci jest jej dużo więcej. Lampy w stanie agonalnym. A ich prawidłowa regeneracja tania nie jest. Styling 33 też roboty nie robi, szczególnie przy v8. Ale najbardziej ciekawi mnie ten przegląd za niby 3 tys. Bo wymienić rozrząd, plus nawet nabić klimę ponad 1kg gazu to już wyjdzie więcej niż te 3 koła.
  2. Tak, masz rację jeżeli nie mają szpachli są więcej warte. Ale czy cena 40 tysi plus opłaty jest adekwatna do tego egzemplarza? Moim zdaniem zdecydowanie nie. Po prostu typowy mirek handlarz chce hajsss. Potrzyma ja jeszcze pół roku, otrzeźwieje z cena i pójdzie pewnie w granicach 33-35.
  3. "oferuje prywatne auto" ciekawe co to znaczy w tym przypadku jak ewidentnie na handel. Samochód według rzeczoznawcy wyceniony na 20 tysi a tu cena 40 plus akcyza. No ładnie chce skroić potencjalnego kupującego. Ciekawy jestem o jakość naprawy po tym motorschaden...
  4. Fotel kierowcy wydaje się jakiś zmasakrowany jak na taki mały przebieg. Dziwne
  5. Autko ma przyjemną konfigurację. Ale... jakość tej naprawy powypadkowej tragiczna, skoro to widać już na zdjęciach. Cena kosmos.
  6. Myślę, że jak na zdjęciach widać tą rdzę to na żywo musi być dramat. Do tego na pewno mnóstwo drobnych bądź większych usterek powoduje że za taką kasę to lepiej odpuść temat.
  7. Ciekawe jak zmierzył grubość lakieru na zderzaku. Poproś o zdjęcia spod maski.
  8. To już są paragrafy na to? Może to trzeba zgłosić! Widać że handlarzyny dalej kombinują z tym przebiegiem. Żal..
  9. Tak kupujesz BMW, i liczysz tylko koszta wymian. Dlatego napisałem lepiej brać Citroena czy Forda, po prostu części są dużo tańsze. 2.0d to nie jest silnik do bmw. Sorry tyle w temacie,
  10. Ale po co te 2.0d? Nie lepiej 3.0d? Uwierz, jest o niebo lepszy a patrząc na ceny to spokojnie za 35-38 tysi kupisz coś. Jak 2.0d to kup lepiej Citroena czy Forda.
  11. Wiem, wiem. Za tanio i takie tam... Tylko że na forum każdy mądry, a samochody stoją po pół roku czy nawet więcej i chętnych jakoś brak. E90 jest niestety takim modelem, który bardzo stracił na wartości. A większość łofcuf okazji i tak poluje na 2.0d i to takiego do 20 tysi. Wtedy może i ten model się sprzedaje.
  12. Moim zdaniem cena bardzo wysoka. Ostatnio sprzedałem 325d z 2011 r za 36 tysi. W stanie autentycznie bardzo dobrym. Takie 2.0d to na pewno poniżej 30 tysi. E90 bardzo źle się starzeją i bardzo straciły na wartości.
  13. Weryfikacja przebiegu u draya, kwestia co było wymieniane. M47 jest dość solidny ale tutaj może już się kończyć DPF, turbina czy dwumas, oczywiście jeżeli ten przebieg jest prawdziwy. Maska fakt coś krzywo założona, poproś o lepsze zdjęcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.