Cześć, zabrałem się w końcu za ten samochód. Wymieniłem sondę lambda oraz filtr paliwa. Spostrzeżenia - lepiej się zbiera od dołu oraz nie zauważyłem, żeby mulił. No i już tak nie kopci :) Pozostało tylko delikatne falowanie obrotów które się zwiększa np. jak włączę kierunkowskaz - wtedy faluje "w rytm" kierunkowskazów(50 obr/min max?), . Zauważyłem też, że im wyższe obroty tym słabiej ciągnie - zdaję sobie sprawę, że to 1.6 i to jeszcze w automacie, więc całkiem możliwe, że tak powinno być. Jeszcze odnośnie skrzyni automatycznej - po zmianie sondy lambda dużo lepiej działa skrzynia - płynniej zmienia biegi i jest bardziej responsywna. Pozostało jednak niestety coś takiego, że jadąc na 3 biegu w pewnym momencie coś jakby przeskakuje w skrzyni i od pewnego zakresu obrotów (3,5 - 4k) dużo lepiej przyspiesza samochód. Jak już tak przeskoczy, to potem skrzynia nie chce zmienić biegu na 4 dopóki nie puszczę na chwilę gazu(parę sekund). Edit: Odnośnie tego przeskakiwania na 3 biegu - wg. tejże instrukcji : http://ns2.isuzudns.net/4L30E-r.pdf wynika, że w tej skrzyni jest 'nadbieg' 3-biegu i 'nadbieg' 4-go biegu, dlatego mam wrażenie, że coś przeskakuje - to po prostu skrzynia na stałe łączy wał z silnikiem. A tego PDF'a polecam - dużo rzeczy można się z niego dowiedzieć.