Skocz do zawartości

szuwx

Zarejestrowani
  • Postów

    185
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    g31 520xd

Osiągnięcia szuwx

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo za odpowiedź. Mam wpięta kamerkę na stałe ale od co najmniej 4 lat, a błąd jest dopiero teraz. Spróbuję na weekendzie odpiąć kleme na 5 min , zobaczymy czy pomoże. Jak nie to reset.
  2. Witam, byłem na akcji serwisowej w ASO związaną z chłodnica EGR. Podczas diagnostyki wyszły 2 powyższe błędy, oba dotyczą rozdzielacza prądu LIN . Serwisant z braku czasu nie mógł przeprowadzić dalszej diagnozy i nie wie od czego są te błędy. Dodam że w aucie wszystko działa, brak błędów na desce rozdzielczej . Podłączyłem Carly I są te same błędy, nie można ich skasować. Czy ktoś miał podobny przypadek i jak sobie z nim poradził ?
  3. Ja w standardowym graniu wymieniłem głośniki +dołożyłem gwizdki do tego wygłuszenie drzwi. Głośniki to excursion . Niby nic specjalnego ale efekt dużo lepszy niż wcześniej. Efekt zadowala mnie w 100%. Jednak Ori granie to dziadostwo .
  4. Z własnego doświadczenia , jako że mam 4.4v8 w f13 z 2011 roku i 520 g31. Jak jeździsz w długie trasy i zależy ci na ekonomii to 520d po programie mi wystarcza . Ale jak kręcisz się tylko po mieście, robisz krotkie trasy lub wogole nie dbasz o koszta to tylko 540, gdyż jest w miarę niezawodny i daje dużo fanu. 4.4v8 jest silnikiem specjalnej troski , gdyby nie to że kupiłem go za pół darmo i wyremontowałem silnik to bym trgo w życiu nie kupił. A trzymam dla sentymentu i dla wyjechania raz na miesiąc z garażu . Wszystko zależy od potrzeb, każdy ma inne
  5. Ja mam 18 i hamulce m. Nic nie przeszkadza . Jak się nie da jak się da
  6. Ja mam 18 i hamulce m. Nic nie przeszkadza .
  7. Co do tak rozległego uszkodzenia to jest to raczej pech, połączony np z przeciągniętych serwisem . A co do ubezpieczeń to nie spotkałem się z działającym ubezpieczeniem awarii, ale sam skorzystałem raz z AC jak wjechalem w głęboką wodę i silnik nadawał się do romontu . PZU rozliczyło szkodzę bardzo uczciwie.
  8. U mnie wynik 230kuni i 496nm. Brak jakichkolwiek wad, spalanie wyższe tylko jak cisniesz . Co do awaryjności to u mnie nic się nie dzieje , a mam przejechane ok 120tys , program zrobiony przy 20tys.
  9. Przedwczoraj dostałem info w mybmw, a wczoraj wyświetliła mi się info w aucie . Zadzwoniłem do ASO zk motors Kielce, w ciągu miesiąca mają mieć części i będą dzwonić w celu ustalenia konkretnego terminu
  10. A więc klęska tego czujnika dotarła do f11 525xd z 11 roku która kiedyś miałem i sprzedałem znajomemu.przebieg prawie 400tyś i 12lat , koszt wg ASO to ponad 25tys, koszt wg lokalnego czarodzieja to 500 lub 1500.
  11. Obstawiam na zalany komputer ropą. Sprawdź ECU czy jest suche, później wtyczki czy któras nie jest uszkodzona i na końcu wiązki .
  12. Dla mnie to ściema w celu wykręcenia zasięgów. Nie mówię że problem nie występuje ale autor filmu wyraźnie kilkukrotnie powtarza że problem występuje w każdym klekocie BMW. A więc tak, f11 525 z 2012 roku , kiedy scmoje a aktualnie jeździ mój znajomy , auto ponad 390tys zrobione i problem nie występował. Unie tą chwilę mam g31 a żona f34, w obu autach przebieg ok 120tys km i nie się nie dzieje. Często jestem u lokalnego speca od BMW , nie słyszałem aby to był nagminny problem . Bardzo nie lubię siania paniki a to tak właśnie wygląda
  13. To że auto sprzedane na rynek niemiecki to standardowa spychologia. Poszukalbym firmy która dokładnie sprawdzi możliwą podstawę prawną do jakiegokolwiek roszczenia do BMW. Jeżeli nic nie da się zrobić to robiłbym auto poza ASO , ja robiłem silnik n63 w wwcars Kielce, polecam gdyż bardzo ogarnięty mechanik . Jeżeli zrobisz w dobrym warsztacie będzie lepiej niż w ASO .
  14. Standardowe hamulce są wystarczające do 520. Jeżeli kupujesz 3 litry lub wyżej i lubisz dynamiczną jazdę to standardowe będą za słabe. Ja przejeździłem 60tys że zwykłymi i nie udało mi się zużyć klocków ani tarcz . A później zrobiłem cebuliańskiego słapa na mpakietowe z 550, tak że mi ledwo 18 zimowe się mieszczą .zacisk Jest dużo większy a droga chamowania znacznie krótsza . Poniżej fotka jak to wygląda https://m.facebook.com/photo.php/?fbid=1618815215183747
  15. szuwx

    RTTI

    Pisz pw, pomogę Wysłałem PW, odpowiesz ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.