Skocz do zawartości

marcin1_11

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 320d 2005r.

Osiągnięcia marcin1_11

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. myślałem że ktoś zna jakiś sklep gdzie mógł bym to dostać w Polsce, później jeśli chodzi o gwarancję nie było by wtedy tyle zachodu. . . Może ktoś inny ma jakieś dojścia do takich części? widać dużo forumowiczów ma problem z tą częścią, ten temat rozwiązał by problem;)
  2. Witam! Mam problem z nastawnikiem turbo, zawiesza się przez co turbina przeładowuje i wywala błąd 44cc, chciałbym Was zapytać czy znacie jakiś polski sklep, czy handlowca u którego mógł bym kupić taki nastawnik jak w linku? Używanego nie mam zamiaru kupować, wiem że raczej wystepuje z całym turbo jako całość ale widocznie można kupic osobno. http://www.ecutesting.com/catalogue/product/bmw_3_series_actuator_turbo_tua519495.html
  3. Ja myślę że nie będzie potrzebna adaptacja ponieważ to jest wyłącznie czujnik który mierzy ciśnienie, on nadal bedzie spełniał swoją rolę (jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi), załóż nowy czujnik i zdaj relacje czy moc wróciła.
  4. jeśli kupisz o tym samym numerze OEM nie musisz nic kodować, ostatnio trochę czytałem i jest jeszcze jeden podajrzany w naszym przypadku.... przepływomierz, mój jest jeszcze oryginalny a mam prawie 200tys. km przebiegu, możliwe że to on źle mierzy masę powietrza. Pozdrawiam!
  5. zamiast szukać łatwego zarobku na kolegach z forum może założyciel tematu pokazał by po prostu reszcie jak się to robi... moim zdaniem zamiast pomocy na tym forum jest tylko wyzysk... kiedyś byłem członkiem grupy VW i tam opisują wszystko gdzie i jaką cyfrę wpisać binarnie ze wszystkimi szczegółami, tutaj takiej pomocy nie zauważyłem, to tylko takie moje spostrzeżenie. Pozdrawiam P.S. polecam wszystkim początkującym z diagnostyką w BMW i adaptacjami aplikację na androida CARLY for BMW bardzo przejrzysty programik:)
  6. Witam! Nie nie musisz wyciagac kolektora dolotowego wystarczy że ściągniesz całą poktywę plastikową silnika włącznie z tą małą od strony podszybia, tam z tyłu kolektora z prawej strony znajdziesz czujnik przykręcony na jedną śrubę jak dobrze pamietam na klucz 10mm. Powiem Ci kolego że to raczej nie będzie wina tego czujnika, sam mam dokładnie taki sam problem ten sam błąd, przeładowanie turbiny. Moje Turbo jest w bdb stanie łopatki wyczyszczone czujniki sprawne a dalej nie ma mocy w granicach 1,5-2,5tys obr dopiero później ciągnie. Obstawiam na nastawnik turbiny, tylko nie mogę nigdzie takiego dostać(turbo Mitsubishi) Pozdrawiam!
  7. Jak by kogoś interesowały lampy, to takie znalazłem na OLX, ładne są i fajna cena:) http://olx.pl/oferta/lamy-tylne-bmw-e90-dymione-led-CID5-ID84zbx.html#aebb58c85e
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.