Skocz do zawartości

Archer

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d

Osiągnięcia Archer

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Smród spalin, okopcone okolice obudowy filtra powietrza, czarny filtr powietrza i przy przyśpieszaniu słychać świst.
  2. Dzięki za informacje? Ze śrubami są jakieś większe problemy, czy raczej bez problemu współpracują? Poandto czytałem, że niektórzy nie mogą wytargać kolektora, bo blokuje się na szpilkach? Jakieś rady? :)
  3. Czy kolektor wychodzi bez problemów górą bez zdjemowania pokrywy zaworów oraz bez wyciągania turbiny? Czy nie będą przeszkadzać węże od klimatyzacji? Na zagranicznym forum czytałem, że da się to zrobić bez wyciągania wtrysków/turbo. Ktoś to robił, jakieś rady? Na oko widzę, że trzeba wyciągąć wąż co idzie od turbo do intercoolera i z użyciem przedłużek powinno pójść.
  4. Mam ten sam problem - walczę z nim od 4 lat ;). Jak ktoś pomoże to stawiam piwo ;)
  5. Mam ponad 400 - co to za opcja i czy w INPA/Tool32 da się to wyłączyć?
  6. U mnie podobny problem - jak stoi w słońcu to zimne powietrze zaczyna lecieć po 1km. Co ciekawe uzupełnienie czynnika chłodzącego nic nie pomogło.
  7. Nadal walczę z niemożnością skasowania przekroczonej inspekcji olejowej (nie da się skasować za pomocą przycisku ani programowo). Oczywiśce używam Tool32 z funkcją `cbs_reset`, podając `oel;50;09` i inne kombinacje. Niestety przekroczona inspekcja nawet nie drgnie. Przy cbs_daten_lesen mam następujące parametry: ID_FN_BOS_MESS_WERT = 1 ID_FN_BOS_MESS_HEX = 0x01 ID_FN_BOS_MESS_TEXT = engine oil RMMI_BOS_WERT = 0 RMMI_BOS_EINH = x 10 km
  8. Gdyby ktoś miał podobny problem - zwarcie robił moduł MULF. Po jego podłączeniu palą się scieżki w okolicach kondensatora C129 i elementu MOV1.
  9. Mam podobny problem - nie mogę skasować przekroczonej inspekcji olejowej. Nie pomaga nawet kasowanie z INPy: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=325254 Jeszcze jest pomysł kasowania za pomocą tool32, ale nikt nie odpowiedział jak to zrobić: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=270232&hilit=+tool32
  10. Problem rozpoczął się od tego, że zgasło podświetlenie skrzyni automatycznej. Z pomocą forum udało się ustalić, że obwód zabezpiecza bezpiecznik F89. Po wymianie bezpiecznik 10A ulega natychmiastowemu przepaleniu. Według WDS do bezpiecznika jest podpięty TCU, Eject, podświetlenie skrzyni, wentylator pod kołem zapasowym (jednak w mojej wersji nie występuje - jest tam jedynie PDC i inny jeden moduł). Próbowałem odłączyć podświetlenie jednak obwód dalej ma zwarcie. Ktoś ma jakiś pomysł co może powodować zwarcie i miał podobny problem? Następnym krokiem będzie odłączenie zasilania TCU (jest on z lewej strony w bagażniku), jednak jeżeli to nie pomoże to powoli pomysły się wyczerpią, więc chętnie wysłucham porad :)
  11. Ok, więc mam zwarcie na obwodzie zabezpieczonym bezpiecznikiem F89, póki co wykluczyłem podświetlenie biegów skrzyni automatycznej. Do sprawdzenia jest tego trochę: Fan, MMC Gear indicator lighting Selector lever Gear indicator lighting Fan, spare wheel well TCU (telematics control unit) ULF (universal charging & hands-free unit) Eject box Kojarzy ktoś jakieś typowe uszkodzenia, które powodują zwarcie?
  12. 2004 E60. Wygląda na to, że do 09.2005 jest to bezpiecznik 89.
  13. Sorry, że odgrzebuje temat, ale mam podobny problem. Bezpiecznik F80 w bagażniku odpowiada za wzmacniacz do radia, czy ktoś jest pewny, że pod ten bezpiecznik jest też podłączone podświetlenie? Ma ktoś rozkład pinów/schemat układu do podświetlenia D/R/N/S+- ?
  14. Dzięki za informacje. Czy wchodziłeś od dołu? Masz na myśli osłonę dolną silnika? Edit dla potomnych: dostęp do uszczelniacza jest od góry, wystarczy zdemontować osłonę silnika i ściągnąć rurę od intercoolera. Wymiana bezproblemowa. Stara uszczelka była w opłakanym stanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.