Skocz do zawartości

adax2

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia adax2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Komputer naprawiony programowo. Po zamontowaniu komunikacja wróciła.Na koniec okazało się że trzeba zrobić synchro immo z dde.po tym zabiegu auto odpaliło.
  2. Witam. Czy na xp 32bit da sie zainstalować.?
  3. Od ostatniego postu zdiełem z wieszaka dawno nie używanego kdcan zainstalowałem ,podłączyłem,porównałem schematy z tymi które dostałem od jednego kolegi z forum i nic to nie zmienia że sterownik mam do wymiany .Tyle w temacie ,nic to nie zmieniło.
  4. K. cze następny.... Czy ja muszę się wychwalać że sprawdzałem to kts. Co za forum....... Pisałem wcześniej że sprawdzałem tak .Pisałem ,pisałem, pisałem!Ale nie to znowu jest ktoś od pouczeń a nie pomocy współpracy.Najpierw czytać poprzednie posty potem dokładać swoje 5 groszy. Oczywiście wyznacznikiem musi być ista.Oczywiście jest dobra ,ale jak nie ma dialogu to choćby ją podłączył do dynama rowerowego to i tak z isty będzie wielkie nic. Dajcie już spokój, nic nie piszcie ,szkoda nafty. Pozdrawiam.
  5. Ludzie ,przecież napisałem że kl15 jest. Taki tępy nie jestem żeby włożyć kluczyk i nacisnąć start.Kl15 zmierzone fizycznie i naocznie !!!12v!!! .Więc proszę was o bardziej racjonalne porady.Albo proszę przeczytajcie wcześniejsze posty i dowiecie się wszystkiego a ja nie będę musiał po dwa razy wypisywać tych samych wniosków.Sory jeśli kogoś uraziłem...
  6. Pisząc że sterownik ma pobudzenie miałem na myśli właśnie kl15. Tak jest na nim zasilanie .Na kl30 też jest .Wszystkie sterowniki działają i można się z nimi połączyć komputerem.Komputer silnika wygląda na działający w sensie że słychać osprzęt taki jak np. przepustnica itp.Ale niestety nie odpala i nie można odczytać usterek bo brak komunikacji.Nie posiadam isty,więc nie będę się wymądrzał,ale dwa różne sprzęty się z nim nie łączą .Aha i to co pisałem już wcześniej że skrzynia biegów i chyba abs bo już nie pamiętam wywalają błędy o braku widoczności dde.
  7. Za pomocą schematu sprawdziłem że sterownik ma pobudzenie .Po za tym słychać reakcję przepustnicy i innych osprzętów silnika. .Czyli się uruchamia . Odciąłem przewody can i podłączyłem sterownik bezpośrednio do testera i nadal mam brak komunikacji .Jak myślicie mogę się zabierać za szukanie drugiego stera? Czy może jeszcze jest jakiś patent aby to przywrócić do życia?
  8. Jeśli jeszcze ktoś ma inne pomysły proszę pisać...
  9. bezpieczniki są ok. No właśnie .....
  10. \Jak jest wszystko zapięte to wydaje mi się że słyszę przepustnicę.Tak teoretycznie jakby sterownik działał.
  11. Oczywiście siedzi sobie za sterownikiem i podaje plusa na dwa lub trzy grubsze czerwone przewody.
  12. No właśnie tam w podszybiu patrzyłem. I właśnie tam sprawdzałem na wypiętych kostkach że nie ma tam ani jednego plusa po włączeniu kontrolek przyciskiem start/stop.
  13. Immobiliser nie widzi dde, licznik nie widzi abs,i jeszcze jakieś inne sterowniki,nie jestem teraz pewny bo nie ma mnie przy aucie i kompie. Jeśli nie tam patrzę to gdzie mam patrzeć..
  14. Nie rozumiem twojego drugiego zdania...
  15. Wszystkie tzn. z tyłu w bagażniku ,pod schowkiem pasażera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.