Skocz do zawartości

530d vs 535d ktore wybrac ?


puchi123

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja osobiście uważałbym na 4-5 letnie diesle w ogóle, a tym bardziej 535d. Jeżeli wybierasz tylko między 530d a 535d, to musisz się liczyć z tym, że w przypadku tego drugiego będziesz musiał dużo więcej wydać na naprawę takiego auta (w domyśle regenerację turbin). A chyba oczywistym jest, że 5-cio letnie auto może mieć już sporo nakulane km i mało kto wie jak było traktowane, zatem diesel, a zwłaszcza 535d jest ryzykowny, pomimo swoich ogromnych zalet.

 

pzdr

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście uważałbym na 4-5 letnie diesle w ogóle, a tym bardziej 535d. Jeżeli wybierasz tylko między 530d a 535d, to musisz się liczyć z tym, że w przypadku tego drugiego będziesz musiał dużo więcej wydać na naprawę takiego auta (w domyśle regenerację turbin). A chyba oczywistym jest, że 5-cio letnie auto może mieć już sporo nakulane km i mało kto wie jak było traktowane, zatem diesel, a zwłaszcza 535d jest ryzykowny, pomimo swoich ogromnych zalet.

 

pzdr

 

To jest najlepsze wyjasnienie tematu. Pamietaj, ze przy takim dieslu za np 90k, musisz miec 10-20k w pogotowaniu na wypadek, jesli trzeba byloby zrobic z autem porządek po zakupie. Jak sie zacznie sypac, to troche Cie wykosztuje (regeneracja turbo, przeplywki, ewentualnie wtryski, ewentualne problemy z silnikiem czy skrzynia, bo tam jest sporo Nm i automat dostaje swoje).

 

530d jest teoretycznie troche bezpieczniejsze jesli bierzemy pod uwage koszta, ale wszystko zalezy na jakie auto trafisz. Ja osobiscie jesli mialbym brac diesla w 5er, to tylko 535d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście tylko 535D ze sprawdzonego miejsca z pewna historią a przy tym kursie euro może być to trudne no i ta nowa akcyza od stycznia 18,6 % , a 530D czy 535D w naprawie tylko się różna 2 turbiną , więc wszystko zależne od stanu, a pro po tylko AUTOMAT kupujesz limuzyne żeby wajchować biegami ??? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie co wziąć: auto ze słabszym silnikiem czy mocniejszym na tym forum jest niebezpieczne, bo zawsze i tak wszyscy będą za tym mocniejszym. 3.0d 231 PS w 5er (przynajmniej jak dla mnie) daje niezłego kopa. Na pewno 535d jest jeszcze przyjemniejsze, ale to już dla zupełnie wybrednych. Ja wolałbym młodsze 530d. A pięcioletnie czy czteroletnie to wziąłbym 530i.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście tylko 535D ze sprawdzonego miejsca z pewna historią a przy tym kursie euro może być to trudne no i ta nowa akcyza od stycznia 18,6 % , a 530D czy 535D w naprawie tylko się różna 2 turbiną , więc wszystko zależne od stanu, a pro po tylko AUTOMAT kupujesz limuzyne żeby wajchować biegami ??? Pozdrawiam

 

Nie tylko turbiną. Sprawdźcie ile kosztują hamulce do 535d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukałem kupionej w polsce, serwisowanej w ASO, z pełną historią, od 1 własciciela, z fakturą 22% .... czyli zminimalizowałem ryzyko kupna złomu do minimum .... a i tak trafiłem na złoma. Dodam jeszcze że auto oglądałem za 110tyś a zaczynają się od 70tyś tak więc najtańszego teżnie oglądałem.

 

Przeczytaj posty :

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=699559&highlight=#699559

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

545i

 

To bylby najrozsądniejszy wybór.

 

Sam najpierw chcialem 530d, potem jednak napaliłem się strasznie na 535d (niesamowicie przyjemne i dające frajde auto). Ale po bliższym zapoznaniu sie z dieslami BMW, zrezygnowalem z wszelkich 3.0d.

 

Jesli ktos chce diesla, to w miare nowego. Jesli ktos chce dobrego diesla w Polsce dostac, to niech najpierw trafi 6 w totka - jesli ma az takie szczescie, to sa pewne szanse ze padaki nie dostanie. No ale to moja prywatna opinia.

 

Tez jeździlem po kraju wzdłuż i wszerz, ale w końcu doszedłem do wniosku że lepiej jechac 1200-1500km na zachód i kupić auto w normalnym kraju, gdzie kupuje je dla mnie obywatel Niemiec i jak jemu wpisza na umowie ze jest unfallfrei, to świete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

545i

 

To bylby najrozsądniejszy wybór.

 

Sam najpierw chcialem 530d, potem jednak napaliłem się strasznie na 535d (niesamowicie przyjemne i dające frajde auto). Ale po bliższym zapoznaniu sie z dieslami BMW, zrezygnowalem z wszelkich 3.0d.

 

Jesli ktos chce diesla, to w miare nowego. Jesli ktos chce dobrego diesla w Polsce dostac, to niech najpierw trafi 6 w totka - jesli ma az takie szczescie, to sa pewne szanse ze padaki nie dostanie. No ale to moja prywatna opinia.

 

Tez jeździlem po kraju wzdłuż i wszerz, ale w końcu doszedłem do wniosku że lepiej jechac 1200-1500km na zachód i kupić auto w normalnym kraju, gdzie kupuje je dla mnie obywatel Niemiec i jak jemu wpisza na umowie ze jest unfallfrei, to świete.

Święta racja.Ja nigdy nie kupuje złomów w polsce.Jeszcze nigdy się nie naciołem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli do miasta to 3.0d w zupełności wystarczy.

 

Pewnie bedzie az nadto, a jednak spali o wiele mniej niz benzynka :wink:

 

Jak kupujesz uzywke to lepiej moze wziasc jednak prostsza konstrukcje, choc pewnie 35d kusi :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530 czy 535 to identyczne silniki, ten 535 to tez 3 litrowy,a nie 3,5l . roznica jest taka ze 535 ma dwie turbiny a 530 jedna.

 

Raczej kazdy fan BMW to wie, tylko ze to 1 klopot na glowie wiecej :?

 

A z uzywanymi autami roznie bywa.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530 czy 535 to identyczne silniki, ten 535 to tez 3 litrowy,a nie 3,5l . roznica jest taka ze 535 ma dwie turbiny a 530 jedna.

 

Wcale nie takie same, to są w wielu elementach zupelnie inne silniki. Ale konstrukcje i owszem są podobne, bo wywodza sie z tej samej rodziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530 czy 535 to identyczne silniki, ten 535 to tez 3 litrowy,a nie 3,5l . roznica jest taka ze 535 ma dwie turbiny a 530 jedna.

Identyczne ? Nawet dół jest trochę inny. Owszem bazuje na M57 ale jest jednak inny.

 

 

Raczej chodzi o ogol, a nie o detale.

 

Jednak znajac zycie, im mocniejszy silnik, tym potem chocby klocki beda wieksze/drozsze i inne rzeczy. Dlatego trzeba dobrze przemsylec czy jest potrzeba kupna 535.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.