Skocz do zawartości

323Ci zderzak m-pakiet - sedan - przód - adapter??


premier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

koledzy chce zalozyc zderzak od m-pakietu i wszedzie sa zderzaki bez adapterow, konkretnie czesc nr 4

http://bmwfans.info/original/E46/Lim/323i-M52/ECE/L/N/1999/01/mg-51/ill-51_4519/

czy ktos moze powiedziec do czego to sluzy??

chce miec wszystko oryginalnie i skoro jest potrzebny to wole to miec, ale moze to jest potrzebne tylko do wersji ktore oryginalnie wychodzily z m-pakietem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No to w sumie by się zgadzało bo jedna z nich tyle kosztowała :) Tylko teraz to już nic z tego nie wiem bo koleś w BMW w Bielsku mówił o dwóch /góra/dół/

 

Gdybyś to przypadkiem zamawiał to pamiętaj podzielić się najlepiej zdjęciem tego co dostałeś ;)

Edytowane przez BaX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

do sedana i coupe ten adapter jest taki sam (na schemacie kształt trochę inny - no ale to tylko schemat)? bo zderzaki inne?

 

BaX - ciekawe to...

do coupe są dwie pozycje dla adaptera jedna za ~5euro, druga ~17euro...

 

W schemacie premiera jest tylko jeden za ~5euro...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

aha.... tylko jak wygląda ten, którego nie ma na schemacie? :mrgreen:

u mnie jest tylko ten, który narysowali - to jest ten tańszy czy droższy element dwuskładnikowej całości? :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
BaX - to może być jak z tymi nakrętkami do tablicy rej., o które pytałem gdzie powinny być :mrgreen: bo nie widziałem na nie miejsca, tak samo jak na jakąś dodatkową część do tego adaptera... :wink:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy zderzak juz doszedl, adapter i reszta rzeczy zamowione.

ale mam 2 pytania.

1. czy oprawki na zarowki do m-pakietu i do zwyklego halogenu sa takie same??

2. jak zdjac zderzak, od czego zaczac, gdzie sa uchwyty i jak mocowana jest belka czy bedzie problem zeby ja przelozyc??

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
2. jak zdjac zderzak, od czego zaczac, gdzie sa uchwyty i jak mocowana jest belka czy bedzie problem zeby ja przelozyc??

W zderzaku, od dołu na wysokości grilla mniej więcej, są dwa otwory na klucz, torx o ile dobrze pamiętam. Odkręcasz nim dwie szpilki, które trzymają zderzak. Dalej to już trzyma się tylko na plastikach (nadkola, wloty powietrza, osłona silnika).

 

Skorupa mocowana jest do belki na wszędobylskie plastikowe spinki nr 18 z diagramu i plastikowe nity nr 17 z diagramu.

 

http://static.bmwfans.info/images/epc/MTA2ODUxX3A=.png

 

Spinek pewnie nie rozwalisz, choć warto dać nowe, nity wiadomo.

Pamiętaj o nitach! w ASO zrobią wielkie oczy, a później Ci przyniosą....

Dwa razy kupowałem i za każdym razem było "nity? jakie nity? a... faktycznie... wie pan, nawet nie patrzyłem na diagram, bo same te spinki to wszędzie są w beemce..."

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

zderzak zalozony, wyglad auta powala na kolana :twisted2: jutro fota.

 

wszystko zalozone jak w oryginalne, adaptery, strumienice etc.. zauwazylem pare rzeczy o ktorych nigdzie nie czytalem ...

dotyczy sie to e46 przed liftem wersja 323i.

plyta oslaniajaca silnik lezy na zderzaku, po lifcie jest chyba przypinana do zderzaka /w zderzaku sa otwory/ ale nie ma z tym problemu /zostalo jak w oryginale przed liftem/, plastiki nadkola sa chyba inne bo ten zderzak jest troszke nizszy..da sie przykrecic jedna srube a drugiej nie ma gdzie /jednakze wszystko sie ladnie trzyma../

i najwazniejsze dolot od strony pasazera byl ok, ale od strony kierowcy byl problem.. w tunelu jest wyjscie do chlodzenia jakiegos elementu przy silniku , otwor w m-pakiecie a otwor w oryginale jest w innym miejscu, dodatkowo otwor m-pakiet jest wiekszy. Postanowilem wiec wyciac caly kolnierz z oryginalnego tunelu i wspawac go w m-pakiet, otwor w m-pakiecie zaspawalem plastikiem i teraz wszystko jest ok.... nie zostawilbym jakiegos tunelu zaslonietego wiec nie wiem jak innym pasuje.. /naciagnac sie tego nie da./

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed zabiegiem

 

http://images34.fotosik.pl/367/5ae809b8990864a5m.jpg

 

po :)

 

http://images27.fotosik.pl/277/5cc4920861a05c79m.jpg

 

 

zderzak z halogenami i listwami 1250zl z wysylka

adapter /1 sztuka - wydaje mi sie ze ma sluzyc do odpowiedniego kierowania strumieniem powietrza na chlodnice/ 24zl /moglem sie pomylic o 1-2zl :) )

lakier 200ml -40zl

malowanie 230zl

strumienice powietrza 134zl/szt - 270zl komplet

 

wychodzi ok. 1800zl

Edytowane przez premier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.