• Reklama

uszczelniacze zaworów

M30 (730i, 735i) R6, M60 (730i, 740i) V8, M70 (750i) V12

uszczelniacze zaworów

Postprzez NIrVaNA » 15 Lip 2008 11:56

jak je wymienić?? w silniku M30B35 taki krotki poradnik potrzebuje :-)
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Awatar użytkownika
NIrVaNA
 
 
 
Posty: 287
Dołączenie: 14 Wrz 2006 13:52
Miejscowość: KRZESZOWICE
Moje BMW: BMW e32 750i

Postprzez Bodo735 » 15 Lip 2008 17:18

musisz sciagnac walek dzwigienki zaworowe zawory i stare uszczelniacze i na ich miejsce nabic nowe
e38 m62
Bodo735
 
 
 
Posty: 230
Dołączenie: 18 Wrz 2007 16:10
Miejscowość: Wrocław

Postprzez mariusz827 » 15 Lip 2008 18:46

Tak, a brakujące elementy kupić w kiosku "RUCH"-u.

Bodo735,
Mógłbyś trochę rozwinąć temat ?

:-)

Mariusz
mariusz827
 
 
 
Posty: 527
Dołączenie: 13 Paź 2007 06:14
Miejscowość: WK
Moje BMW: 318tds

Postprzez Blaster » 15 Lip 2008 19:02

Tylko po co je wymieniać,,,
Jeśli auto bierze ci olej i kopci to do wymiany są pierścienie i nie ma co sie oszukiwać,,,wymiana uszczelniaczy zmiejszy zużycie o najwyrzej 10% pozdrawiam
Image
Sprzedaje materiał na podsufitki.
Blaster
 
 
 
Posty: 1022
Dołączenie: 25 Cze 2003 11:50
Miejscowość: Racibórz

Postprzez xsilver » 15 Lip 2008 20:11

Blaster napisał(a):Tylko po co je wymieniać,,,
Jeśli auto bierze ci olej i kopci to do wymiany są pierścienie i nie ma co sie oszukiwać,,,wymiana uszczelniaczy zmiejszy zużycie o najwyrzej 10% pozdrawiam



bzdura !!! przerabialem juz ten temat wielokrotnie - np w vw golfie gti , renaulcie twingo , vw corrado...

np moj golf brał olej - jak rozebralem glowice okazalo sie ze uszczelniacze sa sztywne jak z plastiku a nie z gumy i byly male luzy na prowadnicach zaworowych - nowe zawory , nowe prowadnice , gumki - silnik nie bral pozniej grama oleju - mial wtedy 150 tys - teraz ma 250 tys ( wszystko zrobione na gazie ) i nadal oleju nie bierze !!!


wymiana samych gumek to groszowy koszt - i jak nie byly zmieniane to warto zmienic - a silnik wyremontowac/zmienic zawsze zdazysz !

wiadomo ze jak silnik ma 500 tys to gumki go raczej nie uratuja ...
Awatar użytkownika
xsilver
 
 
 
Posty: 3380
Dołączenie: 04 Cze 2005 18:44
Miejscowość: kraków
Moje BMW: m60b30

Postprzez Bodo735 » 15 Lip 2008 20:49

ciezko mi to rozwinac, poprostu musisz rozebrac cala glowice,
dodam ze jezeli autko "kopci" na fioletowo to je olej, mialem tak w starym silniku, sciagnelem glowice, wymienilem uszczelniacze i zrobilem szlif gniazd i bylo pieknie
e38 m62
Bodo735
 
 
 
Posty: 230
Dołączenie: 18 Wrz 2007 16:10
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Bodo735 » 15 Lip 2008 20:52

a dodam jeszcze ze koszt takiej operacji zamknie sie w zakupie:
1.uszczelniaczy
2. uszczelki pod glowice
3.uszczelek pod kolektory, zalezy w jakim sa stanie ale zalcam wymiane
4. uszczelki pod pokrywe zaworow
5. sruby do glowicy !!!
wydaje mi ze to wszystkie potrzebne produkty,
cena ok 330-380 zl za te elementy
i dochodzi do tego robocizna chyba ze sam zrobisz
e38 m62
Bodo735
 
 
 
Posty: 230
Dołączenie: 18 Wrz 2007 16:10
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Blaster » 15 Lip 2008 22:17

xsilver napisał(a):
Blaster napisał(a):Tylko po co je wymieniać,,,
Jeśli auto bierze ci olej i kopci to do wymiany są pierścienie i nie ma co sie oszukiwać,,,wymiana uszczelniaczy zmiejszy zużycie o najwyrzej 10% pozdrawiam



bzdura !!! przerabialem juz ten temat wielokrotnie - np w vw golfie gti , renaulcie twingo , vw corrado...

np moj golf brał olej - jak rozebralem glowice okazalo sie ze uszczelniacze sa sztywne jak z plastiku a nie z gumy i byly male luzy na prowadnicach zaworowych - nowe zawory , nowe prowadnice , gumki - silnik nie bral pozniej grama oleju - mial wtedy 150 tys - teraz ma 250 tys ( wszystko zrobione na gazie ) i nadal oleju nie bierze !!!


wymiana samych gumek to groszowy koszt - i jak nie byly zmieniane to warto zmienic - a silnik wyremontowac/zmienic zawsze zdazysz !

wiadomo ze jak silnik ma 500 tys to gumki go raczej nie uratuja ...

Przerobiłem już w ten sposób kilkanaście starych trupków,,,i w żadnym to wiele nie pomogło,,,nawet w starej 750 taką operacje przeprowadziłem,, fakt pomogło autko faktycznie zdecydowanie mniej kopciło ale olej mimo wszystko znikał dalej
Swoją drogą 150tyś i zajechana głowica :duh: ,,,mało realne chyba że autko nie wiedziało co to serwis
Image
Sprzedaje materiał na podsufitki.
Blaster
 
 
 
Posty: 1022
Dołączenie: 25 Cze 2003 11:50
Miejscowość: Racibórz

Postprzez JOKEROW750 » 15 Lip 2008 22:31

ale podobno taki urok silników V12, ja mam to samo kopci nieziemsko i chyba na początek zmienię same uszczelniacze, to dużo mniejszy koszt, a kilku mechaników też mi to doradziło. Ile paliła ta 750 oleju po wymianie uszczelniaczy? Dymienie zniknęło całkowicie?
JOKEROW750
 
 
 
Posty: 106
Dołączenie: 25 Mar 2008 08:56
Miejscowość: KAtowice


Powróć do E32

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości