Skocz do zawartości

Kasowanie INSPEKCJI prosze o pomoc


Stelmacher

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam e39 525d z 04.2000 i swieci mi sie inspekcja i zastanawiam sie w jaki sposob moge to samodzielnie skasowac

 

znalazlem na tej stronie http://www.maxbimmer.pl/artykuly/kasowanie-inspekcji-bmw.shtml

 

takie cos:

 

Seria 3 (E30) 1986 - 94

Seria 3 (E36) 1990 - 01

Seria 3 (E46) 1998

Seria 5 (E34) 1988 - 96

Seria 5 (E39) 1996

Seria 7 (E38) 1994

Z3 (E36) 1996

Z8 (E52) 1999

X5 (E53) 1999

 

Ze złączem diagnostycznym w przedziale silnikowym

Lampka kontrolna wymiany oleju

Włączyć zapłon

Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys 3.

Wtyk diagnostyczny znajduje si ę blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora tel eskopowego albo na ścianie podwozia.

Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

Lampka kontrolna inspekcji

Włączyć zapłon .

Przyłączyć lampkę kontrol ną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.3

Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy prawego lub lewego amortyzatora teleskopowego albo na ściance podwozia.

Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara

E46: Wskazanie terminu przeglądu można cofnąć tylko przy użyciu odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.

Oprócz E46:

Włączyć zapłon .

Przyłączyć lampkę kontrol ną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.3.

Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

Odczekać 20 sekund.

Włączyć zapłon .

Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy.

Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

 

czy ten sposob jest dobry, sprawdzony?? bo mam takie male wejscie diagnostyczne pod maska wiec chyba ten sposob jest dobry

mam racje??

 

probowalem kasowac tym ostatnim na stronie sposobem ale nic z tego przyciskami nie da rady :(

 

prosze o podpowiedzi bo nie chce niczego zepsuc

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozamykaj dzwi i okna...da rade skasowac...ja tak kasowalem...przyciskami :mrgreen:

 

zobacz tu jeszcze...http://bmw7.website.pl/porady.htm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem pozamykane okna i drzwi

 

ale ja kasowalem tylko przyciskami nic nie majstrowalem przy tym wejsciu diagnostycznym (a chyba powinienem tak??)

bo chyba mam podlaczyc pod pin 7 zarowke z masa tak??

 

wole dokladnie sie zapytac :D

 

pozdrawiam

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gniazdo mam okragle ale jeszcze jutro dokladnie sie mu przyjrze

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gniazdo mam okragle ale jeszcze jutro dokladnie sie mu przyjrze

 

jak masz okragle to musisz kasowac innym sposobem..ten 1 sprawdz dokladnie ktory masz rocznik....http://bmwfans.info/original/.

 

2 sposob jest po 03/2000r. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto brak polaczen w tych dniazdach- sa zasniedziale i czasem 19 nie ma polaczenia z masa. Mozesz spokojnie koncowke przewodu przylozyc do "-" w auku. Rodzaj przwodu tez ma znaczenie. jak jednym nie idzie to probuj innym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko mam z kwietnia 2000r jutro jeszcze zrobie fotke temu zlaczu i wrzuce tu na forum czy to wogole to

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto brak polaczen w tych dniazdach- sa zasniedziale i czasem 19 nie ma polaczenia z masa. Mozesz spokojnie koncowke przewodu przylozyc do "-" w auku. Rodzaj przwodu tez ma znaczenie. jak jednym nie idzie to probuj innym

 

Jak zaśniedziałe można przeczyścić... No do aku trochę daleko (bagażnik)... nie wspomnę o tym, że masa ("-") jest wszędzie dokokoła gniazda diagnostycznego :mrgreen:: na każdym metalowym elemencie nadwozia i nie tylko :mrgreen:...

Hmmm... a jakież to znaczenie ma rodzaj przewodu (chyba, że jest przerwany w izolacji :mrgreen:)...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: Ciekawe ile metrów musiałbym u siebie ciagnac z komory silnika pod siedzenie do aku. Ciekawe ze nawet w przypadku awaryjnego rozruchu nie zaleca sie brac masy prosto z aku, a tu kolega takie cuda wypisuje. Co za róznica czy z masy czy np za 40 cm przewodem przytwierdzonym i tak do karoserii? Takie podłaczenia mająznaczenie przy nagłośniu w samochodzie ale nie przy kasowaniu inspekcji...
Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....no bez kitu..............poj....lo mi sie :duh: jak to pisalem widzialem swoja komre silnika , nie biorac pod uwage tego ze od 2.0 jest bateryjka w bagarzniku.

Przewod moz emeic na to wplyw, czasem instrukcje mowia aby kasowac przez zarowke, tak wiec opornosc moze wplywac na to. Np u mnie ni w zab nie chcialo skasowac przwodem wyjetym z wiazki telefonicznego kabla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to zabrzmi smiesznie ale wczoraj odłaczylem kleme minusowa na 5-10 sekund i po ponownym podlaczeniu mialem skasowana inspekcje swieca mi sie wszystkie zielone diody :D nikt nie wie jak to sie stalo :cool2:

 

tak ma byc :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zrobilem wlasnie fotki

pod maska mam takie cos

http://images28.fotosik.pl/134/bab353e080012994.jpg

 

i pod dekielkiem

 

http://images32.fotosik.pl/94/5cd681a4e054361d.jpg

 

to jest to zlacze diagnostyczne o ktorym mowa tutaj??

i tak mam wlasnie kasowac ja tu jest napisane?

 

Seria 3 (E30) 1986 - 94

Seria 3 (E36) 1990 - 01

Seria 3 (E46) 1998

Seria 5 (E34) 1988 - 96

Seria 5 (E39) 1996

Seria 7 (E38) 1994

Z3 (E36) 1996

Z8 (E52) 1999

X5 (E53) 1999

 

Ze złączem diagnostycznym w przedziale silnikowym

Lampka kontrolna wymiany oleju

Włączyć zapłon

Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys 3.

Wtyk diagnostyczny znajduje si ę blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora tel eskopowego albo na ścianie podwozia.

Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

Lampka kontrolna inspekcji

Włączyć zapłon .

Przyłączyć lampkę kontrol ną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.3

Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy prawego lub lewego amortyzatora teleskopowego albo na ściance podwozia.

Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara

E46: Wskazanie terminu przeglądu można cofnąć tylko przy użyciu odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.

Oprócz E46:

Włączyć zapłon .

Przyłączyć lampkę kontrol ną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.3.

Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

Odczekać 20 sekund.

Włączyć zapłon .

Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy.

Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.

Wyłączyć zapłon .

 

pozdrawiam

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Witam

Chcial bym podpiac sie pod temat i zapytac czy w e34 da sie skasowac sama inspekcje nie kasujac oil sevice? Bo u mnie zgasla dopiero jedna zielona dioda,a zaswiecil sie zegarek i napis.

 

Pozdrawiam

 

da sie to zrobić, 7+19 kasuje oil serwis a 7+1 inspekcję

 

1. włączyć zapłon

2. zewrzeć 7+1

3. poczekać 10 do 15 sekund i wyłączyć zapłon

 

pozdro

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest zdjecie posiadanego auta

a Vin zle sprawdziles :)

a jak juz cie tak interesi to:

Data prod. 2000-04-08 :)

 

pozdrawiam

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.