• Reklama

Awaryjność E60 i inne przykre rzeczy.

M47N2 (520d), M54 (520i, 525i, 530i), M57N (525d, 530d, 535d), M57N2 (525d, 530d, 530xd, 535d), N52 (523i, 523Li, 525i, 525Li, 525xi, 530i, 530Li, 530xi), N52N (523i, 525i, 528i, 528xi, 530i, 530xi), N53 (523i, 525i, 525xi, 530i, 530xi), N54 (535i, 535xi), N62 (545i), N62N (540i, 550i), S85 (M5)

Moderatorzy: trzastek, voshon, Kruk, dani3011

Postprzez tora » 10 Lut 2008 00:02

o tak z całego forum E60tka dnowinskiego po ostrej eskploatacji i przebiegu plus chip sie sypie i od razu wszystkie są złe
mam kontakt z wieloma uzytkownikami E60 530d z różnych roczników i oczywiscie są wydatki bo nikt kupując BMW nie liczy na oszczędności lub bezawaryjność ale nikt aż tak nie narzeka i tyle
ja mało nie wydaje na moją E60tkę ale mam japończyka i nawet nie wiem gdzie jest przepływomierz a przejechane ma 250.000km a w Bmce po 120.000 wymieniłem na nowy 1300zł
tylko tego nie żałuje bo żaden samochód nie daje mi takiej frajdy z jazdy i tyle
jest Hurgada w Egipcie albo wyspy na Karaibach czy Polinezja Francuska
hej
Ostatnio edytowany przez tora, 10 Lut 2008 00:21, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
tora
 
 
 
Posty: 2234
Dołączenie: 13 Kwi 2006 23:16
Miejscowość: warszawa
Moje BMW: E60 530dA
E36 328i cabrio

Postprzez KrzysztofP » 10 Lut 2008 00:02

Elvishh napisał(a):Panowie Dobra Passa BMW zakończyła sie wraz z zamknięciem linii produkcyjnej E39,E38.

wypowiedzi typu zły egzemplarz są tu stanowczo nie na miejscu !!!


Ja jeszcze pamietam artykuly w prasie samochodowej o zlych egzemplarzach E39. Tyle, ze byla to epoka przedinternetowa, kiedy nikt nie mogl sie wyzalic na takim forum, jakie ma problemy.

E60 jest modelem bardziej przyjaznym dla Serwisu niż dla właściciela .
Widać to po cenach ze E60 spadł już na połap cenowy zadbanej E39, a za Rok E39 z 2004 będzie wyżej stało jak E60 z pierwszej serii.

No, a swistak zawija.. Pokaz mi jakies reprezentatywne egzemplarze na mobile.de albo autoscout.de , to uwierze w te bajki.

Niestety Globalizacja nastała w drastycznym tępię


Taa, tĘpię...


Ja osobiście już czas temu zdecydowałem sie na E39 , a przekonało mnie do tego E34,E36,E38 , myślę ze E39 zakończy przygodę z BMW gdyż jest to wedle mojego uznania Auto przyjazne Właścicielowi , Następne Auto to
MB 280-320 V6 CDI to są jednakowe jednostki 3.0 , i patrząc po Salonach jest ich bardzo mało a BMW E60 stoi od groma w Salonach , wiec nie tylko wy w PL jesteście rozgoryczeni, w DE tez wyzbywają sie w miarę szybko E60.


A mi sie wydaje, ze tworzysz wirtualna rzeczywistosc, ktora pasuje do Twojej wizji, ze E39 jest najlepszym BMW (no bo takiego masz). Analogiczne objawy ma paru wlascicieli E34... Ale z jednym sie zgodze. MB W211 to fajne samochody. Tyle, ze na emeryture.
A po drugie-wnioskowanie po ilosci samochodow na parkingu pod ASO, ze samochody sie psuja, to juz jest smieszne odwracanie kota ogonem (chyba nieswiadome - patrz "wirtualna rzeczywistosc" powyzej).
Kto jezdzi do ASO (np. na zmiane oleju i filtra powietrza)? Posiadacze 10letnich E46? Wlasciiele 20letniego W124 200D? Ech... :duh:

bo akurat w tej chwili każda niemiecka marka i nie tylko (chociaż Koreańczycy w tej chwili chyba robią najmniej awaryjne auta) ma problemy jakościowe nowych produktów, i patrząc ze strony użytkownika wszystko co jest z przed paru lat sprawia wrażenie solidniejszego i mniej awaryjnego


Tu jest duza czesc prawdy - akurat niemieckie samochody zawsze, od niepamietnych czasow, mialy przez dosc dlugi czas tzw. choroby wieku dzieciecego (w przeciwienstwie do japonczykow) - tak, tak - BMW tez (ukochane E39 i E34 rowniez) I to sie nie zmienilo - przynajmniej w stosunku do niemieckich samochodow.
Tyle, ze Polacy w przeciwienstwie do czasow, kiedy produkowano E34 i w pewnym stopniu E39 nie kupowali ich w ASO BMW, tylko - tak jak np. wiekszosc userow tego forum - bez urazy- kupowali czesto wyeksploatowane (inaczej nazywane "sprawdzonymi") uzywane samochody, w ktorych te przypadlosci zostaly dawno wyeliminowane. A ze w starym samochodzie trzeba wymieniac po jezdzie na polskich bezdrozach pol zawieszenia? No przeciez to zaden problem, to normalne. No ale poza tym samochod jest super, z klasa, solidny, nie to co obecny plastikowy E60 ;)
A teraz - przyklady sa na tym forum - jest troche Polakow, majacych tyle kasy, zeby moc sobie pozwolic na tak drogi samochod prosto z ASO - i doswiadczaja rowniez tych problemow. No i tyle - to, ze w E60 i E65 byly czeste problemy elektroniczne, zwlaszcza na poczatku produkcji - nie znaczy, ze mozna usprawiedliwiac idealizowanie E39 i E38 (ktore tez mialy takie problemy).
A szczerze mowiac (niech nikt mi tego nie ma za zle, nie jest to nic osobistego do nikogo z tego forum) , to wydaje mi sie, jak czytam rozne fora dyskusyjne nt. samochodow, to dziwnym trafem, na nowe samochody, na rzekomy ich brak charakteru, na zla jakosc, na zawodnosc itp. itd. narzekaja najwiecej ci, ktorzy jezdza 15 czy 20letnimi struclami. No i dobra, niech sie pocieszaja - ale niech maja na uwadze, ze troche to smieszne jest.
pozdrowienia
Krzysztof
Awatar użytkownika
KrzysztofP
 
 
 
Posty: 1008
Dołączenie: 19 Gru 2007 16:41
Miejscowość: DE + PL
Moje BMW: byl E60 545i, jest F800R

Postprzez tora » 10 Lut 2008 00:08

KrzysztofP napisał(a):
Elvishh napisał(a):Panowie Dobra Passa BMW zakończyła sie wraz z zamknięciem linii produkcyjnej E39,E38.

wypowiedzi typu zły egzemplarz są tu stanowczo nie na miejscu !!!


Ja jeszcze pamietam artykuly w prasie samochodowej o zlych egzemplarzach E39. Tyle, ze byla to epoka przedinternetowa, kiedy nikt nie mogl sie wyzalic na takim forum, jakie ma problemy.

E60 jest modelem bardziej przyjaznym dla Serwisu niż dla właściciela .
Widać to po cenach ze E60 spadł już na połap cenowy zadbanej E39, a za Rok E39 z 2004 będzie wyżej stało jak E60 z pierwszej serii.

No, a swistak zawija.. Pokaz mi jakies reprezentatywne egzemplarze na mobile.de albo autoscout.de , to uwierze w te bajki.

Niestety Globalizacja nastała w drastycznym tępię


Taa, tĘpię...


Ja osobiście już czas temu zdecydowałem sie na E39 , a przekonało mnie do tego E34,E36,E38 , myślę ze E39 zakończy przygodę z BMW gdyż jest to wedle mojego uznania Auto przyjazne Właścicielowi , Następne Auto to
MB 280-320 V6 CDI to są jednakowe jednostki 3.0 , i patrząc po Salonach jest ich bardzo mało a BMW E60 stoi od groma w Salonach , wiec nie tylko wy w PL jesteście rozgoryczeni, w DE tez wyzbywają sie w miarę szybko E60.


A mi sie wydaje, ze tworzysz wirtualna rzeczywistosc, ktora pasuje do Twojej wizji, ze E39 jest najlepszym BMW (no bo takiego masz). Analogiczne objawy ma paru wlascicieli E34... Ale z jednym sie zgodze. MB W211 to fajne samochody. Tyle, ze na emeryture.
A po drugie-wnioskowanie po ilosci samochodow na parkingu pod ASO, ze samochody sie psuja, to juz jest smieszne odwracanie kota ogonem (chyba nieswiadome - patrz "wirtualna rzeczywistosc" powyzej).
Kto jezdzi do ASO (np. na zmiane oleju i filtra powietrza)? Posiadacze 10letnich E46? Wlasciiele 20letniego W124 200D? Ech... :duh:

bo akurat w tej chwili każda niemiecka marka i nie tylko (chociaż Koreańczycy w tej chwili chyba robią najmniej awaryjne auta) ma problemy jakościowe nowych produktów, i patrząc ze strony użytkownika wszystko co jest z przed paru lat sprawia wrażenie solidniejszego i mniej awaryjnego


Tu jest duza czesc prawdy - akurat niemieckie samochody zawsze, od niepamietnych czasow, mialy przez dosc dlugi czas tzw. choroby wieku dzieciecego (w przeciwienstwie do japonczykow) - tak, tak - BMW tez (ukochane E39 i E34 rowniez) I to sie nie zmienilo - przynajmniej w stosunku do niemieckich samochodow.
Tyle, ze Polacy w przeciwienstwie do czasow, kiedy produkowano E34 i w pewnym stopniu E39 nie kupowali ich w ASO BMW, tylko - tak jak np. wiekszosc userow tego forum - bez urazy- kupowali czesto wyeksploatowane (inaczej nazywane "sprawdzonymi") uzywane samochody, w ktorych te przypadlosci zostaly dawno wyeliminowane. A ze w starym samochodzie trzeba wymieniac po jezdzie na polskich bezdrozach pol zawieszenia? No przeciez to zaden problem, to normalne. No ale poza tym samochod jest super, z klasa, solidny, nie to co obecny plastikowy E60 ;)
A teraz - przyklady sa na tym forum - jest troche Polakow, majacych tyle kasy, zeby moc sobie pozwolic na tak drogi samochod prosto z ASO - i doswiadczaja rowniez tych problemow. No i tyle - to, ze w E60 i E65 byly czeste problemy elektroniczne, zwlaszcza na poczatku produkcji - nie znaczy, ze mozna usprawiedliwiac idealizowanie E39 i E38 (ktore tez mialy takie problemy).
A szczerze mowiac (niech nikt mi tego nie ma za zle, nie jest to nic osobistego do nikogo z tego forum) , to wydaje mi sie, jak czytam rozne fora dyskusyjne nt. samochodow, to dziwnym trafem, na nowe samochody, na rzekomy ich brak charakteru, na zla jakosc, na zawodnosc itp. itd. narzekaja najwiecej ci, ktorzy jezdza 15 czy 20letnimi struclami. No i dobra, niech sie pocieszaja - ale niech maja na uwadze, ze troche to smieszne jest.

:clap:
pozdrawiam Krzyśka
Awatar użytkownika
tora
 
 
 
Posty: 2234
Dołączenie: 13 Kwi 2006 23:16
Miejscowość: warszawa
Moje BMW: E60 530dA
E36 328i cabrio

Postprzez KrzysztofP » 10 Lut 2008 00:09

tora napisał(a):o tak z całego forum E60tka dnowinskiego po ostrej eskploatacji i przebiegu plus chip sie sypie i od razu wszystkie są złe
mam kontakt z wieloma uzytkownikami E60 530d z różnych roczników i oczywiscie są wydatki bo nikt kupując BMW nie liczy na oszczędności lub bezawaryjność ale nikt aż tak nie narzeka i tyle
ja mało nie wydaje na moją E60tkę ale mam japończyka i nawet nie wiem gdzie jest przepływomierz a przejechane ma 250.000km a w Bmce po 120.000 wymieniłem na nowy 1300zł
tylko tego nie żałuje bo żaden samochód nie daje mi takiej frajdy z jazdy i tyle
hej


Dokladnie, to jest zdrowe podejscie kierowcy BMW. Ci, co tak marudza, niech sobie lepiej kupia Kie Ceed albo jakiegos innego Daihatsu ;)
Przejechalem 80kkm CLK320, sprzedalem przy 160kkm, jakos nic sie nie chcialo popsuc (a przeciez MB sie ciagle psuja i sa do niczego, zwlaszcza elektronika). Teraz jakos sie bujam E60 i mam usmiech od ucha do ucha, nawet jak jade do dentysty :mrgreen:
Pewnie, moglbym sobie kupic jakis japonski wynalazek - albo jakiegos normalnego "VW" - ale czy mialbym tyle przyjemnosci z jazdy? Nie, nawet jak cos sie spieprzy w moim E60, to mu to wybacze (byle nie za czesto - ale na razie sie na to nie zanosi, wszystko chodzi jak nowe) :lol:
pozdrowienia
Krzysztof
Awatar użytkownika
KrzysztofP
 
 
 
Posty: 1008
Dołączenie: 19 Gru 2007 16:41
Miejscowość: DE + PL
Moje BMW: byl E60 545i, jest F800R

Postprzez Elvishh » 10 Lut 2008 10:23

tora napisał(a):
KrzysztofP napisał(a):
Elvishh napisał(a):Panowie Dobra Passa BMW zakończyła sie wraz z zamknięciem linii produkcyjnej E39,E38.

wypowiedzi typu zły egzemplarz są tu stanowczo nie na miejscu !!!


Ja jeszcze pamietam artykuly w prasie samochodowej o zlych egzemplarzach E39. Tyle, ze byla to epoka przedinternetowa, kiedy nikt nie mogl sie wyzalic na takim forum, jakie ma problemy.

E60 jest modelem bardziej przyjaznym dla Serwisu niż dla właściciela .
Widać to po cenach ze E60 spadł już na połap cenowy zadbanej E39, a za Rok E39 z 2004 będzie wyżej stało jak E60 z pierwszej serii.

No, a swistak zawija.. Pokaz mi jakies reprezentatywne egzemplarze na mobile.de albo autoscout.de , to uwierze w te bajki.

Niestety Globalizacja nastała w drastycznym tępię


Taa, tĘpię...


Ja osobiście już czas temu zdecydowałem sie na E39 , a przekonało mnie do tego E34,E36,E38 , myślę ze E39 zakończy przygodę z BMW gdyż jest to wedle mojego uznania Auto przyjazne Właścicielowi , Następne Auto to
MB 280-320 V6 CDI to są jednakowe jednostki 3.0 , i patrząc po Salonach jest ich bardzo mało a BMW E60 stoi od groma w Salonach , wiec nie tylko wy w PL jesteście rozgoryczeni, w DE tez wyzbywają sie w miarę szybko E60.


A mi sie wydaje, ze tworzysz wirtualna rzeczywistosc, ktora pasuje do Twojej wizji, ze E39 jest najlepszym BMW (no bo takiego masz). Analogiczne objawy ma paru wlascicieli E34... Ale z jednym sie zgodze. MB W211 to fajne samochody. Tyle, ze na emeryture.
A po drugie-wnioskowanie po ilosci samochodow na parkingu pod ASO, ze samochody sie psuja, to juz jest smieszne odwracanie kota ogonem (chyba nieswiadome - patrz "wirtualna rzeczywistosc" powyzej).
Kto jezdzi do ASO (np. na zmiane oleju i filtra powietrza)? Posiadacze 10letnich E46? Wlasciiele 20letniego W124 200D? Ech... :duh:

bo akurat w tej chwili każda niemiecka marka i nie tylko (chociaż Koreańczycy w tej chwili chyba robią najmniej awaryjne auta) ma problemy jakościowe nowych produktów, i patrząc ze strony użytkownika wszystko co jest z przed paru lat sprawia wrażenie solidniejszego i mniej awaryjnego


Tu jest duza czesc prawdy - akurat niemieckie samochody zawsze, od niepamietnych czasow, mialy przez dosc dlugi czas tzw. choroby wieku dzieciecego (w przeciwienstwie do japonczykow) - tak, tak - BMW tez (ukochane E39 i E34 rowniez) I to sie nie zmienilo - przynajmniej w stosunku do niemieckich samochodow.
Tyle, ze Polacy w przeciwienstwie do czasow, kiedy produkowano E34 i w pewnym stopniu E39 nie kupowali ich w ASO BMW, tylko - tak jak np. wiekszosc userow tego forum - bez urazy- kupowali czesto wyeksploatowane (inaczej nazywane "sprawdzonymi") uzywane samochody, w ktorych te przypadlosci zostaly dawno wyeliminowane. A ze w starym samochodzie trzeba wymieniac po jezdzie na polskich bezdrozach pol zawieszenia? No przeciez to zaden problem, to normalne. No ale poza tym samochod jest super, z klasa, solidny, nie to co obecny plastikowy E60 ;)
A teraz - przyklady sa na tym forum - jest troche Polakow, majacych tyle kasy, zeby moc sobie pozwolic na tak drogi samochod prosto z ASO - i doswiadczaja rowniez tych problemow. No i tyle - to, ze w E60 i E65 byly czeste problemy elektroniczne, zwlaszcza na poczatku produkcji - nie znaczy, ze mozna usprawiedliwiac idealizowanie E39 i E38 (ktore tez mialy takie problemy).
A szczerze mowiac (niech nikt mi tego nie ma za zle, nie jest to nic osobistego do nikogo z tego forum) , to wydaje mi sie, jak czytam rozne fora dyskusyjne nt. samochodow, to dziwnym trafem, na nowe samochody, na rzekomy ich brak charakteru, na zla jakosc, na zawodnosc itp. itd. narzekaja najwiecej ci, ktorzy jezdza 15 czy 20letnimi struclami. No i dobra, niech sie pocieszaja - ale niech maja na uwadze, ze troche to smieszne jest.

:clap:
pozdrawiam Krzyśka


Sory lecz nie posiadam Polskich znakow i czasami korzystam z Mozilla Fierfox widze ze przejezyczenia czesto wystepuja za to przepraszam.

mam E39 w Dieslu tylko dlatego by byc ekonomiczniejszym od benzyny w skali rocznej , co nie oznacza ze diesel jest bezusterkowy. jak narazie wychodze na "0" w porownaniu z benzyna np: Hona Legend 3.5 , tym wynalazkiem tez mozna sie smialo i wygodnie na dalekie trasy rzucac , jest to odpowiednik klasy wyzej jak e39. Widzac te wszystkie usterki w E60 daje naprawde do myslenia czy aby E60 mozna zaliczyc do Aut niezawodnych ?? moze te ostatnia wersje E60 bedzie mozna zaliczyc do mniej awaryjnych. Nie ma sie co Stresowac Polska i jej drogi nie sa zdecydowanie przystosowane do nowych konstrukcji pojazdow , luzy i stuki w maglownicy przy 100.000 ?? to absurd , ale wszystko sie zgadza stan dróg i eksploatacja aut w PL jest na drastycznym poziomie.
Tak wyglada Auto ktore to przejechało okolo 370 km i 4 godz w Polsce :
[img][640:480]http://i5.photobucket.com/albums/y167/Elvishh/M5/08022008146.jpg[/img]

mysle ze nie trzeby wyjasniac co z czym sie uklada. odwieczna wilgoc co urzadzenia elektryczne w samochodach lubią*, a dziury i koleiny ?? jak najbardziej wplywaja na stan tech. pojazdow.
Ostatnio edytowany przez Elvishh, 10 Lut 2008 10:42, edytowano w sumie 1 raz
Elvishh
 
 
 
Posty: 1075
Dołączenie: 14 Gru 2006 13:31
Miejscowość: HH

Postprzez Max77 » 10 Lut 2008 10:33

moze te ostatnia wersje E60 bedzie mozna zaliczyc do mniej awaryjnych.

Trafne spostrzeżenie, tak już jest że samochody z końca produkcji są już naprawdę dopracowane.
Max77
 
 
 
Posty: 293
Dołączenie: 30 Paź 2007 11:45
Miejscowość: SGL

Postprzez Elvishh » 10 Lut 2008 10:55

Max77 napisał(a):
moze te ostatnia wersje E60 bedzie mozna zaliczyc do mniej awaryjnych.

Trafne spostrzeżenie, tak już jest że samochody z końca produkcji są już naprawdę dopracowane.

dlatego zdecydowalem sie jeszcze na E39 z 2004 , za niewiele wieksza kwote moglem kupic E60* , jestem zadowolony z wyboru E39 z prostej przyczyny : 6 lat testowano* model E39 i w wiekszym stopniu usterki zostaly usuniete,widoczne jest to po numerach czesci ze sa zmienione numery OEM*.
Elvishh
 
 
 
Posty: 1075
Dołączenie: 14 Gru 2006 13:31
Miejscowość: HH

Postprzez KrzysztofP » 10 Lut 2008 10:57

Elvishh napisał(a):mysle ze nie trzeby wyjasniac co z czym sie uklada. odwieczna wilgoc co
(...)
urzadzenia elektryczne w samochodach lubią*, a dziury i koleiny ?? jak najbardziej wplywaja na stan tech. pojazdow.


Ja nawijam o jednym, Ty o czyms zupelnie innym... Mysle, ze z tej mojej pisaniny niczego nie zrozumiales, skoro piszesz takie odpowiedzi. No trudno... :roll:
pozdrowienia
Krzysztof
Awatar użytkownika
KrzysztofP
 
 
 
Posty: 1008
Dołączenie: 19 Gru 2007 16:41
Miejscowość: DE + PL
Moje BMW: byl E60 545i, jest F800R

Postprzez Elvishh » 10 Lut 2008 11:37

KrzysztofP napisał(a):
Elvishh napisał(a):mysle ze nie trzeby wyjasniac co z czym sie uklada. odwieczna wilgoc co
(...)
urzadzenia elektryczne w samochodach lubią*, a dziury i koleiny ?? jak najbardziej wplywaja na stan tech. pojazdow.


Ja nawijam o jednym, Ty o czyms zupelnie innym... Mysle, ze z tej mojej pisaniny niczego nie zrozumiales, skoro piszesz takie odpowiedzi. No trudno... :roll:

Skoro drogi i warunki atmosferyczne nie maja wplywu wedle twojego toku myslenia to sa to usterki które sa błędem konstrukcyjnym z którymi to trzeba sie pogodzić , Jak i jedno tak i drugie przemawia iz E60 ma duzo za dużo błędów w pierwszej fazie produkcyjnej. Przypadkiem dysponuje Katalogiem części zamiennych do rożnych Aut i co zaobserwowałem to ze E60 przed liftem i po lifcie ma 30% zmienione podzespoły , a czy maja te same wymiary i czy można je zakładać do obu modeli tego nie wiem , jest wzmianka iz pasuja tylko i wylacznie do Fl lub przed FL. Juz dosc dawno byla dyskusja na temat E60 i jej wadach , myślę ze przespałeś ten temat.
Ostatnio edytowany przez Elvishh, 10 Lut 2008 11:39, edytowano w sumie 1 raz
Elvishh
 
 
 
Posty: 1075
Dołączenie: 14 Gru 2006 13:31
Miejscowość: HH

Postprzez Zodiac » 10 Lut 2008 11:37

Max77 napisał(a):
moze te ostatnia wersje E60 bedzie mozna zaliczyc do mniej awaryjnych.

Trafne spostrzeżenie, tak już jest że samochody z końca produkcji są już naprawdę dopracowane.


To jest w 100% prawda. Zawsze przez pierwszy rok-dwa nowi użytkownicy są testerami. Tak było przeciez z E39, w której sporo rzeczy z elektroniką zmmieniło się w 98 roku czy E65, której okablowanie i elektornike wymienili w marcu 2003 roku.

E60 według informacji które podają znajomi siedzący w rynku, zostało poprawione dopiero po lifcie i ta wersja jest na prawdę dopracowana, szczególnie jeśli chodzi o jednostke 3.0d. Ale ile w tym prawy jest, przekonamy się przez najbliższe lata :wink:
Awatar użytkownika
Zodiac
 
 
 
Posty: 2257
Dołączenie: 07 Maj 2006 00:15
Moje BMW: 520d'12, było: 320d'05, 745i'03, 745i'02, 525d'01, 520i'96

Postprzez KrzysztofP » 10 Lut 2008 12:05

Zodiac napisał(a):E60 według informacji które podają znajomi siedzący w rynku, zostało poprawione dopiero po lifcie i ta wersja jest na prawdę dopracowana, szczególnie jeśli chodzi o jednostke 3.0d. Ale ile w tym prawy jest, przekonamy się przez najbliższe lata :wink:


Poki co to czytam na niemieckim forum, ze wielu userow nowego E60 ma problemy z LCI :lol:
Mi sie wydaje, ze jednak najlepsze to aktualnie sa ostatnie modele przed FL :mrgreen:

Elvis napisał(a):Juz dosc dawno byla dyskusja na temat E60 i jej wadach , myślę ze przespałeś ten temat.


Chodzi mi o to, ze do wiekszosci moich argumentow przezornie sie nie odniosles, tyllko filozofujesz i wstawiasz jakies zdjecia samochodu na stacji benzynowej, co ma nijaki zwiazek z tematem watku. Najwazniejsze, ze kazdy jest zadowolony. Ty z E39, ja z E60 :lol:
Ostatnio edytowany przez KrzysztofP, 10 Lut 2008 12:18, edytowano w sumie 1 raz
pozdrowienia
Krzysztof
Awatar użytkownika
KrzysztofP
 
 
 
Posty: 1008
Dołączenie: 19 Gru 2007 16:41
Miejscowość: DE + PL
Moje BMW: byl E60 545i, jest F800R

Postprzez jacekkarasowski » 10 Lut 2008 12:06

KrzysztofP-na prezydenta!!!!
lepiej bym tego nie ujal!!!
e60 to auto nowsze,ladniejsze i wygodniejsze niz np e39 i jego najwiekszym problemem sa polskie drogi, paliwo i poprzedni wlasciciel...
koszty utrzymania sa niemale-kilku moich znajomych ma takie wiec wiem o co chodzi,ale czesto jest tak ze wlasciciel cos nawywija i auto sie psuje....
dlatego kupie e60 i nie bede narzekac
WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34
CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy
#####Kasacja aut#####
tel.787482121
gg 208272
jacekkarasowski
 
 
 
Posty: 870
Dołączenie: 14 Lip 2007 16:53
Miejscowość: Białogard

Postprzez KrzysztofP » 10 Lut 2008 12:19

jacekkarasowski napisał(a):KrzysztofP-na prezydenta!!!!
lepiej bym tego nie ujal!!!


:mrgreen:
:clap:
pozdrowienia
Krzysztof
Awatar użytkownika
KrzysztofP
 
 
 
Posty: 1008
Dołączenie: 19 Gru 2007 16:41
Miejscowość: DE + PL
Moje BMW: byl E60 545i, jest F800R

Postprzez Elvishh » 10 Lut 2008 12:24

KrzysztofP napisał(a):
Chodzi mi o to, ze do wiekszosci moich argumentow przezornie sie nie odniosles, tyllko filozofujesz i wstawiasz jakies zdjecia samochodu na stacji benzynowej, co ma nijaki zwiazek z tematem watku. Najwazniejsze, ze kazdy jest zadowolony. Ty z E39, ja z E60 :lol:


żeby mieć obraz danego modelu trzeba wziąć wszystkie za i przeciw pod uwagę nawet warunki atmosferyczne danego kraju. Skoro jesteś zadowolony to nic tylko pogratulować i może wznowimy rozmowę za jakieś 100.000 km, ja swoim E39 już niedługo osiągnę połap drugiej 100 i jak narzazie to skrzynka padła.
Elvishh
 
 
 
Posty: 1075
Dołączenie: 14 Gru 2006 13:31
Miejscowość: HH

Postprzez tora » 10 Lut 2008 13:32

hej
chciałbym zasygnalizować w tej dyskusji świadomość kupna samochodu z początku produkcji i liczenia sie z tym że bedziemy testerami i pogodzenia się z tą myślą i extra wydatkami
a nie mogłem sie pogodzić żeby czekac ze trzy lata aż może cos w tym modelu poprawią a ja będę się patrzył jak chłopaki śmigają nową E60
jak ktos liczy każdą złotówkę nie dla niego przygoda z BMW takie jest moje zdanie
a tak zboku tematu od pewnego czasu widuje na rejestracji ursynowskiej E60 na taxi w elle jak on na tym wychodzi?
hej
Awatar użytkownika
tora
 
 
 
Posty: 2234
Dołączenie: 13 Kwi 2006 23:16
Miejscowość: warszawa
Moje BMW: E60 530dA
E36 328i cabrio

PoprzedniaNastępna

Powróć do E60, E61

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości