Skocz do zawartości

M5 V10 Bi-compressor 730 KM


A

Rekomendowane odpowiedzi

G-Power Hurricane M5 V10 Bi-compressor ASA 730 KM

 

2 x ASA T1-12 superchargers including overrunning clutch, oil supply supercharger, twin flow optimized, large volumetric fresh air intakes made from carbon fibre, twin racing air filters, twin high capacity, water cooled intercooler system including low temperature circuit, twin ultrastiff CNC shaped supoercharger bracket systems including extended belt drive, pneumatic controlled dynamic boost control, additional ECU controlled throttle butterflies optimal thermodunamic conditions, 10 x compression reducing, forged pistons, 10 x larger fule injectors, G-POWER performance exhaust system made from stainless steel, custom made software for the standard BMW ECU and with adjusted SMG control (OBD is not adfected).

 

0-100 km/h in < 4,2 s

0-200 km/h in < 10,4 s

0-300 km/h in < 29,5 s

 

http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v136/126/34/507102540/n507102540_430968_8367.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img267.imageshack.us/img267/9549/dsc00141copypf0.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img267.imageshack.us/img267/1014/dsc00212um6.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img440.imageshack.us/img440/4729/dsc0022yx4.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img252.imageshack.us/img252/3182/dsc00231sy1.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img402.imageshack.us/img402/7592/dsc0031ms0.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img402.imageshack.us/img402/8558/dsc0030qh7.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img253.imageshack.us/img253/7320/dsc00471oc9.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img108.imageshack.us/img108/7056/dsc00591va0.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img253.imageshack.us/img253/9311/dsc00612lm7.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img108.imageshack.us/img108/6731/dsc00661bz4.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img249.imageshack.us/img249/8971/dsc00671mj9.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img179.imageshack.us/img179/6981/dsc0074wu4.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img101.imageshack.us/img101/259/dsc0072kf8.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img515.imageshack.us/img515/4673/dsc0076781tonemappedel9.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img443.imageshack.us/img443/4792/dsc0079jw5.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img513.imageshack.us/img513/1218/dsc0089nr0.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img204.imageshack.us/img204/4379/dsc008123tonemappedpb6.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img443.imageshack.us/img443/6892/dsc0116qn4.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i2.tinypic.com/6q26qmg.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i1.tinypic.com/6ut692t.jpg

 

:cool2: :mrgreen:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mam nowe tapetki na następne tygodnie :mrgreen:

 

A co do tematu, to niesamowite auto :jawdrop:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G-Power M5 V10 Bi-compressor EVO 2 Hurricane

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.m5board.com/temp/gpower/g7.JPG

Evo II: 2 x ASA T1-12 superchargers including overrunning clutch, oil supply supercharger, twin flow optimized, large volumetric fresh air intakes made from carbon fibre, twin racing air filters, twin high capacity, water cooled intercooler system including low temperature circuit, twin ultrastiff CNC shaped supoercharger bracket systems including extended belt drive, pneumatic controlled dynamic boost control, additional ECU controlled throttle butterflies optimal thermodunamic conditions, 10 x compression reducing, forged pistons, 10 x larger fule injectors, G-POWER performance exhaust system made from stainless steel, custom made software for the standard BMW ECU and with adjusted SMG control (OBD is not adfected).

 

0-100 km/h in < 4,2 s

0-200 km/h in < 10,4 s

0-300 km/h in < 29,5 s

%5B591%3A480%5Dhttp%3A//www.m5board.com/temp/gpower/g3.JPG

Ludzie dziela sie na szczesliwych, i na tych którzy nie maja BMW.


http://img247.imageshack.us/img247/4272/jpg4bb8.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/2857/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo chciałem napisać :roll2:

 

Po wyniku 0-100 wyraźnie widać, że auto ma duże kłopoty z przeniesieniem tej mocy na asfalt. Znacznie słabsze auta mają tu lepsze wyniki. Taka moc w tego typu aucie zwyczajnie się marnuje.

 

Wg mnie bezsensowny wyścig zbrojeń..

 

pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.