Skocz do zawartości

[TDS] nie grzeje świec żarowych


Jawor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem ze swoim TDSem.

 

Nie grzeje świec żarowych, nie ma żadnych odgłosów ze skrzynki przekaźników.

Odpala w momencie bezposredniego przyłożenia napięcia do świecy i wtedy słychac cykanie przekaźników.

 

Jak sprawdzić sterownik grzania swiec żarowych?

Czy bezpiecznik świec jest standardowy, tzn kostkowy, czy umieszczony razem ze sterownikiem grzania świec?

 

Pozdrawiam, Jawor!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W srodku jest tylko 1 przekaznik. jak przekaznik nie dzial to sprawdz czy dochodzi napiecie do cewki przekaznika +12v jest jak kluczyk masz w pozycji 1, a grzanie jest sterowane masa (przewod brazowo-zolty).

Jezeli wszystko jest ok - to pozostaje wymiana przekaznika - w elektronicznym na hallera mozna takie dostac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.

 

Brakowało 2 śrubek, widocznych na tym zdjęciu:

 

http://photos04.allegro.pl/photos/oryginal/275/04/33/275043355

 

Serdecznie dziękuję za pomoc, panu Andrzejowi (użytkownik adds) który szybko i bez problemu znalazł przyczynę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.

 

Brakowało 2 śrubek, widocznych na tym zdjęciu:

 

http://photos04.allegro.pl/photos/oryginal/275/04/33/275043355

 

Serdecznie dziękuję za pomoc, panu Andrzejowi (użytkownik adds) który szybko i bez problemu znalazł przyczynę!

 

Nie bylo srubek i przekaznik nie dawal napiecia??? Moglbys rozwinac rozwiazanie.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Witam witam, tak tu piszę mistrz odkopywania tematów :D

 

 

A tak na poważnie takie samo pytanie i ten sam problem.

 

Generalnie miałem mega przygody już moją Beatą ale teraz wszystko stanęło na świecach. Jestem wielkim amatorem dlatego też nie mogę póki co znaleźć nawet przekaźnika do świec. A dwa to myślałem je zmierzyć po kolei każdą i kupić prawdopodobnie wszystkie sześć i nie martwić się o to. I teraz pytanie, czy i jak to zrobić aby nie narobić wielkich szkód. Podobno lubią wpadać do środka końcówki a potem wyjęcia tego to koszt z kosmosu. U mechanika zostawiłem 800 PLN za EGR od Pierburga i szczerze nie zamierzam tam wracać w dodatku że musiałem od niego wyjechać na plagu bo mi siadły świece :duh:

 

W każdym razie chce sam wiedzieć co i jak na początek a potem znajdę sobie mechanika który to będzie robił przy mnie.

 

**Jestem ze śródmieścia, przy samej Motławie i szczerze wolę zapłacić dla jakiegoś pasjonata niż tych partaczy w salonach.

 

 

 

/EDIT/

Jednak nie ten dział, ja mam E39, ale sprawa ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.