Skocz do zawartości

korozja?? czy to mozliwe?


Lego

Rekomendowane odpowiedzi

Też miałem e 36 była bita i żle zrobiona więc rdza wychodziła od środka.

Więc ją szybko sprzedałem bo walka z korozją nie dawała rezultatu.

Wybór należy do ciebie.

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że auto z niemiec też może być bite i to właśnie może być przyczyną korozji.

Moja E30 jest z 1989 roku i nie ma ani najmniejszego nalotu, ani pęcherzyka rdzy. Stoi pod chmurką od dłuższego czasu i nic się jej nie ima. Blachy jak w czołgu.

 

Życzę wam tego samego.

JUST HT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem problem jest w tym że niemcy nie zabezpieczaja samochodów a po 7-8 latach powinno się to robić dla naszych warónków drogowych głównie chodzi o sól. Takie niezabezbieczone auto pojeździ sezon po soli i zaczynaja wyłazić burchle

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia, czy jest to e 30, e 36 czy e 34. Zależy od wielu czynników czy rdzwieje, czy nie. moja nie była bita a pojawiły się oznaki przy samym korku wlewu paliwa, no cóż taki urok i takie miejsce. Jeżeli była bita to na bank wyjdzie rdza jeżeli blacha nie była dobrze oczyszczona, przearabiałem to w e30. Po roku od odebrania autka od lakiernika (malutkie wgniecenie w drzwiach) zaczeły się jaja (pęcherzyki rdzy). Dopiero jak sam sie wziołem za oczyszczenie i przygotowanie pod lakier miałem naprawdę spokój. Polecam każdemu taki mały przyrząd do sprawdzania powłoki lakierniczej a w zasadzie do sprawdzania czy auto miało nakładany szpahl. Koszt ok 100-200zł ale nie muszę nigdy zastanawiać się czy auto było bite i pytać bo sam to sprawdzę. Naprawdę fajna rzecz
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam każdemu taki mały przyrząd do sprawdzania powłoki lakierniczej a w zasadzie do sprawdzania czy auto miało nakładany szpahl. Koszt ok 100-200zł ale nie muszę nigdy zastanawiać się czy auto było bite i pytać bo sam to sprawdzę. Naprawdę fajna rzecz

 

No dobra a jeśli ktoś wymienił cały element np. drzwi to nie będzie tam szpachli :nienie: . Ale zgadzam się, że przyrządzik tani i na wstępną selekcje bardzo przydatny :wink:

Co do rdzy to nie powinna wyjść jeśli auto całe. Natomiast pamiętajcie, że nie musi być od razu dzwon. Wystarczy małe, ale głębokie zadrapanie czy odprysk :zlosc: (np. koło ciężarówki+kamień) i jeśli nie zabezpieczone to rdza wylezie. A tak BTW to czy Bejce mają ocynkowane ciałko :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy e 30, 32, 34, 36 maja ocynk :?:

E34 przynajmniej moja ma pełen ocynk. Super sprawa odprysk lakieru i nic sie nie dzieje, choć jeśli coś jest wystawione na działanie szkodliwych czynników (np benzyna - przy klapce wlewu) to i ocynk na dłuższą metę nie wytrzyma.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jest to podyktowane względami technologicznymi, np. że przetłoczenie jest takie a nie inne i tu powłoka cynku i lakieru jest cieńsza :think: :?: Nie wiem, ale skoro to przypadłość modelu to chyba cuś w tym musi być.

A z odpryskami to bywa różnie. Jeśli uderzenie jest silne a kamyk ostry to może przecież zrobić mikro dziurkie :twisted: w powłoce :zlosc: a woda i sól dadzą sobie z resztą radę.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a jeśli ktoś wymienił cały element np. drzwi to nie będzie tam szpachli

Ale będzie różnica w kolorze między elementami (nie da się idealnie dopasować koloru, a rzadko który lakiernik wie i rozumie, że trzeba pomalować również przyległe elementy, tak by kolor nie kończył się na szparach między np. drzwiami), ale to taka mała sugestia, choć bardzo pomocna.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a jeśli ktoś wymienił cały element np. drzwi to nie będzie tam szpachli

Ale będzie różnica w kolorze między elementami (nie da się idealnie dopasować koloru, a rzadko który lakiernik wie i rozumie, że trzeba pomalować również przyległe elementy, tak by kolor nie kończył się na szparach między np. drzwiami), ale to taka mała sugestia, choć bardzo pomocna.

Jasne, że masz rację. Poza tym, inna będzie struktura lakieru jak spojrzysz pod światło. Sorka za małe OT

pozdro :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E36 byly w calosci cynkowane, wiec rdza nie powinna sie pojawiac.

Na mojej s.p. coupecie :( drobne slady rdzy pojawialy sie tylko przy rantach nadkoli z przodu, ale to raczej od mikrouderzen kamieni.

IMHO powazniejsze wypryski rdzy w E36 wskazuja na powypadkowa przeszlosc.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Odkopałem stary temat :) a propo rdzy.Oglądałem dzisiaj e36 i dosyć ostro brało ją na nadkolach ale klapa tylnia była okej.Mysle ze to czy rdza sie pojawi zależy tylko czy z autem bło coś robione-dziubane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.