• Reklama

Brak cieplego powietrza od strony kierowcy

M40 (316i, 318i), M41 (318tds), M42 (318i, 318is, 318ti), M43 (316g, 316i, 318i), M43TU (316i), M44 (318i, 318is, 318ti), M50 (320i, 325i, 325is), M51 (325td, 325tds), M52 (320i, 323i, 323ti, 328i), S50 (M coupe, M roadster, M3), S50US (M3), S52 (M coupe, M roadster, M3), S54 (M coupe, M roadster)

Moderatorzy: mattiss, Nurek, CICHY525

Brak cieplego powietrza od strony kierowcy

Postprzez waski9227 » 05 Wrz 2007 13:11

Witam wszystkich. Mam problem z moja bmw 325 tds. Otoz od strony kierowcy nie leci cieple powietrze nawet po wylaczeniu klimatyzacji i ustawieniu temperatury na 30 stopni. Od strony pasazera jest wszystko ok dziala jak powinno. Napomne tez ze elektrozawor od cyrkulacji jest bez gumek bo sie rozsypaly. Nie wiem dlaczego ale gumki byly popekane. Wiec jak elektrozawor jest niesprawny to dlaczego od strony pasazera cieple powietrze leci a od kierowcy nie!!! Pomozcie dzieki i pozdrawiam!!
Ostatnio edytowany przez waski9227, 08 Wrz 2007 18:03, edytowano w sumie 1 raz
waski9227
 
 
 
Posty: 138
Dołączenie: 05 Wrz 2007 12:58
Miejscowość: kołobrzeg/szczecin
Moje BMW: e61 LCI 520dA Turing `07

Postprzez RUDY 102 » 05 Wrz 2007 14:09

biezesz klucz do kół i raz lub dwa razy trzeba trzepnac po zaworkach i bedzie grzało ja tak robie gdy nieraz leci ciepłe a powinno chlodzic u mnie pomaga
mam klimatronik z recznym sterowaniem heheheh :D
POZDRAWIAM !!!
RUDY 102
 
 
 
Posty: 787
Dołączenie: 20 Wrz 2005 23:08
Miejscowość: LEGNICA

Postprzez Pawelos » 05 Wrz 2007 20:11

RUDY 102 napisał(a):biezesz klucz do kół i raz lub dwa razy trzeba trzepnac po zaworkach i bedzie grzało ja tak robie gdy nieraz leci ciepłe a powinno chlodzic u mnie pomaga
mam klimatronik z recznym sterowaniem heheheh :D


U mnie nie pomaga a walilem mocno :twisted2:
Awatar użytkownika
Pawelos
 
 
 
Posty: 687
Dołączenie: 23 Gru 2005 23:29
Miejscowość: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL M54B22

Postprzez RUDY 102 » 06 Wrz 2007 01:40

zostaje rozebranie ich i delikatne przelecenie wszystko papierem wodnym
łatwo sie rozbieraja i łatwo składa sie to ustrojstwo
POZDRAWIAM !!!
RUDY 102
 
 
 
Posty: 787
Dołączenie: 20 Wrz 2005 23:08
Miejscowość: LEGNICA

Postprzez waski9227 » 06 Wrz 2007 07:51

walenie kluczem i czyszczenie papierem nic nie pomoze. Bo od strony pasazera leci cieple.
waski9227
 
 
 
Posty: 138
Dołączenie: 05 Wrz 2007 12:58
Miejscowość: kołobrzeg/szczecin
Moje BMW: e61 LCI 520dA Turing `07

Postprzez Pawelos » 06 Wrz 2007 08:00

RUDY 102 napisał(a):zostaje rozebranie ich i delikatne przelecenie wszystko papierem wodnym
łatwo sie rozbieraja i łatwo składa sie to ustrojstwo


A jak je wyjac? czy w 320 trzeba sciagac kolektor zeby sie do nich dostac?
Awatar użytkownika
Pawelos
 
 
 
Posty: 687
Dołączenie: 23 Gru 2005 23:29
Miejscowość: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL M54B22

elektrozawory

Postprzez waski9227 » 06 Wrz 2007 08:45

w 325 tds kolektorow wyjmowac nie trzeba, a w 320i to calkiem mozliwe bo malo miejsca.
waski9227
 
 
 
Posty: 138
Dołączenie: 05 Wrz 2007 12:58
Miejscowość: kołobrzeg/szczecin
Moje BMW: e61 LCI 520dA Turing `07

Postprzez bibi » 06 Wrz 2007 22:00

Pstryknę fotkę komory silnika i pokażecie mi gdzie są te elektrozawory ;) Musze je obadac :)
bibi
 
 
 
Posty: 254
Dołączenie: 02 Gru 2005 09:48
Miejscowość:

Postprzez Pawelos » 06 Wrz 2007 23:11

bibi napisał(a):Pstryknę fotkę komory silnika i pokażecie mi gdzie są te elektrozawory ;) Musze je obadac :)


Zanzaczylem je mniej wiecej na fotce zapozyczonej z google. Sa to dwa magczine urzadzenia o wygladzie zamnietej rurki z wchodzacymi do niej wezami mniej wiecej pod kolektorem w miejscu zaznaczonym na foto.
Image
Awatar użytkownika
Pawelos
 
 
 
Posty: 687
Dołączenie: 23 Gru 2005 23:29
Miejscowość: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL M54B22

Postprzez bibi » 07 Wrz 2007 07:21

Super dzięki:) Czy one mogą wydawać takie rytmiczne " stuki" ?Bo b.często zimą gdy ogrzewanie jest włączone słyszę delikatne ale rtmiczne "stuki" i właśnie się zastanawiam czy to mogą być te elektrozawory...
bibi
 
 
 
Posty: 254
Dołączenie: 02 Gru 2005 09:48
Miejscowość:

Postprzez RUDY 102 » 07 Wrz 2007 14:14

WASKI
u mnie nieraz sie blokuje ten od pasazera i leci ciepłe biore klucz od kuł 2 razy trzepne czekam 3 min i leci zimne tak wiec przynajmniej u mnie to zdaje egzamin

co do stukania hmmmmm on sie albo zamyka albo otwiera to stukanie jest mozliwe moze styki sa zasniedziale i trzeba je preparatem kontakt potraktowac
POZDRAWIAM !!!
RUDY 102
 
 
 
Posty: 787
Dołączenie: 20 Wrz 2005 23:08
Miejscowość: LEGNICA

Postprzez waski9227 » 08 Wrz 2007 08:32

RUDY
A jest jeszcze jakis zawor od tego ogrzewania? Bo ja mysle ze jest tylko jeden ten kolo serwa. Jak jest jeszcze jakis to daj mi znac. Dzieki z gory..
waski9227
 
 
 
Posty: 138
Dołączenie: 05 Wrz 2007 12:58
Miejscowość: kołobrzeg/szczecin
Moje BMW: e61 LCI 520dA Turing `07

Postprzez bibi » 08 Wrz 2007 10:10

Czy to są te elektrozawory?


Image



A jak tak to jak je wymontować i wyczyścić by nic nie spartolić ? ;)
bibi
 
 
 
Posty: 254
Dołączenie: 02 Gru 2005 09:48
Miejscowość:

Postprzez Pawelos » 08 Wrz 2007 10:58

bibi napisał(a):Czy to są te elektrozawory?


Image



A jak tak to jak je wymontować i wyczyścić by nic nie spartolić ? ;)


Tak to sa elektrozawory, niestety tez nie wiem jak sie do nich dostac :mad2:
Awatar użytkownika
Pawelos
 
 
 
Posty: 687
Dołączenie: 23 Gru 2005 23:29
Miejscowość: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL M54B22

Postprzez GRACUS7 » 09 Wrz 2007 19:36

tak to są te elektrozawory musisz odkręciś opaski na wężach i wyjdzie bo są one wciśnięte w taką gumę... zawory te to poprostu elektromagnesy które po podaniu zasilania czyli włączeni stacyjki zamykają zawory a jak ustawisz na wiew na ciepłe powietrze to zawory się otwierają jeden jest od lewej a drugi od prawej strony kabiny...
naprawiałem kiedyś taki zawór u mnie w aucie bo też jeden cały czas puszczał gorące powietrze bo jak się okazało puściła uszczelka i płyn dostał się do cewki która skorodowała i miała przerwę... przewinąłem całą cewkę na nowo i uszczelniłem wszystko siliconem... i działa kilka lat
sprawdź czy masz sprawne cewki każda ma 18 ohm czyli razem około 32 ohm jak podłączysz miernik do wtyczki zaworów wszystko będzie jasne
sa w gnieździe trzy bolce i o ile pamiętam to środkowy jest to wspólny plus a zewnętrzne to poszczególne cewki...

jakby co to mam takie zawory na zbyciu w idealnym stanie
GRACUS7
 
 
 
Posty: 741
Dołączenie: 25 Sie 2004 16:29
Miejscowość: żary
Moje BMW: E46 320 touring 2005

Następna

Powróć do E36

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości