Skocz do zawartości

Zapytanie na temat IS a


loozman

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu moge pozwolić sobie na kupno nowej buni :D , na początku chcialem 325 ale w końcu zdecydowałem sie na IS a. Znalazlem coś takiego http://moto.allegro.pl/item214438481_bmw_318is_coupe.html . Oczywiscie wywale tego "badlocka" . Zwracam sie tu głownie do użytkowników IS ów ,ich głowne bolączki i spostrzezenia wady i zlalety tego silnika no i na co zwrócić uwage przy zakupie .Dodam że facio ma nowe rachunki za rozrząd i za wymiane sworzni i tuleji . z góry dzieki Edytowane przez loozman

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmien tytul topicu, bo jest w nim typoszereg E30, a nie E36.

Przy IS-ie warto zwrocic uwage na podejrzane odglosy z silnika - jezeli wszystko jest w porzadku, to w pelnym zakresie obrotow nie powinno byc slychac zadnych metalicznych stukow.

A co do gazu - IS-y nie lubia gazu, ale II generacji, tak naprawde, to nie znam samochodu, ktory by 'lubil' taki gaz.

Jezeli myslisz o LPG, to tylko i wylacznie instalacja sekwencyjna.

Koszt takiej instalacji do IS-a to obecnie ok 2 tys PLN.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz jest II generacji czyli sekwencja jesli dobrze rozumiem ? odrazu sprawdzilem ale nie wiem czy wogole bede z niego korzystal ,nie kupuje jej dla tego ze mam gaz

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz jest II generacji czyli sekwencja jesli dobrze rozumiem ? odrazu sprawdzilem ale nie wiem czy wogole bede z niego korzystal ,nie kupuje jej dla tego ze mam gaz

 

źle rozumiesz

II generacja to nie jest sekwencja

:nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie nie czaje tych instalacji gazowych , wiem ze ma gaz juz ten nowszy specjalny do silników 16 V wiec juz nie wiem jaki , tak mi powiedzial hehe

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jazda na maxa dzwoniłem do goscia bo to starszy pan , w końcu wyjaśniłem co za gaz tam siedzi , to zwykła II generacja , teraz pytanie czy da sie tego pozbyć , czy silnik nie został nieodwracalnie przerobiony bo mam zamiar jezdzic tylko na benzynie ewentualnie gaz moze zostac tylko czy te przerobki nie wpłyneły juz na osiagi nawet jesli bede jezdzil na benzynie

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tuningu widać, że sprzedaje ją burak

 

:clap: nic dodać nic ująć :D

Spojler, głowica, odblaski na zderzaku, brewki, lusterka i wiele innych :duh:

Gril jest chyba z rocznika 97 ale mogę się mylić.

Łańcuch przy 175tyś. Zapomnij.

Biorąc pod uwagę co się dzieje teraz za oknem przydałaby się klima.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kij w ta brewe moge ci ja oddac jak ja kupie hehe , lepiej napisz cos o tym gazie , gosciu ostatecznie zjechal do 13000 wział bys ja za tyle ?

 

Oczywiście możesz przerobić tę instalację na sekwencję, ale koszt będzie powyżej tysiąca zł. Możesz oczywiście bez problemu też ją wywalić.

A pytania w stylu czy brać są niepoważne- musisz pojechać do właściciela na oględziny z kimś mającym pojęcie o E36 i na miejscu ocenicie. Ja patrząc na wieś-tuning byłbym jednak sceptyczny.

E30 318IS Rally
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie tą tylko ciekawe jaki jest prawdziwy przebieg :?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1941549

Tą bym raczej odradzał To ogłoszenie jest juz jakies pół roku, nikt jej nie chce. Mój kolega tez chciał ja kupić, dodam że strasznie sie napala na różne gadzety typu lampy z ringami czy spoilery i skoro on jej nie wzioł to musi byc z nią coś nie tak. Pozdrawiam...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jakiś młody gnojek ja męczył do odcinki, nie zdziwił bym sie jak by sie panewki wyspały przez korek spustowy oleju, do 'tuningowanych" bawarek bym podchodził ostrożnie. IS jest mocno wysilony wiec skoro sprzedaje to już pewnie zaczyna sie sypać. szukał bym innego.
zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten wieś tuning da sie jeszcze uratować nie ma tu żadnych trwałych przeróbek Najgorzej ,że nie znam żadnego fachowca , ale podjade do aso podebne pod komputerek ,chociaz tyle no i na szarpaki musi wystarczyc :?

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jakiś młody gnojek ja męczył do odcinki, nie zdziwił bym sie jak by sie panewki wyspały przez korek spustowy oleju, do 'tuningowanych" bawarek bym podchodził ostrożnie. IS jest mocno wysilony wiec skoro sprzedaje to już pewnie zaczyna sie sypać. szukał bym innego.

 

Wiesz do że młody jeździł autem i dawał jej wpiec to nie znaczy że auto jest zajechane ... lepiej kupic od mlodego ktory jeździł szybko i dbal o auto ... wymienial wszystko na czas niz od starego ktory jak się cos posypalo to jeździl tak dalej a i wymiany oleju też byly od swieta

(ale skoro kolega pisal ze ktos na te auto byl napalony i nie wziol to faktycznie moze byc cos nie tak )

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie rob na hura! jedz bez gotowy i poogladaj. II gen mozna bez wiekszego trudu wywalic, ewentualnie zalozyc blosa i jezdzic na benzynie bez strat mocy...

pierwsze slysze zeby is nie lubil gazu, nie wiem na jakiej podstawie to piszesz?

ja mam II gen 40000 na tym zrobilem poprzednie wlasciciel diabli wiedza ile i jakos jezdze.....ostatnio trasa 9.3/100km gazu na odcinku 1245km chyba niezle????

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja tez z calego serca odradzam bo:

 

1. Tuning ktory mnie po prostu odraza BMW jest piekne samo w sobie po co je ulepszac (ale to moja opinia nie wymagam zeby kazdy sie z tym zgodzil). Pozatym ktos kto jezdzil autem tak "upiekszonym" chyba raczej nie uzywal go do jazdy do kosciola w niedziele.

2. Wymieniony rozrzad budzi spore watpliwosci.

3. Gaz to zabojstwo dla BMW a juz tym bardziej is-a one po prostu tego nie lubia a fakt ze to nie sekwencja po prostu wola o pomste do nieba.

4. Jak kolega wspomnial wczesniej brak klimy ale to nie jest najwazniejsze.

 

To tyle co moge powiedziec na ten temat ale zaznaczam to tylko moja skromna opinia i widzialem auto tylko na zdjeciu. Poprosilbym o jazde probna i podjechal do serwisu zeby zajrzeli do silnika ale to tylko w wypadku jesli bardzo sie na to autko napaliles jesli nie to poszukaj innego 13000 to chyba ciut za duzo.

Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszej beemki to ten przebieg to chyba razy 2 pomnoż. Hehe nie no żartuje, ale jak koleś już rozrząd robił to wiesz... a jeszcze jedna sprawa to kierownica. Moja ma tylko 3 tys. mniej na liczniku i nie ma nawet centymetra przetarcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.