• Reklama

Odkrylem cos nowego przy moich problemach z obrotami.

M40 (316i, 318i), M41 (318tds), M42 (318i, 318is, 318ti), M43 (316g, 316i, 318i), M43TU (316i), M44 (318i, 318is, 318ti), M50 (320i, 325i, 325is), M51 (325td, 325tds), M52 (320i, 323i, 323ti, 328i), S50 (M coupe, M roadster, M3), S50US (M3), S52 (M coupe, M roadster, M3), S54 (M coupe, M roadster)

Moderatorzy: Panfil - BMW Klub Polska, mattiss, Nurek, CICHY525

Odkrylem cos nowego przy moich problemach z obrotami.

Postprzez lskora » 28 Cze 2007 11:38

No wiec jest to tak:

Odpalam auto to ma 1700. I pierwsze 300 metrow sie duzi. Pozniej jak sie rozgrzeje obroty na jalowym 1700 lub skacza od 1300 do 2000 to zalezy (niestety nie wiem od czego)

Nowa sonda, nowy przeplywomierz, przeczyszczony silnik krokowy zadnej roznicy. Dzisiaj sprawdze jeszcze przepustnice przepustnice i czujnik tempereatury. Przepustnica jest na górze pod tą taką obudową silnika?

Juz sam nie wiem czy sie smiac z tego auta czy plakac.

Moze z ta kontrolka to mi sie przewidzialo. Tylko zawsze gasla od razu teraz gazsnie po 10 minutach od zapalenia samochodu.

ALE ZAOBSERWOWALEM KOLEJNE RZECZY.

Aha no i jak juz pisalem, gdy odłączam przeplywomierz obroty wskakuja na 0,9 ale auto i tak sie dusi i spalanie na liczniku i tak rosnie do nieskonczonosci.

Dzisiaj wracam z miastsa i mowie odpale i jeszcze cos tam zobacze i przy wylaczonym radyjku usłyszałem pod maskatakie 5 sekndowe bulgotanie wody, probuje jeszcze raz i znowu to samo) przy gaszeniu za kazdym razem na koniec sie trzesie

Aha i jak stoje i wlacze na kompie spalanie to rosnie do nieskonczonosci tak co sekunde sie zmienia 10,1 10,2 10,3 ..........22,4 22,5 i doszło do 32 i juz mi sie znudzilo temu przygladac...

Ma ktos jakies pomysły?

Jak trzeba ustawic ten przepustnice? Moze do od tego?
Ostatnio edytowany przez lskora 28 Cze 2007 15:01, edytowano w sumie 2 razy
lskora
 
 
 
Posty: 349
Dołączenie: 16 Sty 2006 15:19
Miejscowość: Włocławek
Moje BMW: Było: E36 316i compact, E46 320i, e90 320d pre-LCI. Jest: e90 320d LCI

Postprzez Pussy master » 28 Cze 2007 12:12

Witam.

Co do maksymalnego skrętu kół to tak właśnie jest,że jak kierownica jest skręcona do oporu to silnik spada z obrotów bo zwiększa się jego obciążenie przez pompę wspomagania,która jest zasilana przez silnik.Wiesz,że wygląda to jak byś miał problem z elektryką a nie z machaniką.Mierzyłeś jakie masz ładowanie akumulatora?Może regulator napięcia poleciał?
PS.Tak tylko głośno myśle.

Pozdrawiam.
Image

..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...
Pussy master
 
 
 
Posty: 164
Dołączenie: 29 Paź 2006 07:39
Miejscowość: Łódź
Moje BMW: Kiedyś e36 318,później e36 316 potem e46 320 CI teraz ukochany klasyk 1502

Postprzez Silniczek » 28 Cze 2007 13:10

moze masa na silnik przyrdzewiala?
Silniczek
 
 
 
Posty: 74
Dołączenie: 25 Cze 2007 16:06
Miejscowość: Olsztyn

ja bym

Postprzez jedynakk » 28 Cze 2007 15:30

ja bym sprawdzil swiece kable i moze jak jest to bulkotanie to moze padla uszeczelka pod glowica i kompresja z jednego z cylindrow tam ucieka prawda jest taka ze moze byc wszystko a moze to tylko jakies glupstwo powodzenia :roll2:
jedynakk
 
 
 
Posty: 1113
Dołączenie: 27 Sty 2007 12:52
Miejscowość: Nienadówka
Moje BMW: bawarka e36 1.8 i 93 rok

Postprzez lskora » 28 Cze 2007 15:44

Jak go sprowadzilem mial obroty 1200 bez szalenswta i jezdze tak juz rok i teraz zaczelo mu odbijac. Jednej swiecy nie moge w ogole wykrecic (3 wymienilem, czwartta chyba krzywo wkrecona, ale czy to mogloby byc powodem tego wszystkiego) Przewody zaraz sprawdze bo zaczelo sie wszystko od deszczu i pozniej wygladalo jakby padl akumulator a moze gdzies sie wilgoc dostała. Ale wymienilem akumulator i odpala bez problemu nawet jak deszcz spadnie
lskora
 
 
 
Posty: 349
Dołączenie: 16 Sty 2006 15:19
Miejscowość: Włocławek
Moje BMW: Było: E36 316i compact, E46 320i, e90 320d pre-LCI. Jest: e90 320d LCI

Postprzez Silniczek » 28 Cze 2007 16:36

Jakto nie mozesz wykrecic swiecy!?! :duh:
obroty 1200?! matko kieruj!! :jawdrop:
Silniczek
 
 
 
Posty: 74
Dołączenie: 25 Cze 2007 16:06
Miejscowość: Olsztyn

Postprzez lskora » 28 Cze 2007 19:21

Zeby ustawic przepustnice to trzeba cos zdejmowac jakoms obdowe czy cos? Bo ja tego niegdzie nie widze? Kiedy bede wiedzial ze jest zamknieta?
lskora
 
 
 
Posty: 349
Dołączenie: 16 Sty 2006 15:19
Miejscowość: Włocławek
Moje BMW: Było: E36 316i compact, E46 320i, e90 320d pre-LCI. Jest: e90 320d LCI

Postprzez szwedu » 28 Cze 2007 21:47

1200 obroty.. jezdzisz tak rok... biedne autko .. powinny trzymac 700-800
przy 1200 to ja dwojke wrzuca jadac ekonomicznie ;]
http://www.bmwpasja.pl
Nowe foty w galerii

BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto
szwedu
 
 
 
Posty: 989
Dołączenie: 20 Wrz 2006 19:51
Miejscowość: wroclaw

Postprzez belgus » 29 Cze 2007 15:22

lskora napisał(a):Zeby ustawic przepustnice to trzeba cos zdejmowac jakoms obdowe czy cos? Bo ja tego niegdzie nie widze? Kiedy bede wiedzial ze jest zamknieta?

Do regulacji przepustnicy sluzy srubka,ktora sie opiera o dzwignie.Po prostu odkrec ja troche ,tak zeby dzwignia osiagnela swoj najnizszy punkt i dalej zeby sie nie cofnela.Wtedy masz pewnosc ,ze przepustnica jest zamknieta..Mozesz teraz leciutko oprzec dzwignie o srubke dokrecajac ja leciutko az dotknie dzwigni.Jezeli obroty beda dalej flowaly dokrecaj ta srubke powolutku az sie ustapilizuja i nie bedzie falowal.Nie przejmuj sie ,
jezeli silnik bedzie chodzil nierowno,bo moze byc zwalona pompa paliwa,czyli slabe cisnienie na listwie wtryskowej.Regulujac ta srubke ,jednoczesnie ustawiasz czujnik przepustnicy w odpowiednim polozeniu.
Nie len sie ,do roboty!!! :P
Napisz jak zrobisz.
pozdrawiam
belgus
 
 
 
Posty: 2732
Dołączenie: 09 Lut 2005 13:16
Miejscowość: warszawa


Powróć do E36

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości