Skocz do zawartości

COMPACT - Wyciek oleju z silnika -jak naprawić? [FOTO]


comin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z wyciekiem oleju spod uszczelki... no właśnie, tego nie wiem spod jakiej, ale mam nadzieję że pomożecie soją wiedzą i naprowadzicie jak się zabrać do naprawy -co zdjąć, odkręcić, kupić itd.

 

http://www.hondawloclawek.republika.pl/bmw_silnik/1.jpg

 

http://www.hondawloclawek.republika.pl/bmw_silnik/2.jpg

 

http://www.hondawloclawek.republika.pl/bmw_silnik/3.jpg

 

http://www.hondawloclawek.republika.pl/bmw_silnik/4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musialbys to zdjac, oczyscici i dac silikon termiczny, bo gdy sie saczy nonstop to ci nic tam złapie........zaden uszczelniacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy z kad dokladnie to cieknie, jesli cieknie z pod ze tak sie wyraze pierwszego dekla (tam gdzie masz termostat przykrecony) to praktycznie da sie ten caly element scignac bez wyciagania glowicy...poprostu sposzczasz plyn, olej chyba i odkrecasz...tam jest papierowa uszczelka...jesli cieknie nizej to wtedy lipa, bo trzeba sciagac calosc razem z glowica...bo ten uszczelniacz rozrzadu podobno jakos nachodzi na glowice...moge Cie pocieszyc ze mi tez tam sie poci...wszystko zalezy czy mocno ubywa Ci oleju, jesli nie to dalbym sobie spokoj, szkoda czasu a co najwazniejsze pieniedzy...jak nie ubywa oleju to tego nie ruszaj...Niestety w tych silnikach jest to nagminne, pocenie sie wlasnie na uszczelniaczu rozrzadu...ja bym sobie dal spokoj

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda tak jakby leciało na łączeniu pierwszego 'dekla' z drugim...

Jeżeli do zdjęcia tego drugiego potrzeba jest odkręcania głowicy to oczywiście daję sobie spokój, ale z tym pierwszym raczej powalczę...

Uszczelka pod tymi dwoma deklami jest w całości, czy pod każdym z osobna? Zresztą i tak polecę silikonem...

Swoją drogą, to dziwacznie jest rozwiązane, aby wymienić łańcuszek rozrządu trzeba zwalać głowice :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te uszczelki sa w kawalkach wlasnie...mozesz to sprawdzic tutaj

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG11&mospid=47451&btnr=11_1376&hg=11&fg=10

hmmm czekaj comin, moze ja troche popierdzielilem...ale tak gdzies slyszalem, nawet na forum czytalem ze ta druga czesc wiaze sie ze zdjeciem glowicy...tak wiec nie wiem juz sam...ale powiem Ci jedno...duzo zachodu z tym...aha silikon Ci raczej nic nie da. Probowalem to samo zrobic silikonem do 300 stopni, gowno to dalo...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem to samo zrobic silikonem do 300 stopni, [bAD] to dalo...

Widzę, że kolega przerabiał ten temat, tak więc zdejmuje się te 'dekle'bez rozkręcania głowicy?

To że olej trza spuścić to no problem (jestem przed wymianą) tylko czy zabierać się za odkręcanie drugiego dekla czy nie?

Sprawę z silikonem też przerabiałem, wniosek jest prosty: kupić dobry!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheh, ja to praktycznie ciagle przerabiam...bo u mnie tez sie poci, no ale oleju jest tyle samo od wymiany do wymiany wiec nie robie sobie z tym problemu...jak chcesz to sproboj wymienic chociaz uszczelki spod pierwszego dekla... :D

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem ten sam problem dotyczy uszczelki 17 i 16 sa to gumowe uszczelki a wiec i czas wplywa na ich uszkodzenie.Wymiana wiazala sie ze zdieciem glowicy ,szlifowaniem i oczywiscie nowe uszczelki+naprawa .1200zl :CIEKNIE DALEJ:nadieja na dobrze wykonana usluge pozostaje w marzeniach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Z tym zdejmowaniem głowicy to przesada.

Za 1200zł to w serwisie z częściami byś mniej zapłacił.

Uszczelki pod pokrywy (dolną i górną) można zamówić albo samą górę albo całość i są one z cieniutkiej blachy.

Gumowa jest tylko uszczelka między nimi.

Wszystkie te rzeczy są dostępne tylko w BMW.

Polecam jeszcze zakupić uszczelkę po termostat i oring pod czujnik wałka rozrządu oraz uszczelkę pod pokrywę głowicy.

Ja wymieniłem to wszystko ale dalej cieknie mechanik spartolił sprawę.

Wg TIS tą gumową uszczelkę powinno posmarować się specjalnym "czymś" i nie w specjalny sposób zamontować i podejrzewam że tu jest haczyk.

Zleciłbym tą wymianę w serwisie ale mam strasznie daleko.

 

 

Pablo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Uszczelki pod pokrywy (dolną i górną) można zamówić albo samą górę albo całość i są one z cieniutkiej blachy.

Gumowa jest tylko uszczelka między nimi.

Wszystkie te rzeczy są dostępne tylko w BMW.

Polecam jeszcze zakupić uszczelkę po termostat i oring pod czujnik wałka rozrządu oraz uszczelkę pod pokrywę głowicy.

 

Kolega nic nie wspomina o uszczelce pod głowicę, czy to oznacza, że nie trzeba jej zdejmować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalne uszczelki sa nie tylko w warsztatach bmw .tam istnieia tylko oryginalne ceny .Ja swoie uszczelki zamawialem sam i mialem do tego dokladny opis .wykonanie zlecilem duzemu warsztatowi ktory byl troche zszokowany ze jestem juz kompletnie zaopatrzony.

a tak na marginesie jezeli jezdzimy z tylko narazie pocacym sie silnikiem morze O.k ale ja lubie pozostawiac za soba slady spalonej gumy niz DURZA plame oleiu ktora swiadczy jak dbamy ,corobimy ,i czym jezdzimy

sory za bledy

pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja lubie pozostawiac za soba slady spalonej gumy niz DURZA plame oleiu ktora swiadczy jak dbamy ,corobimy ,i czym jezdzimy

A ja wolę pozostawić po sobie dobre wrażenie ruszając powoli bez zbędnych wygibasów...

Tylko jak się nie dowiem czy trzeba zdjąć tą cholerną głowicę żeby zmienić uszczelki pod cieknącymi 'deklami' to się zdenerwuje i zwinę takiego lacza, że w stomilowym Olsztynie będą telefony do straży że się zakład pali :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem co masz na mysli z tym olsztynem .

ze sladami spalonei gumy to niewypali umnie ale olej ?

Mi dmuchlo uszczelke 17 a wiec glowica raczei tak

nie bylo innei wersi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj marcus, z opisu wnioskuje ze mieszkasz u sasiadow...tam moze masz latwiejszy dostep do czesci...u nas niestety zostaja tylko ASO i serwisy BMW, jesli chodzi o jakies nietypowe czesci, odpowiednie tylko dla BMW (wiem to z autopsji, niedawno chcialem kupic odme do swojego samochodu, zapomnij zeby to dostac w jakims normalnym sklepie, znalazlem dopiero u dealera BMW, cena nie az tak straszna 62 zeta), co do zostawiania plam oleju, wszystko zalezy z kad dokladnie sie poci!!!Mam juz ten samochod rok, ani grama oleju na glebie nie zostawilem, nic mi nie spala a wiem, ze sie saczy czy tam poci z pod ktoregos dekielka jak u comina...no ale ja to zostawiam bo to jest bezsens to ruszac...specjalnie sciagac glowice aby wymienic uszczeleczke...jesli jest wyciek z pierwszego dekla to jak najbardziej mozna sie tym zajac bo nawet samemu mozna sprobowac to zrobic...oczywiscie kazdy zrobi jak uwaza. Dla mnie jest to bezsensem...jak cos sie zacznie powazniejszego to oczywiscie, ale teraz jest good i nie bede szalal...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja lubie pozostawiac za soba slady spalonej gumy niz DURZA plame oleiu ktora swiadczy jak dbamy ,corobimy ,i czym jezdzimy

A ja wolę pozostawić po sobie dobre wrażenie ruszając powoli bez zbędnych wygibasów...

Tylko jak się nie dowiem czy trzeba zdjąć tą cholerną głowicę żeby zmienić uszczelki pod cieknącymi 'deklami' to się zdenerwuje i zwinę takiego lacza, że w stomilowym Olsztynie będą telefony do straży że się zakład pali :mad2:

Dokladnie Ci tego nie powiem, najlepeij do jakiegos warsztatu podjedz specjalizujacego sie w naprawie naszych cacek...ale pamietam, ze jak ja bylem sie o to pytac to na mowil majster, ze trzeba zwalac glowice :duh: :cry:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak się nie dowiem czy trzeba zdjąć tą cholerną głowicę żeby zmienić uszczelki pod cieknącymi 'deklami' to się zdenerwuje i zwinę takiego lacza, że w stomilowym Olsztynie będą telefony do straży że się zakład pali :mad2:

Jak wcześniej pisałem na 100% nie trzeba ściągać głowicy.

Jeżeli ktoś twierdzi że jednak trzeba to albo Cię naciąga albo nie wiem, może myśli, że cieknie z pod uszczelki pod głowicą?

Ja u siebie już to robiłem.

 

Pozdro

Pablo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapomnialem jeszcze dodac ze z tego co mi wiadomo czesci sa zprowadzane z berlina ..

 

to jako dodatek.. wlasnie musze wymienic

koszt wymiany amortyzatorow przednich w niemczech-130e

ATU;PIT-STOP itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.