Skocz do zawartości

odciecie hamulcow


zuraw0

Rekomendowane odpowiedzi

Stoje w miejscu i nie mam z tym problemu jednak troche ciezko jest z tym na 3 biegu wiec po to wlasnie potrzebny jest mi taki elektrozawor. Fakt ze tyl hamuje tylko w ok 30% ale odciecie go duzo zmieni...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł i mnie interesuje.

Przy paleniu super sprawa - tylne heble wogóle się nie męczą przy gazie i hamulcu wciśniętym razem.

 

Wiem że są przejściówki miedź - stal(?), które złota rączka może podączyć do przewodów miedzianych które idą od ABS'u. Potem zaworek - obojetnie jaki byle w miare nieduży i wytrzymały, i znowu przejściówka z zaworku do przew. hamulcowego.

 

Chce spalić lacie - otwieram maskę, zawór jeden i drugi zakręcam i gaz do oporu hamulec to samo...

 

NIe wiem jak ABS wtedy się zachowa przy takiej odcince tyłu ( zawór w komorze silnika - blisko pompy), ale nie powinno być kłopotów...

Wogóle to nie mam pojęcia czy to się uda, czy nie będzie problemów z odpowetrzeniem na przykład...

 

KOlega zrobił odcinkę ( albo jakiś hydraukiczny na przód... jak się dowiem co konkretnie - napiszę) w kredensie 2,0 i do tego szpera 100% - efekty doskonałe!

 

To tyle z moich pomysłów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jestem nowy ale chyba nie trzeba się szarpac jak komus się nie podoba temat to poprostu nie bierze w nim udziału co nie!!!!!!???????

 

moje doświadczenia w tym temacie kiedyś prubowałem takich eksperymentów jak jeszcze nie rajcowało mnie ciąganie tyłeczkiem przy wiekszych prędkościach a tobie kolego ta odcinka to do driftu sie nie przyda bo jak będziesz chciał czasami zażucic tyl na zakręcie energicznym stuknięciem w pedał hamulca to heble z tyłu to podstawa (i to dobre)

 

ale jeśli chodzi o pirłety na placu na dwujeczce przy 2500-3000tys obrotów fajny bajer ja założyłem elektrozawór od gazu ale był zasłaby rozsypywał się ale koledzy nie mogli wyjść z podziwó jakie cuda można robić gdy działał dalej nie dążyłem do sukcesu ale napewno dasie to zrobić bez większych problemów kwestia dobrania dobrego zaworu (auto oczywiście nie miało abs) jak coś wymyślisz to opisz POWODZENIA W MODYFIKACJACH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no włąśnie... nie miało ABS - moje ma lecz nie działa :)

Nie wiem czy z ABS'em się nic nie stanie jesli do przeowdów do tyłu będzie "pompowało" płyn, a tu nagle zawór który płynu nie puści...

 

No i zadtanawiam się czy ABS nie zgłupieje jak przednie koła będą stały w miejscu, tylnie będą się kręciły. Nie wiem dokładnie jak działa ABS, więc dlatego mam takie obawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje doświadczenia w tym temacie kiedyś prubowałem takich eksperymentów jak jeszcze nie rajcowało mnie ciąganie tyłeczkiem przy wiekszych prędkościach a tobie kolego ta odcinka to do driftu sie nie przyda bo jak będziesz chciał czasami zażucic tyl na zakręcie energicznym stuknięciem w pedał hamulca to heble z tyłu to podstawa (i to dobre)

 

 

Wiem o tym ale z tym torem to chodzilo mi tylko o wczesniejsze szybsze no i efektowniejsze :dance: rozgrzanie opon. Aco do abs u to ja go nie mam i to rozwiazuje wiekszosc problemow tylko nie wiem jaki elektozawor sie sprawdzi. Duzo szukalem ale niestety nic interesujacego nie znalazlem

chociaz

http://sklep.elektrozawory.pl/

wie ktos moze jak rozwiazac problem z przylaczem najmniejsze tutaj to 3/8''???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co elektrozawór?-może tak-kiedyś w innym poście ktos pisał o założeniu hydraulicznego hamulca na tylne koła i tam zakładali bodajże dwie pompki od poloneza.Pompka ta działa tak że w pozycji otwartej przepuszcza w obie strony a po naciśnięciu tłoczka pompuje a w drugą odcina.Gdyby tak założyć dwie pomki takie(musza byc dwie bo hamulce podpięte są na skos-tył lewy przód prawy i odwrotnie)na odwrót,więc wyjściem pompki w wejście przewodu to na niewciśniętym tłoczku płyn dopływał by swobodnie a po naciśnięciu tłoczka odcinało by tylne hamulce,wręcz odciagało by szczęki i nie przepuszczało płynu.Jeśli do tego dorobić elektrykę i założyć cięgna od centralnego zamka (na przykład ze starej siódemy,tam ślimacznica w centralu jest naprawdę silna)to mogła by być zabawa całkiem całkiem :mrgreen:
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że jest ,temat o hamplach z hydrauliką na tył jest na beemka,tu masz linka:

http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=19896&sid=5a995539e539f297c5d51fb567a38b03

zrób tak samo na oddzielnym cięgnie z przednimi hamplami i masz to co chcesz -w pełni funkcjonalny hamulec zawsze i na czas Bączków super hampel na przód :mrgreen:

Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporty ekstremalne widzę cieszą się powodzeniem.

no to ten patent może do przodu jakoś zaadaptować? Jest to możliwe?

 

parę postów wcześniej chyba była odpowiedż.

 

Niech moc będzie z wami, a Bóg ma was pod swoja opieką :doh:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.