Skocz do zawartości

Koledzy pomóżcie! Mam ogromny problem z moim IS'em


theszakal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegos czasu dzieje sie cos dziwnego, czasami faluja obroty, auto przy niskich obrotach mocno szarpie a ostatnio nawet po naduszeniu gazu sie dlawi i nie wchodzi na obroty. Ale najgorsze jest to ze kawalek ujade i dojezdzam np. do skrzyzowania wciskam sprzęgło a SILNIK GASNIE. To jest najgorsze bo ani hamulców ani kierowania, to juz sie robi na prawde niebezpieczne. Błagam pomocy!!! Bo w koncu w cos przywale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mni epodobnie-opisywalem temat w "falujace obroty" silnik sprawdzili n akomp. i idealnie a fizycznie jest kaszana ..............
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na instalacjach gazowych ale na pewno gaz ma oddzielny filtr.

Filtr paliwa wymień a filtr gazu przeczyść jeśli wiesz gdzie się on znajduje :?

Tyle ze swojej strony mogę ci pomóc.

 

Ja niestety (a może stety) nie mam gazu

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lezy wina w przeplywce-bankowo ja mam podobny klopot, i mi badali silnik i podmieniali czesci wsadzali inne krokowe i przeplywki i nic sie nie zmienilo wrecz bylo na ich czesciach gorzej. problem moze tkwic w zle zaloznej instalacji od gazu( c zesto ida na skroty i wpinaja sie w instalacje auta co wprowadza zmiany wartosci rezystancji itp co odzwierciedla sie w poznijeszym sterowniau silnikiem)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach